Timerne er færdige og mig og Lukas har bare haft det sjovt. Jessica sidder vedsiden af Alexander. De er simpelthen så søde sammen men generte. De ville da være et godt par. Jeg sidder og kigger på Tobias som sidder og glor på Nicole, klassens hotte som er vild med ham. Da Tobias startede var han vild med Nicole, han sagde han ikke var, men jeg ved nu ikke. " er du her? " hvisker Lukas. Jeg nikker og kigger på ham. " klokken har lige ringet fri " siger han. Jeg farer op af stolen og går hen til Jessica. Jeg vender mig om igen og går hen til Lukas. " sorry " griner jeg. Jeg krammer ham. " farveller " siger jeg og kysser ham på kinden. Tobias sidder og giver mig et dræberblik. Jeg går hen til Jessica igen og snakker med hende. " Nårh skal vi gå? " spørger jeg og hun nikker. Vi er på vej ud mod parkeringspladsen da Jessica lige skal på toilettet, så vi går om mod toiletterne. Mens hun er derinde kommer en af drengene fra en klasse højrere end mig. " hey smukke, jeg har hørt at du skal flytte og at Tobias har slået op " siger han, det skal lige siges at han hedder Jakob. " ja, vi er vel slået op " siger jeg nedtrykt og fældede en tåre. Jeg tørre den hurtigt væk igen. " og ja, jeg skal også flytte. Til London faktisk " tilføjer jeg. " jeg har altid vist at du var for smuk til det her land " siger han. " øhm, tak tror jeg. Men jeg vil hellere blive her. " siger jeg. " kan jeg få dit nummer? " spørger han. " jeps, her. " siger jeg og giver ham en seddel. " takker, men vi ses Hope " siger han og går. " ses Jakob " råber jeg. Jessica står i døren og kigger mærkeligt på mig. " du talte lige med den lækreste dreng på skolen! " siger hun og fangirler. " han er bare sååå lækker " tilføjer hun. Jeg trækker på skuldrene og vi fortsætter vores gåtur hjem mod hende. Da vi er hjemme hos hende går vi ind. Surprise!! " vi er hjemme!!!!! " råber Jessica og vi sætter vores sko, tasker og jakke. Vi tager lige vores mobiler ud af lommen og løber ovenpå. " må jeg låne lidt af dit tøj de her 2 dage? " spørger jeg hende. Hun nikker. " tusind tak " siger jeg og vi krammer. Pludseligt ringer min mobil fra et ukendt nummer.
Mig: m og u: u
M: Hej, du snakker med Hope Goardian
U: Hej Hope. Det er Jakob fra tideligere.
M: nårh, Hej
U: øhm davs
M: hva så?
U: ikke så meget, ville bare høre om du skal noget på tirsdag?
M: nej, det skal jeg ikke
U: vil du så med mig ud efter skole til onsdag?
M: øhm, jaa det vil jeg da gerne
U: dejligt, skal jeg hente dig foran din klasse? Det er 8.A ikk?
M: det kan du godt og jeps det er det.
U: okay så ses vi på tirsdag, søde
M: jep, det gør vi... Ses.
U: ses smukke
" hvem var det?! " spørger Jessica. " bare Jakob, der spurgte mig om vi skulle være sammen tirsdag til onsdag? " svarer jeg lidt ligeglad. " omg! " siger hun. " det er ikke noget, vi skal skuda møde selveste Justin bieber imorgen klokken 12! " siger jeg meget overgearet. " og! 1D! Det er også dem jeg har inviteret dig ind til, de spiller bare 4 timer efter at Justin er startet med at synge. Vi har en 10 minutter sammen med Justin.! " siger hun lidt spændt. " ARRRRRGHHHHH!!!! " skriger jeg!! " seriøst! Du er virkelig den bedste ever! " siger jeg og skriger og danser rundt. " vi skal ud og shoppe og Jeg betaler " siger jeg. " fino. " vi finder noget nyt tøj og renser vores makeup. Vi tager vores sko og jakke på og er så ude af døren. Jeg ligger min mobil i lommen. Vi løber ned til en mega fed butik. " kan jeg hjælpe jer med noget? " spørger en dame. " vi kigger bare " smiler jeg til hende. Hun nikker og går igen. Jeg løber hurtigt over og tager 3 underbukser og går tilbage til Jessica. Vi går stille og roligt over mod bukserne. " skal vi have shorts eller jeans? " spørger jeg. " nok jeans, hvis det bliver koldt. " siger hun. Jeg nikker. Jeg finder et par lyse jeans. " hvad med dem? Vil de klæde mig godt? " spørger jeg og viser de jeans frem som jeg har fundet. Hun ryster på hovedet og jeg leder videre. Jeg finder et par stramme sorte jeans og viser dem til hende. Hun nikker ivrigt og jeg finder så min str i et af de andre par af de samme. Jessica har taget et par lyse jeans. Jeg tror at jeg tager en form for mavebluse. Vi går over mod bluserne og jeg finder en mavebluse hvor der står " I'm A Big Fan Of You " i sort skrift og selve blusen er skrigende pink. " skal vi også købe jakker? " spørger jeg, da hun også har fundet sin bluse. Det er bare en t-shift der er lyserød med et citat. " keep calm and i love you " i hvid. Den er faktisk ret sød. Hun nikker igen og vi går over mod jakkerne. Jeg finder hurtigt en sort læderjakke og hun finder en hvid læderjakke. Jeg tager så tingene og vi går op og betaler ( jeg betalter men hun går med op ) " og det bliver 3450,75 kr " siger hun og jeg giver hende pengene. " hav en god dag " siger hun. " tak og i lige måde " siger jeg og vi forlader stedet og går hjem til Jessica igen. Vi chilier og snakker lidt. Hendes forældre er lige kørt på arbejde, mens vi var ude og shoppe. " skal vi bestille noget pizza? " spørger Jessica. Jeg nikker. " jeps " siger jeg. " okay, skal du have det sædvanlige? " spørger hun. " ja tak " smiler jeg og ligger mig ned i hendes seng. " bestilt " hviner hun og ligger sig ved siden af mig. BIB, jeg tager min mobil og tjekker den. " det er Jakob igen. " siger jeg og kigger på min mobil, vi har en samtale igang mens Jessica er gået på wc.
Tobias: T mig: M
T: Hej Hope, hvad skal du så i morgen?
M: til VIP koncert med Justin bieber og backstage! Og vipkoncert og backstage med one direction 😱😱 im seriously dying!
T: hehe, du må hygge dig søde ❤️
Et hjerte? Hvad dælen skal det dog betyder?
M: tusind tak, hvad så med dig? Hvad render du så og laver?😁😁😜
T: tænker.. 😂😇✌🏼️
M: på hvad dog? 😏😂😁
T: dig 😄😏
M: Mig? Hvorfor dog det?
T: det kan du få svaret på en anden dag! 😆
M: øhm, okay tror jeg
T: super, ses søde ❤️
M: ses seje ❤️
WHAAT?! Hvorfor sendte jeg et hjerte? " hey hotte, hvad så? " spørger Jessica da hun kommer ud igen. " not much " siger jeg og ligger mig ned. " jeg tror jeg er in love " siger jeg tøvende. " i hvem dog?! " siger Jessica meget begejstret. " i dont know, men jeg sendte kun et hjerte til Jakob? " siger jeg spørgende. " omg! " hviner Jessica. " jeg ved det ikke? Det er jo bare et lille hjerte. " siger jeg og vender mig om. Jeg kigger hurtigt på klokken. Den er 18:37 op pizzaerne burde være her for 2 min siden. I det samme jeg tænker det, banker der 3slag på døren. Jeg går ned og åbner døren, giver manden pengene og tager imod pizzaerne. Vi spiser pizzaerne med en film til og ligger os ellers til og sove.
YOU ARE READING
You and I- Dansk
Teen Fiction- Kæmp for livet, en dag for du hvad du vil have - Hope Goardian