¹⁰

863 148 134
                                    


Felix yatağa sırtüstü yapıştığında Hyunjin pişman bir ifadeyle alnını kaşıdı.

Felix'e olan bakışlarından hayal kırıklığı çok net okunuyordu.

Felix ise resmen titreyerek ağlıyordu. "Hyunjin, sana her şeyi anlatacağım..." Diye sayıkladı.

Sesi titremiş, çatlamıştı.

Hyunjin'in bakışları biraz bile yumuşamamıştı. "Neyi anlatacaksın Felix? O Minho denen orospu çocuğuyla nasıl seviştiğini mi?"

"Hayır!"

"Anlatsana." Derken Hyunjin yatağa doğru adımlamaya başlamıştı. "Ne istediğini bana söyleseydin ben de yapardım senin için. İlla başkalarına gitmene gerek var mıydı Felix? Aldatmana gerek var mıydı?"

Felix kollarından destek alarak yatağın içinde sırtüstü geriye doğru süründü. Hyunjin'den kaçmaya çalışıyordu.

"Hayır..." Dedi yine titreyen sesiyle. "Lütfen dinle beni bir..."

Hyunjin tişörtünü çıkarttığında gözlerindeki korku daha da büyüdü.

Hyunjinse yatağa tırmanarak dizleri üzerinde söylenerek Felix'e doğru emeklemeye devam ediyordu. "Ne yaptı sana da benim yerime onu tercih ettin?"

"Öyle değil!"

"Neden ben değil de o o zaman Felix?!"

Felix durması için Hyunjin'e uzattığı elinin bileğinden yakalanıp bir anda oturur pozisyona getirildi.

Şimdi Hyunjin'le burun burunaydı.

"Söyle Felix." Diye fısıldadı Hyunjin oğlanın dudaklarının içine. "Onunla nasıl seviştiğini anlat bana. Senin için daha iyisini yapabilirim."

"Mesele sevişmek değil!"

"Bağırma. Sesini yükseltme bana."

"Bıktım!"

Felix'in çığlığı tüm odada yankılanmış, Hyunjin'in karnına attığı tekmeyle üstündeki oğlan bir anda geriye savrulmuştu.

Ve Hyunjin zaten yeterince öfkeli değilmiş gibi, gözleri nefretle parlamaya başlamıştı.

"Bıktım!" Diye devam etti Felix. "Herkesin bana ne yapacağımı söylemesinden bıktım!"

"Onun her dediğini yapıyorsun ama!"

"Yapmak zorundaydım!"

"Ona aşık olduğun için mi?!"

"Hayır!"

"Söyle lan o zaman! Neden yapıyorsun o orospu çocuğunun her dediğini?! Neden aldattın beni Felix?!"

Felix başını öne eğdi. Hüngür hüngür ağlarken bir yandan da konuşmaya başladı. "Teca..."

Devam edemedi.

Hyunjin'in kaşları kalktı. Anlamıyordu ama Felix'in bir açıklaması olduğunu düşünüyordu şimdi.

"Tecavüz mü etti sana?" Diye sorarken Hyunjin'in de ilk defa sesi titremişti.

Felix ise patlayarak ağlamaya başlamıştı.

Hyunjin omurgasından süzülen ürpertiyi hissetmişti şimdi. Başından aşağı kaynar sular dökülüyordu.

Hızlı bir şekilde tekrardan harekete geçti, bağırarak ağlayan oğlana koşup sımsıkı sarıldı.

Yatakta karşılıklı otururken sarıldığı ağlayan oğlanın kolları da yavaşça onu sardı.

Omzuna başını sürterken artık ikisinin de nefesi kesiliyordu.

Aldattın Mı Beni? | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin