3. BÖLÜM: Sağ Göz

1 1 0
                                    




   Aybars odaya girdi.

Yerde yatan Demet'e dikkatlice baktı.

''Demet Nazlı Gözkaya.'' Aybars mırıldandı. Demet duyduğu sesle yavaşça gözlerini açtı. İlk baş etrafına baktı, sonra da karşısında dikilen adama.

''Kimsin sen?'' Demet fısıldadı. Aybars gözlerini devirdi.
''Neden fısıldıyorsun? Sadece biz varız. Şimdilik.''
Demet hızla doğruldu. ''Sana kimsin dedim.''

Aybars, Demet'in etrafında bir tur attı ve tekrar onun önüne geçip durdu. Ellerini arkasında birleştirdi.

''Ben, Aybars Altınlı.'' Sesi fazla sert ve kalındı. Demet yutkundu. Bu adamı çok iyi tanıyordu.

''Sen...'' Demet mırıldandı.

''Evet sinsirella, ben Aybars Altınlı. Beni hatırladın mı?'' Aybars sırıttı.

*İki sene önce*

Elimdeki siyah eldivenleri çıkardım ve yerde yatan adama baktım.
Sırıttım.

''Aybars Altınlı.'' Sırıtırken söyledim. Yerde acı içinde sağ gözünü tutan adam başını kaldırıp bana baktı.

''İddiayı kaybettin.'' Sesimde zafer vardı. Sırıtarak adama bakıyordum.

Adam kahkaha attı. Bu durumdayken nasıl kahkaha atabiliyordu? Onun sağ gözüne tornavida saplamıştım oysaki.

''Senden öyle bir intikam alacağım ki çok şaşıracaksın Nazlı.'' Adam kahkaha attı. Bana Nazlı demesi hiç hoşuma gitmemişti. İnsanlar genelde bana sadece Demet veya Sinsirella derlerdi. İlk kez birisi bana ikinci adımla hitap etmişti. Yumruklarımı sıktım.

''Kes sesini. Bana Nazlı deme. Ayrıca intikamı unut. Bu imkansız boşuna heveslenme.'' Gözlerimi kıstım.

Adam sırıttı. ''Benim için imkansız diye bir şey yoktur Nazlı Gözkaya.'' Dedi yarı alaylı yarı ciddili sesiyle.

Yıumruklarımı sıktım ve adamın yüzüne yumruğumu geçirdim. Ağzından küçük bir inleme kaçtı ama sırıtışı hiç düşmedi.

''Gözümü almış olabilirsin çünkü iddiayı kaybettim, ama bu bilerek iddiayı kaybetmediğim anlamına gelmez Sinsirella.'' Dudağındaki kanı sol elinin tersiyle sildi. Sağ eliyle hala sağ gözünü tutuyordu. Yüzü ve elleri kanlar içindeydi. Sırıtırken dişlerine bile kan bulaşmıştı.

Sinirle adamın karnına tekme attım. Acıyla inlediğine ağzından biraz kan çıktı.
''Kes sesini be adam! Bir bok bilmiyorsun!''  Sinirle haykırdım. Beni kızdırdığını biliyordu ve bundan haz alarak sırıtıyordu.

''Merak etme Sinsirella, çok yakında tekrar görüşeceğiz. Ama bu sefer ben kaybetmeyeceğim, sen kaybedeceksin, hem de sağ gözünü.'' Adam sırıttı. Haykırarak kenardaki sandalyeye tekme attım. Sandalye yere düştüğünde çıkan ses binada yankılandı.

''Seni öyle bir mahvedeceğim ki, bana canını almamam için yalvaracaksın!'' Bağırdım. Sinirden ellerim titriyordu.

''Aybars Altınlı mahvolmaz, mahveder.''

Sinirle kapıyı açıp oradan ayrıldım.

*Şimdiki zaman*

Aybars, Demet'in üzerine eğildi ve onun çenesini sıkıca tuttu.

''Gözüme bak.''

Demet başını başka yöne çevirdi. Onun gözüne bakmamak için direniyordu.

Aybars haykırdı. ''Gözüme bak dedim Nazlı!''
 
Demet korkuyla sıçradı. Başını ona doğru çevirdi. Güçlü görünmek için başını kaldırdı ve soğuk gözlerle Aybars'ın sağ gözüne baktı. ''Ne olmuş?''

Aybars'In çenesi sinirle kasıldı. ''Ne mi olmuş?''

Demet gözlerini devirdi. ''Benden ne istiyorsun ve beni neden bu siktiğimin karanlık yerine getirdin?''

Aybars sırıttı. ''Sana bir seçenek sunacağım Sinsirella.''

''Neymiş o?'' Demet soğuk gözlerle Aybars'a bakıyordu.

''Ya şuan burada sağ gözüne tornavida batırırım, ya da benimle bir oyun oynarsın.''

Demet yutkunmaya çalıştı fakat takılı kaldı. ''Yapamazsın.''
Aybars sırıtı. ''Hangisini seçiyorsun?'' Elindeki tornavidayı Demet'in yüzüne yaklaştırdı.

Demet titrek bir nefes verdi ve konuştu. ''Neymiş o oyun?''

Aybars, elini Demet'in dudaklarında gezdirdi. ''Sana altı ay süre vereceğim. Bu altı ay içerisinde yaptığım listedeki tüm insanları teker teker öldüreceksin. Listede öldürmediğin bir kişi dahi olursa, bedelini sağ gözünle ödeyeceksin.''

Demet kaskatı kesildi. ''Kabul etmezsem ne yapacaksın?!'' Haykırdı.

''Sağ gözünü alacağım ve kurtlara yem edeceğim, sonra da canını alacağım.''

Demet dondu. Ürperdi, titredi, korktu. Fakat bir kaçışı olmadığını biliyordu. Her halükarda ya gözünü kaybedecekti ya da canını. ''İstemiyorum. Katil olamam.''

Aybars'ın çenesi kasıldı. ''Daha önce iki tane insan öldürdün Nazlı. Katil değilmişsin gibi konuşma.''

Demet şaşkınlıkla ona baktı. ''Sen nereden biliyorsun?''

Aybars göz devirdi. ''Senin hakkında bilmediğim bir şey yok. Ya listedeki sekiz kişiyi öldüreceksin, ya da ben seni öldüreceğim. Kararın nedir? Sabırlı bir insan değilim ve bekletilmeyi sevmem.''

Demet titrek bir nefes verdi. ''Tamam, kabul. Sen kazandın. Listedeki sekiz kişinin canını  alacağım. Ama sonra beni bırakmazsan listeye bir kişi daha eklenir ve bu kişi sen olursun.'' Sinirle dişlerini sıktı.

Aybars kıkırdadı. Tornavidayı kenara fırlattı. ''Kabul ediyorum Sinsirella'm''

Demet dişlerini sıktı. ''Ayrıca konforlu bir hayat istiyorum.''

''Merak etme, düşündüğünden daha iyi bir hayat sunacağım sana. Yeter ki sözümü dinle. Zaten işlediğin cinayetleri sadece örgütümüz bilecek. Sen işleyeceksin, biz temizleyeceğiz.''

Demet göz devirerek başını salladı. ''Ee bir zahmet olsun 0 kadarı da.''

Aybars kıkırdadı.


???

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİNSİRELLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin