Al Birini Vur Ötekine

31 7 23
                                    

Açılan kapıyla birlikte güler yüzlü kadın karşıladı Jeongin'i. Kadın ise beklenmedik misafir karşısında şaşırsa da belli etmemişti.

"Jeongin, hoş geldin oğlum."

"Hoş buldum. Şey Seungmin ile ders çalışacaktık ama." Dedi elindeki kitap ve defteri gösterirken.

Bir de sevimli ifadesini yüzüne takınmıştı. İnsanları ikna etmek için masum çocuk ayaklarında gezerdi hep.

"Müsait olup olmadığınızı sorsam daha iyi olurdu çat kapı geldim." Dedi ve dudaklarını hafiften büzdü. İyi oynuyordu şu an.

Kimya çalıştır demişti fakat elindeki kitap fizik kitabıydı ve defter de felsefe defteriydi. Eline geçen ilk defter kitabı kapıp gelmişti.

"Tabii oğlum lafı mı olur geç bakalım." Dedi ve geçmesi için Jeongin'e yer açtı.

"Anne eve alma sakın!" Diyerek Seungmin koşarak geldi fakat Jeongin içeri girmişti bile.

"Anne niye aldın ya!?"

Jeongin sinsi sinsi gülümserken Seungmin'in annesi şaşkınlıkla oğluna bakıyordu.

"Oğlum çocuğu ders çalışmaya çağırdın şimdi de kovuyor musun?"

Seungmin verecek cevap bulamazken Jeongin koridorda yürümeye başlamıştı bile. Seungmin'in yanına gelince durup kulağına doğru fısıldadı.

"Kovuyor musun Seungmin?" Diyip gülümsedi ve yerini ezbere bildiği odaya doğru ilerlemeye başladı.

Seungmin göz devirip peşine takılırken annesi ne olduğunu anlamamış gibi bakıyordu.

"Şu z kuşağınının yaptıklarına bir ben mi anlam veremiyorum yoksa x kuşağı olduğum için çekemiyor muyum?" Dedi ve mutfağa yöneldi kadın.

Odaya girdiği gibi kapıyı kapatan Seungmin tam Jeongin'e bağıracakken Jeongin ile kapı arasına sıkışmıştı.

"Jeongin, dövecem seni he." Dedi Seungmin dişlerinin arasından. Jeongin buna karşın eliyle sus işareti yaptı.

"Fazla konuşuyorsun Seungmin." Diyerek yüzüne yaklaşıp dudaklarına eğildi ve ufak bir öpücük bıraktı.

Seungmin şaşkınlığın da verdiği hisle birlikte Jeongin'i omuzlarından itip kendinden uzaklaştırırken Jeongin sadece güldü.

"Napıyorsun amına?" Dedi koluyla dudaklarını silerken.

"Çok küfür ediyorsun Seungmin." Dedi Jeongin itildiği yerdeki kitaplığı incelerken.

"Tch tch tch çok ayıp." Bunu dalga geçer gibi söylemesi Seungmin'i daha da sinir ediyordu.

"Sana soran mı var?" Diye çıkıştı Seungmin ve yanına doğru ilerledi.

"Arkadaşını pardon biz arkadaş da değiliz zaten. Kimseyi sussun diye öpemezsin Jeongin."

Jeongin umursamayıp kitaplığı karıştırırken bulduğu şeyle birlikte gülümseyip eline aldı. Seungmin'in gözünün önünde sallamaya başladı.

"Bak ne buldum Seungmin." Derken elindeki defterin sayfalarını açmaya başlamıştı.

O defter aslında Seungmin'in 5 yıl kadar öncesinden sakladığı günlüğüydü. Hala yazmaya devam ediyordu bile.

Jeongin'in okumasına daha önce izin verdiği için pişman olmuştu çünkü Jeongin'e karşı duygularını yazmıştı o günlüğe.

Seungmin hızla eliyle defterin bir kenarını tutup sıkarken defteri çekiştirmeye başlamışlardı bile.

Shaking Today 《Seungin》 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin