Sweatshirt

182 25 53
                                    


Balıkesir'de yine keyifli bir Temmuz günüydü. Ortamda canlı müzik ve insanların sohbet sesleri harmanlanmış, denizin ferahlığı da eşlik edince tam bir yaz akşamı hissiyatı vermişti otelde bulunan herkese.

Çok büyük sayılmayan bar kısmına yaklaşık iki metre uzaklıkta olan çocuk o sırada kendisini karşı tarafa duyurmaya çalışıyordu.

"Long Island." Parmaklarıyla 'iki'yi belirtti.

Bertuğ emin olmak için onu tekrar ederek sordu. Arda baş parmağını kaldırınca başıyla onaylayıp dolaptan ice tea almak için uzaklaştı. Arda yavaş adımlarla tezgaha varıp yaslandığında, Kenan da can sıkıntısıyla oflayarak onun olduğu yere gelmişti. Tezgahın öbür ucundaydı, şu anlık onun işi pek yoğun sayılmazdı. Kollarını tezgaha koyup çenesini üstüne yasladı ve alttan bakışlarını Arda'ya dikti.

"Çok sıkıldım ya."

Üstten vuran ışık gencin saçlarının gölgesinin yanaklarına düşmesine sebep olmuştu, küçük bir çocuk gibi bakıyordu ona. Sevimli biriydi Kenan, arada kendisini sinir etmeye bayılırdı ama onun gıcıklıklarını da seviyordu Arda.

Tebessüm etti ve sağ elini çocuğun yumuşak saçlarına atıp hafifçe karıştırdı. Saçlarıyla oynanmasını sevdiğini biliyordu, sahilde her dizine yattığında mayışması bundandı.

"Keşke ben de sıkılabilsem. Koşturuyorum kaç saattir oradan oraya."

"Yoruldun mu? Gel yer değiştirelim." Kenan'ın memnun ifadesi kaybolmuş ve yattığı yerden kalkmıştı, teklifinde oldukça ciddi görünüyordu.

"Hayır gerek yok, zaten izin vermezler ki." Elbette biraz yorulmuştu ama sorun değildi, Arda'nın vücudu bu tempoya alışmaya başlamıştı artık.

"Bir şey olmaz merak etme, geç buraya." Bitkin düşmesini istemiyordu karşısındaki çocuğun. Daha geçen haftayı burnunu çekerek geçirmişti, Kenan'ın aksine zayıf bir bünyesi vardı ne yazık ki.

Arda onaylamaz şekilde başını iki yana salladı, onun ne kadar inatçı olduğunu birlikte geçirdikleri bir aydan çok iyi tecrübe edinmişti.

"Gerçekten önemli değil, aşırı yorulmadım."

Kenan tekrar eğilerek dirseğini masaya koyarak bir elini yanağına yaslamış, ısrarına son verdiğini belli etmişti.

"İyi ama yorulursan söyle."

Arda başıyla onayladı onu. Bertuğ'un son olarak buzları da koyduğunu görünce tezgahın diğer ucundan bir tepsi aldı ve geri döndü.

"Kenan benle yer değiştirsene aga ya bi sigaraya çıkayım geleyim." Yanlarına gelip bardakları tezgaha koyan Bertuğ konuşmuştu.

"Aga yok kızarlar şimdi ben işime döneyim." Kenan kaçarcasına kalkıp kasaya yöneldiğinde Bertuğ arkasından seslendi.

"Sanki çok işin var amına koyduğum."

Kenan onu duymazdan gelirken Arda bu ikiliye kıkırdadı. Bertuğ kendi kendine söylenirken gülüşünü duyunca yeni hedefi Arda olmuştu.

"Gülüp sinirimi bozma zaten sigara içemedim, shakerı tutarken ellerim titriyordu kendiliğinden çalkalandı Allah çarpsın."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

olabilirdik, arkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin