Adam bağırdı.''Demet hanım, gerçekten özür dilerim! Bir daha olmayacak!''
'Bana Demet dememen gerektiğini kaç kez söyledim sana?'' Dedi kadın.
Yaşlı adam yalvarırcasına diz çöküp ellerini yere koydu. ''Tamam efendim! Lütfen beni bağışlayın... Acıyın bana!''
Kadın sinsice sırıttı.
''Bağışlamak mı? Acımak mı? Sen bana ihanet ettin yaşlı adam. Ben bana ihanet edenleri sevmem.'' Dedi genç kadın ellerinde tuttuğu keskin bıçağı onun yanağına bastırırken.
''Sen, sana verilen paranın hiç birini haketmiyorsun. Ama bekle... aklıma bir fikir geldi. Sanırım seni öldürmeyeceğim, ama bir şartla.'' Dedi genç kadınYaşlı adamın gözleri bir küçük umutla parıldadı.
''Dilini keseceğim.''
Bu cümle adamın beyninde bir kaç defa yankılandı. Gözleri korkuyla kocaman açıldı. ''Ne?''
Kadın sırıttı. ''Ya da koparmalı mıyım?'' Dedi adamın yanağına batırdığı keskin bıçağın ucunu onun diline doğru sürüklerken.
Adam korkuyla bağırdı. ''Lütfen yapma! İstersen beni öldür ama bana acı çektirme.''
Kadının sırıtışı yavaşça soldu. ''Seni acı çektirmeden mi öldürmemi istiyorsun?''
Adam umutla başını aşağı yukarı salladı.
Kadın, bıçağın ucunu adamın dudağına bastırdı. Adam acıyla inledi.
''Bana ihanet ettikten sonra seni acı çektirmeden mi öldüreceğimi zannediyorsun? Önce o sikik dilini keseceğim, sonra gözünün birini oyacağım ve beş dakika boyunca seni o halde bekleteceğim. Beş dakika geçtikten sonra senin boğazını kesip hayvanlara yem edeceğim.'' Kadın şeytani bir şekilde sırıtıyordu. İnsanların acı çekmesi onun hoşuna gidiyordu.
Adamın gözlerinden yaşlar süzülüyordu. ''Demet Nazlı Gözkaya.'' Dedi adam kadının gözlerinin içine bakarken
''İntikamım acı olacak.''Kadının ifadesi sertleşti. ''Bir daha, adımı o pis ağzına alma moruk.'' Bir anda bıçağı, adamın dilinden geçirdi.
Adam, ağzı kan ile dolarken acı bir çığlık attı.
Kadın yaptığından tam zevk alamadığı için bıçağın ucunu, yaşlı adamın sağ gözünün akına sertçe sürttü.
Adam acı içinde kıvranıyordu. Dilinin ucu kanlı bir biçimde yere düştü. Sağ gözünden kan akıyordu.
Aradan beş dakika geçtiğinde adam acıdan bayılacak durumdaydı.
Kadın konuştu. ''Ding dang dong, süremiz bitmiştir.''
Yan taraftaki keskin baltayı aldı, adamın boynuna sapladı.
O, Demet Nazlı Gözkaya'ydı.
Kimse ona karşı koyamazdı.
Onun lakabı, 'Kumarbaz Sinsirella' idi.
???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİNSİRELLA
Teen FictionAybars Altınlı, Kumarbaz Sinsirella'ya karşı koyabilecek miydi...?