Tanışma

58 4 1
                                    

Merhaba arkadaşlar. 2. Bölüm ile devam ediyoruz. Bu sefer kızımız Mine'nin ağzından devam. Umuyorum ki bi önceki bölümden daha çok ilgi gelir. Mine'nin fotoğrafı multimedia da mevcut. Yazım hataları var ise affola. İyi Okumalar ^^

Mine'nin Ağzından
Dersten yeni çıkmıştım. Kantine doğru yürüyordum. Bu arada ben Mine. Üniversiteye gidiyorum. Annem benim üzerime çok düşer. Aman üşüme aman düşme. Aman dikkat et. Felan filan. Bi kere annemi babamla konusurken dinledim. Annem "Bu kız kesin aşık. Sana söylüyorum bak." dedi. Ben inanamadım. Neden böyle bi düşünceye düşmüştü ki? Uf yine çok daldım. Kankeytom Yağmur 2 saattir bana sesleniyomuş. Yağmur ile biz 7 yaşımızdan beri arkadaşız. Belli bi yerden sonra "kankeyto" olduk. Aynı liseye gittik. Aynı üniversiteyi kazandık. Şanslı mı dersiniz şanssız mı bilemem. Bi kaç gün sonra anlarsınız. "Mine. Mine. Mineee!"
"Noldu kızım? Ne bağırıyon iki saattir?" "Yine daldın. Neyse şu oğlan 10 dk dır seni kesiyo. Yakışıklı da ha."
"Kanka neresi yakışıklı? Tipim değil bi kere." "Buraya mı geliyo lan o? Kızım eğer buraya gelirse sakın tersleme." dedi ve yanımdan gitti. Benim bi tane sevgilim oldu. Onu da benim evimde bi orospuyu becerirken yakaladım. E benim evim sonuçta. İkisininde kıçına tekmeyi bastım. Bidaha da sevgilim olmadı. "Hey! Heey! Güzel kız! Allah allah." lanet olsun yine daldım. "Özür dilerim. Dalmışım da." "Önemli değil. Ben Onur." "Bende Mine memnun oldum." "Bende memnun oldum." "Okul çıkışında bi kahve içmek ister misin?" Ne sanıyo bu beni. Her önüme gelenle kahve içtiğimi mi? "Ya benim okuldan sonra bi partiye gitmem lazım. Belki daha sonra." "Tamam. Daha sonra. Görüşürüz." "Bay bay."

Onur'un Ağzından
Parti mi? Bensiz parti olmaz. Olamaz. "Beyler okul çıkışında bi parti olacakmış. O partinin saatini yerini ve en önemlisi Mine nin o partiye gidip gitmeyeceğini şu kankasından öğrenin. Gerekirse manita olun. Umrumda değil." "Tamam kardeşim sıkıntı yok. O iş bende" dedi Mert. Mert ile lise 3 te tanıştık. O zamandan beri arkadaş hatta kardeşiz. Birde benim en çok merak ettiğim kişilik Yunus Emre diye bi çocuk. Her teneffüs sınıfta oturur. Kimseyle konuşmaz. Sırayı karalar. Öğretmenin sorduğu soruya cevap vermez. Değişik bi tip. Onuda bi gün gruba katıcam umarım. Çünkü yapılı bi çocuk. Kavgada işe yarar. Derken suratımın ortasına sert bi yumruk yedim. Yere yapıştım. Gözlerim kararıyor. Kim lan o başımda beni uyandırmaya çalışan. Mine?

Parti KaçaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin