Hayatımdan Çıkar Mısın

40 6 15
                                    

25 Mart 2021

Yine her zamanki sokaktan geçiyordu her okuldan dönüşte karanlık olan sokaktan. Çekiniyordu o sokağa girmekten. Bu yüzden hep yolunu uzatıyordu fakat bugün daha da bir dikkatini çekmişti.

Sokağa girmeye karar verip adımlarını o tarafa yöneltti. Sokak sessizliğe bürünmüştü.

İleride gördüğü çocuklar kendi okulundandı hatta yanlarındaki siyah saçlı üst komşusundan başkası değildi.

Kendine göre üst komşusu fazla sosyal ve enerjik bir karaktere sahipti. Bu yüzden ondan çekinirdi hep.

Yaklaşıp yaklaşmama konusunda kararsızdı. Yanındakiler pek de tekin değillerdi. Okulun zorbaları da denebilirdi.

Aklından geçenleri uygulamıyordu ki o an ne yapmak gelse içinden yapıyordu. Yine aklını dinlememiş, yanlarına gitmeye karar vermişti.

Çekingen adımlarını Jeongin ve diğerlerinin yanına varınca durdurmuştu. Jeongin kendine dönüp karşısındaki genci süzerek baktı.

"Ne işin var burada senin?" Diye kendine yöneltilen soruya ne cevap vereceğini düşündü bir süre.

"Geçiyordum seni gördüm." Dedi omuz silkerek. Çantasını düzeltip diğer çocuklara baktı Seungmin. Üzerindeki iğneleyici bakışlar gerilmesine sebep oluyordu.

"Jeongin, bu çocuk kim? Manita mı yaptın bir de?" Dedi diğerlerine göre yapılı duran genç dalga geçercesine. O Seojun'dan başkası değildi.

Okul sıralarında uyuyarak vakit geçirip zorbalık yapmak dışında bir işi yoktu Seojun'un.

Jeongin, kendine yöneltilen soru üzerine göz devirip cevap verdi. "Komşum sadece." Dedi ve cebindeki ellerini çıkartıp Seungmin'i kolundan kavradı ve biraz kenara çekti.

"Seungmin, neden burdasın dedim?"

"Cevap verdim ya Jeongin."

Jeongin göz devirirken Seungmin'i sırtından itip birkaç adım ilerlemesini sağladı.

"Git hadi." Seungmin uzaklaşmak yerine tekrardan Jeongin'in yanına gelip sordu.

"Onlarla neden konuşuyorsun?"

"Seni ilgilendirmez hadi git." Ses tonu bu sefer biraz daha katıydı. Uzaklaşmasını istiyordu fakat Seungmin her zamanki gibi kovulduğu yerden gitmek bilmiyordu.

"Sen gelmezsen gitmeyeceğim." Jeongin etrafta gezdirdiği gözlerini Seungmin'e çevirdi.

"Gelmeyeceğim Seungmin, git...hadi."

Jeongin tonunu sakin tutmaya çalışıyordu. Özellikle Seungmin'in yanında hep sakin olmaya çalışıyordu. Seungmin'in ne kadar alıngan olduğunu tüm okul biliyordu neredeyse.

Yerinden kımıldamayan Seungmin'i göndermeye çalışırken diğerleri yanlarına gelmişti bile.

"Jeongin, bizi biraz daha bekletecek isen sevgilinle konuşacağım mevzuyu." Derken Seojun elini Seungmin'in omzuna attı.

Jeongin Seungmin ile Seojun'un arasına geçip aralarının açılmasını sağladı. Daha önce hiç yüzüne takınmadığı bir ifadeyle, nefret ve sinirle Seojun'a bakıyordu.

"Dokunma ona." Dedi Jeongin. Sesinin ilk defa bu kadar sert olduğunu fark eden Seungmin, bir iki adım geriledi. Sırtının Seojun ile gelen diğerlerine değdiğini fark edince durup yutkundu.

"Çok dokunasım geldi şimdi." Dedi ve sırıttı küpeleri sallanan genç. Seojun'un kendini belli eden sokak stili bir serseri olduğunu belli ediyordu.

Shaking Today 《Seungin》 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin