782 71 31
                                    

'Bertuğ hayır amına koyayım siyah giyinmemiz lazım mal mısın.' Sorudan çok sorgular gibi konuştuğumu anlamıştı. Göz devirdi, 'ya asıl sen mal mısın bembeyaz giyinip tüm ilgiyi üstümüze çekeceğiz sonra herkes sana bakınca Barış abi seni kıskanıp dudağına yapışacak.'

Dedikleri ile göz devirdim,sonra Barış'ın dudaklarını dudaklarımda düşünmemle kalbim deli gibi atmaya başlamıştı. Kafamı salladım düşüncelerden kurtulmak için. Göz devirerek dolabıma gittim. Altıma siyah bol bir pantolon aldım,üzerime beyaz biraz kısa olan bir polo yaka onun üzerine de siyah deri bir ceket çıkardım.

'Nasıl?' diye mırıldandım beğenmemelerinden korkarak. Arda şokla gözlerini araladı, 'şaka mısın? Hemen giy bunları offf Kenan olmasa verirdim sana,' dedi. Kenan anında Arda'ya dönerken yandan gülerek Kenan'a baktım. 'Ağla' dedim dudaklarımı oynatarak. Okuyabilmiş olacak ki göz devirip salona gitti. Arda'da onun peşinden koştuğunda Bertuğ'un kıyafetlerine baktım.

'Ya biz çift gibi giyinmesek mi?' Dedim. O da yenilmişlik hissi ile başını salladı. Getirdiği kıyafetler birbirine uymuyordu ve tekrar kıyafet almaya giderse çok gecikecektik. 'Ya özür dilerim' diyip yanağını öptüm. Yüzü düşmüştü ve bu da üzülmeme neden olmuştu. Sonra birden güldü, 'neyse kısmetimi kapatacağına siktir git kısmetinin yanına' dedi. İlk seçtiği şeyi giymesiyle hazırdık.

Son kez saçlarımı düzeltmeye çalışmıştım ama benden daha inatçı çıkmışlardı. Sanırım eskisinden bi tık uzun olmasıydı nedeni,en son tamamen dağıtıp boynuma parfümümü sıktım.

Barış
Semih
Hazır mısınız?
5 dakikaya çıkıyorum evden haberin olsun.
Gönderildi 20.45
Görüldü 20.52

Semih
Hazırız bariiissss

Barış
?

Semih
Baris abi manasında dedim

'baris abii' mesajınıza '👍🏻' ifadesi bıraktı.

İç çektim derince,yine moralim düşmüştü. Telefonun çalmasıyla ekrana baktım. 'baris abii' yazısıyla telefonu titreyen ellerimle açtım. Kalbim bir kaç ritmi kaçırmaya başlamıştı. 'Efendim abi,bir şey mi oldu? Ne oldu? Bir sıkıntı yoktur umarım. İyi misin, nasılsın?' Hızlıca kurduğum kelimeler yüzünden kuruyan dudağımı ıslattım. Telefonun öbür ucundan küçük bir kahkaha sesi gelmişti.

'Evin önündeyim, bekliyorum sarı. Gelmeyi düşünüyor musunuz?' dedi gülmeye devam ederek. 'hmhm geliyoruz hemen' dedim. O ise telefonu yüzüme kapatmıştı. Sinirle göz devirdim, gerçekten kabaydı.

Hemen ayakkabılarımızı giyip çıktık. O arabanın önünde telefonuyla ilgileniyordu,bizi görünce telefonu kapayıp ıslık çaldı. 'Çok iyi olmuşsunuz,hadi binin de gidelim. Merih sikecek yoksa beni' dedi. Dediği şey ile hafiften güldüm. Bertuğ'un beni ön koltuğa itmesi ile dönerek ona baktım o da göz kırptı. Ben ise az sonra moralimin yerle bir olacağını bilmeden gülmeye devam ettim.

Oturduğum an kemerimi taktım. Barış ise arabayı çalıştırdıktan sonra telefonunu bana uzattı. '531905,sen sıkılırsın şimdi aç bir şey dinleyelim.' Demesiyle yandan gülmeye başladım,bu çocuk kalbime hiç iyi gelmiyordu.

'Playlistine hiç güvenim yok ama oradan rastgele bir şey açıyorum olur mu?' dedim. Kafasını onaylar biçimde salladı. Playlistine tıkladım ve gözümü kapatarak rastgele bir şarkıya bastım.

'Sarışınım' şarkısının arabayı son ses doldurması ile arkada kahkaha atan Bertuğ'a döndüm ve imalı şekilde bakmamla sustu. Arda ise gözleriyle bi Barış'ı bir beni gösterip göz kırpıyordu. Kenan iç çekerek, 'abi kumralım açalım mı?' Diye bir soru yöneltti.

Arda anında kıpkırmızı olup elleri yüzünü kapatmaya çalışırken Barış konuştu; 'mis gibi şarkı işte oğlum dinle ne olacak' diyince Kenan sesli bir şekilde ofladı. Ben ise gülümsememe engel olamıyordum. Belki de şarkıyı sadece hoşuna gittiği için dinliyordu?

Bu düşünceyi zihninin en ücra köşesine kaldırarak mutlu bir şekilde onu izlemeye başladım. Duygularım belki de karşılıklıydı? Bu düşünce kalbimin hızlanmasına neden olurken yan profili seyrettiğimi bile fark edemediğim adama bir kez daha aşık olduğumu hissettim.

'Barış abi bir şey sorabilir miyim?' dedi Bertuğ arabada ki şarkı harici sessizliği bozarak. Barış sor anlamında başını salladığında Bertuğ cümlesine devam etti. 'Abi aklına düşen sarışın biri mi var yoksa egoistliğin gözünü bürüdü de kendini orijinal sarı sanarak kendine mi ithaf ediyorsun şarkıyı?'

Barış önce aynadan sert bir şekilde Bertuğ'a baktı,sonra ise aklına bir şey gelmiş gibi güldü.
'Şu sıralar flörtleştiğim sarışın bir kız varda onun için hazırlıyorum kendimi.' dedi gevşek bir sesle.

O an boğazımda bir yumru hissettim. Kalbime aşkımın enkazı yıkılmıştı ve yıllardır tek parça olmasına çabaladığım kalbim,en derinine kesik yiyerek bin parçaya bölünmüştü. O an yanan gözlerimi hızla Barış'tan çekerek yola baktım. Ruhum bu adamın aşkını taşıyamıyordu. Sahi, sevdiğin kalbin başkası için atmasından daha acı bir şey var mıydı ? Benim için o an yoktu.

Ve bir cumartesi akşamı,bilmediğim bir bara giderken, Barış Alper oracıkta ölmemi diletecek kadar çok canımı yakmıştı.


Selaaaam. Yorum gördüğüm an yazasım geliyor 🥹
Kısa ve kötü oldu ama idare etmeye çalışın hiçbir yeteneğim yok bu konuda 🤚🏻😔
Yorumlarınız çok hoşuma gidiyo bu
arada (5 yorum geldi)
Okul ve hayat bok gibi
tek kurtuluşu ice americano,karam, Işıl Işık ve
Wattpad olarak gördüğüm dönemdeyim
dediğim gibi beğenilmesi
için yazmıyorum ama oy ve yorum gelince
çok mutlu oluyorum. Bide gaza getiriyo upuzun bölüm yazasım geliyor.
Sonraki bölüm bar kısmı bu arada bu da demek oluyor kiiii KISKANÇLIK helelele.
Neeeyseeee öptümmmmm 😽 (sadecekizlari 🤭)

BlondeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin