Jeg vågner igen, med det samme tøj på som igår. Crap! Gad vide hvordan mit ansigt så ser ud?! Jeg går over til hendes spejl. Det første jeg ser er en panda, og den panda er..... MIG! Sikke et forfærdeligt syn! Omg altså! Jeg går over og rusker blidt i Jessica, så hun vågner. " godmorgen " siger jeg. " Crap, hvordan er det du ser ud? " griner hun. Jeg trækker på skuldrene. " du skulle se dig selv " grinte jeg tilbage. Hun stoppede med at grine. " sweety må jeg låne make-up og make-upfjerner? " Spørger jeg. Hun nikker. Så går jeg over og fjerner make-uppen. " jeg tager et baaaaad " synger jeg og tager de underhyler fra igår og går ud på badeværelset. Jeg smider tøjet og finder et håndklæde frem. Jeg tænder vandet og mærker efter, til det er lunkent. Vandet skylder ned over min krop så dejligt og beroligende. Da jeg har stået derinde i 30 min går jeg ud. Jeg starter med at tage mit tøj på også rede hår. Jeg går så ud til Jessica som er blevet færdig med hendes tøj og make-up. Jeg ligger noget make-up i et tyndt lag. Et tyndt lag lysebrun øjenskygge og eyeliner, med lidt mascara og en babylyserød lipgloss. Det samme har Jessica. Vi går ned og får noget morgenmad. Hendes forældre er der også. Vi sætter os ned. " godmorgen mor og far " siger Jessica. Jeg smiler bare, da mig og hendes forældre kom skævt ind på hinanden fra starten af, så vi snakker ikke rigtigt, men jeg må gerne være her. " godmorgen " siger hendes mor og hendes far nikker, som et godmorgen. Jeg nikker tilbage. " godmorgen mor, godmorgen far. " Siger Jessica. Vi er temmelig overgearede, så da vi har spist løber vi op på Jessica's værelse, og leger ' hvad ved du om One Direction? '. Den går ud på at 2 personer stiller hinanden om spørgsmål om One Direction, men den der spørger skal kunne svaret. " hvad er Liam Payne bange for? " Spørger Jessica. Den var da nem! " skeer! " skynder jeg mig at svare. " korrekt! " siger hun og vi griner. " sig Niall's fulde navn, alder, føzz'dag, stjernetegn, højde, forældre, søskende, født henne, opvækst, bor, yndlingsinstrument, yndlingsfarve, livret, hobby, yndlings t-shirt, yndlings sang fra deres album, yndlingssang, yndlings dyr, yndlings justin bieber sang, yndlings ed sheeran sang, yndlings gyserfilm, yndlings tv-serie, yndlings drikkelse, yndlings film, hader, nævn 3 ting han ikke kan leve uden og hvem er han fan af? " spørger jeg. Jessica ser forvirret ud. ( jeg sætter 👌🏼 ud for dem hun kunne og der står intet ved dem hun ikke kunne )
" Fulde navn: Niall James Horan👌🏼
Alder: 22 år👌🏼
Føzz'dag: 13 september 1993👌🏼
Stjernetegn: Jomfru👌🏼
Højde: cirka 1,70
Forældre: Maura Gallagher og Bobby Horan👌🏼
Søskende: Greg 27 år👌🏼
Født og opvokset: Mullingar, Irland👌🏼
Bor: London, England👌🏼
Y-instrument: Guitar👌🏼
Y-farve: grøn og blå👌🏼
Livret: alt men mest kylling og pizza👌🏼
Hobby: spise, sove, 1D, venner, familie og guitar👌🏼
Y-t-shirt: mintgrøn t-shirt, med " free hugs " skrevet med mørkerød
Y-sang fra deres album: One thing
Y-sang: Goldplay: Viva La Vida
Y-dyr: Giraf👌🏼
Y- jb sang: one less lonely girl og u smile👌🏼
Y- Ed sheeran sang: The A Team
Y- gyserfilm: Prom Night
Y-tv serie: two and a half man
Y-drikkelse: vand og cola👌🏼
Y-film: Grease👌🏼
Hader: Kaniner og Fetaost👌🏼
3 ting han ikke kan leve uden: mobil, hjerte og familie👌🏼
Han er Belieber! " remser jeg op. Hun kigger mærkeligt på mig. " jeg elsker Niall " griner jeg. Hun nikker stadig med store øjne.
Men whatever?! " Er vi done nu? " spørger hun. " det tror jeg " siger jeg og kigger på klokken. " VI SKAL AFSTED NUUU!! " nærmest råber jeg i panik. Klokken er snart 11! Men vi har VIP billetter 😱❤️ hun rejser sig hurtigt op og vi tager sko og jakker på. Vi tager begge læderjakker på og et par sorte converse. We are twins! I know. Jeg går ind på mit værelse og pakker en taske med: min iPhone, kuglepind, papir, 2 bæger, min pung, en hårbørste og nyt makeup. Jeg kommer ud til Jessica igen, og vi går ud til hendes bil, også er det ellers afsted. " er du ready Gurl?! " synger jeg til Jessica og trækker 2 bæger op af min taske. Hun nikker ivrigt og tager imod bægeret. " man kan jo nødigt komme til en koncert helt ædru " smiler jeg og hun sætter farten mere op. Vi snakker om alt lige fra band, til kage, til enhjørninger og til toiletter. " så er vi her, Tøs! " synger en hyper Jessica. Vi rækker begge vores hænder i vejret og hviner, også stiger vi så ud af bilen. Vi går over til vagten og viser vores VIP og backstage billetter. ( ved ikke så meget om backstage og VIP, så finder bare på noget 😊 ) vi stilte os helt foran scenen, der hvor vi skulle og lyttede så bare til baggrundsmusikken. Den lille tale jb plejer at have kom frem og mig og Jessica og de fleste piger og drenge, begynder at skrige. Efter cirka 2-3 min begynder hans koncert og han kigger på os flere gange!!! Omg! Han blinker til mig og jeg tog min iPhone frem og filmer ham. Han går ned fra scenen og tager min mobil. Jeg ved ikke hvad han laver men han synger og skriver på MIN iPhone samtidigt! Mig og Jessica skriger! Han giver mig min iPhone tilbage og jeg ser at han har givet mig hans nummer! Jeg skriger. Jessica kigger mærkeligt på mig og jeg viser hende videoen, hun skriger sammen med mig. Han har kaldt sig for " Jus ". Jeg ligger min tlf i min baglomme og får øjenkontakt med Justin! Hans dejlige brune, er til at smelte i! " er du sød at komme med mig? " spørger en vagt. Jeg kigger underligt på ham med vinker hurtigt til Jessica. Vagten går med mig om til kanten af scenen og Justin kommer og tager min hånd. Jeg kigger overrasket på ham. Han trækker med ud på en stol og jeg virker til Jessica, han begynder at synge -one less lonely girl- jeg får tårer i øjnene og smiler som en idiot. Justin går rundt om mig og krammer mig. Han kysser min hånd og får mig hen til vagten igen. Jeg kommer ned også er det slut. Jeg møder Jessica dernede og vi hviner.
YOU ARE READING
You and I- Dansk
Teen Fiction- Kæmp for livet, en dag for du hvad du vil have - Hope Goardian