Prologue

260 30 33
                                    


Ellerini önünde kenetlemiş patronunu dinleyen Arda başını kaldırdı, patronunu seyrederken dikkatini kaybetti ve yeşilleri nereye gitmesi gerektiğini biliyormuş gibi onu buldu. Dudaklarının arasından bir nefes bıraktı, akciğerlerinden o ufacık havayı bile zar zor çıkarabilmişti.

Bakışları yüzünde dolanırken bir kusura rastlayamadı Arda. Üstünde beyaz tişörtü, boynundan sarkan zincir kolyesi ile rahat bir stil ortaya koymuştu karşısındaki. Birkaç saniyedir bakıyor olduğu çocuk üzerindeki gözleri fark etmemiş, karşısındaki kadına odaklanmış durumdaydı. Arda da bakışlarını çekip tekrardan önünde duran kadına yöneltti. Șu an bu konuşmayı kaçırması onun için iyi olmazdı.

"Arda, akşam yemeği saatinden sonra sen barın servis kısmı ile ilgileneceksin diye anlaşmıştık, değil mi?"

"Evet." Arda'nın yeni işi için heyecanlı olduğu ses tonundan anlaşılıyordu.

Üniversiteye geçecekti bu yıl, sınavın ertesi haftasıydı. Sahiden bütün sene boyunca çok çalışmıştı ve sınavı da kötü geçmemişti, güzel bir sonuç alacağına inanıyordu. Şehir dışında okumayı planlıyordu, büyük şehir büyük harcamalar demekti.

Okulu başlamadan çalışma tecrübesi edinmek ve masrafları için para biriktirmek amacıyla bir işe girmeye karar vermişti. Belki kendini şımartıp kendine birkaç parça bir şeyler de alırdı, bunu daha sonra düşünecekti. Şimdi işinin ilk günü başlamak üzereydi, iyi bir başlangıç yapmalıydı.

Bu oteli daha önce ailesiyle birlikte tatile geldiklerinde tanımıştı, sevdiği ve az çok bildiği bir yer olduğu için burada çalışmayı tercih etmişti. Bu otel ile ilgili her detayı seviyordu, nedendir bilinmez huzurla doluyordu bu mekanın sınırları içerisindeyken. Buradaki çalışanların birkaçını tanıyordu hatta, tatildeyken bazılarıyla sohbet etmişti ve arkadaşlık kurmuştu. Bir dahaki sene buraya geleceğine söz vermişti arkadaşlarına, ve şanslıydı ki bu yıl onun da iş başvurusunu kabul etmişlerdi.

Şimdi ise tüm çalışanlar ile bir masaya oturmuşlar ve iş bölümünü ve kuralları gözden geçiriyorlardı patronları Esin Hanım ile birlikte. Esin Hanım da çok tatlı bir kadındı, gözlemlediği kadarıyla herkese karşı nazik ve anlayışlıydı.

Arda bilerek Bertuğ'un yanına oturmuştu, onunla müşteri olarak geldiği zamandan konuşmuşluğu vardı. Can ise daha ortalarda bir yerde oturuyordu, Bertuğ kadar olmasa da onu da tanıyordu. Bir de patronun yanında oturan Barış vardı, onu da önceden buralarda görmüştü. Etraftaki tanımadığı diğer herkese biraz göz gezdirdi, hepsi iyi insanlara benziyordu, en azından öyle umuyordu Arda.

Can ve Bertuğ'un sorumlu olduğu kısımlar da Arda'ya pek uzak değildi. Bertuğ daha çok içecekleri hazırlama kısmıyla ilgilenecekti. Molalara beraber çıkabilir veya Arda içecekleri almaya geldiğinde konuşabilirlerdi. Can da atıştırmalık servisinden sorumluydu, onunla da bazen denk gelirlerdi. Sonunda masada en çok merak ettiği kişiye sıra geldiğinde dikkat kesildi.

"Kenan sen kasada olacaksın, biliyorsun."

"Biliyorum." Başıyla da onayladı adının Kenan olduğunu öğrendiği çocuk. Bu aynı kısımda çalışacakları anlamına geliyordu.

Onunla da iyi anlaşabileceklerimi hissetmişti, Kenan'ı ilk kez görüyor olmasına rağmen sıcakkanlı birine benzediğini düşünmüştü. Aslında Arda her yere uyum sağlayabilen biriydi, güzel bir yaz geçireceğine şüphesi yoktu.

Kenan da etrafındaki insanlara hızlıca göz gezdirirken gözleri Arda'nınkilere değdiğinde kısa boylu çocuk gerginlikle gülümsedi. Uzun olan da bu gülümsemeye aynı sıcaklıkla karşılık verdi. Ortaya çıkan gamzeleri Arda'yı şaşırtmıştı, sanki karşısındaki oğlan baktıkça güzelleşiyor gibiydi. Arda dudaklarını birbirine bastırdı, başını eğerek gözlerini kaçırma ihtiyacı hissetti. Fazlaca izlemişti çocuğu, dürüst olmak gerekirse biraz utanmıştı.

"Şimdilik bu kadar, gerektikçe toplantı yapacağız. Beni nerede bulacağınızı da biliyorsunuz."

Herkesten onaylayan mırıltılar çıktığında patronları sandalyesinden kalktı.

"Öyleyse hayırlı olsun diyelim arkadaşlar. Liva Otel'e hepiniz tekrar hoş geldiniz."



﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌


Öncelikle herkes hoşgeldi.

Biraz çekince ile başladım hikayeye, beğeneceğinizi umuyorum. Bu kurguyu yazmam için beni gazlayan ve yardımcı olan bilahmacunbidondurma ve inwires 'a kocamaan teşekkürler.

Siz biliyorsunuz ama ben yine de söyleyeyim, hikayedeki karakterler ve olaylar tamamen kurgusal. İsim sahiplerine saygım sonsuz, bu kurguya onların çok yakışacağını düşündüm.

Ne sıklıkla bölüm atarım hiç bilmiyorum ama sonraki bölümlerde buluşmak dileğiyle! ❤️

olabilirdik, arkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin