İlk Görüş

66 3 6
                                    

Merhaba arkadaşlar. Bu benim ilk kitabım. Aklımda değişik kurgular dönüyordu. Bende bunu fırsata çevireyim dedim. Umarım güzel bi kitap olur. Yazım hataları var ise affola. Onur'un foto multimedia da var. Onur ile başlıyoruz. İyi okumalar ^^

Onur'un Ağzından;
Her gün ki gibi sabah 7 de uyandım. Dişlerimi fırçaladıktan sonra saçlarımı düzelttim. Lanet olasıca neden bu kadar uzun sürüyor. Hemen bi gömlek ve kot giydim. Koşarak aşağıya indim. Son anda yetiştim otobüse. He bu arada kendimi tanıtmadım. Ben Onur. Üniversiteye gidiyorum. Babamdan duyduğum kadarıyla gençlik yıllarımın en güzel zamanları. Ve aşkımı bulacakmışım. Nedense hiç inanmıyorum. Birde benim en büyük tutkum partilerdir. Partiye davet etmezler beni. Çünkü çok içerim. İçerim ve kafayı bulurum. Kafayı bulduğum zaman en ufak tartışmada kavga çıkarır ve karşımdakinin ağzına sıçarım. Bu yüzden kavga istemeyenler davet etmez. Elimde ağırdır hani. Okula geldim. En yakın arkadaşım Umut yanıma yaklaştı. "Naber Kardeşim?" dedi."İyiyim nasıl olayım. Sen?" dedim. "Bende iyiyim ama sıkıntı var. Geçen partide dövdüğün eleman. Adam toplamış seni sikmeye geliyor." Beni mi dövecekmiş. Hahaha güleyim bari. Ama bana adam lazım. "Kaç kişiler biliyor musun?" dedim. "En az 5 kişiler diye duydum." "Hassiktir 5 mi? Adam lazım bizim Doğan ile Mert i çağır." Tamam dedi ve hemen gitti. Bende sınıfa gittim. Çantayı ve montu bıraktım. Gömleğimin kollarını katladım. Kantinin önüne gittim. Bizimkiler geldi. Kantinde oturmaya başladık. Bizi dövmeye(!) gelecek olan piçleri beklemeye başladık. 30 dk Sonra geldiler. 6 kişiler ama ikisi çok zayıf. Bizde 4 kaslı adamız. Biz bunları öldürürüz bile. Geçen partide dövdüğüm çocuk. Kendisi Berkehan ama biz "Beko" diyoruz. "Beko seni tek gözü mor panda." dedim. Bizimkiler kahkaha attı. Beko yumruğunu sıktı. "Ne yapcan dövcen mi?" dedim. Ve ağzıma yumruk yedim. Pek bişey olmadı. Kalktım diğer gözünede vurdum bitane. Artık tam panda oldu. Bizimkiler de kavgaya dahil oldu. Zaten 2 si bi bok yapamadı. Beko yu ben aldım. Kalan 3'ünüde bizimkiler halletti. Bu kadar basit olmasını beklemiyordum. Sınıfa doğru yürümeye başladık. O ne be? Bi meteor gördüm sanki. Oha çok güzel. Lanet olsun babam haklıymış. Aşık oldum.

Parti KaçaklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin