5 - 𝙸𝚕𝚕𝚞𝚖𝚒𝚗𝚊'𝚜 𝙱𝚛𝚎𝚊𝚔𝚍𝚘𝚠𝚗

76 1 6
                                    

Trigger warning: Self-Harm, Sucical thoughts, and Illumina's existence.

Please read with caution.































𝙸𝚕𝚕𝚞𝚖𝚒𝚗𝚊 𝚓𝚘𝚕𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚐𝚐𝚎𝚛 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚕𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚛𝚊𝚜𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚎𝚐. 𝚈𝚎𝚜, 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚜𝚎𝚕𝚏-𝚑𝚊𝚛𝚖 𝚋𝚞𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕𝚕𝚎𝚍.

𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚏𝚊𝚒𝚛. 𝙷𝚘𝚠 𝚍𝚒𝚍 𝚅𝚎𝚗𝚘𝚖𝚜𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝙳𝚊𝚛𝚔𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚙𝚛𝚊𝚒𝚜𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚒𝚋𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜?

𝙸𝚕𝚕𝚞𝚖𝚒𝚗𝚊 𝚙𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚘𝚏𝚏 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚐𝚐𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚍𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖. 𝙷𝚎 𝚋𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚘𝚍𝚎𝚗 𝚌𝚞𝚙𝚋𝚘𝚊𝚛𝚍𝚜. 𝙶𝚛𝚊𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚠𝚊𝚜𝚑𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑, 𝚑𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚛𝚋𝚕𝚎 𝚜𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚞𝚌𝚎𝚝 𝚜𝚘 𝚠𝚊𝚛𝚖 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚙𝚘𝚞𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑. 𝙷𝚎 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚊𝚞𝚌𝚎𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚚𝚞𝚎𝚎𝚣𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚜𝚜 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚞𝚝.

𝙸𝚕𝚕𝚞𝚖𝚒𝚗𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚓𝚞𝚛𝚢 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚏𝚕𝚒𝚌𝚔𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚐𝚐𝚎𝚛. 𝙷𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛.

𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚖𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝. 𝚄𝚐𝚕𝚢. 𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘𝚘 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚑𝚞𝚛𝚝. 𝙷𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚗𝚘𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗. 𝙶𝚑𝚘𝚜𝚝𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚛 𝚖𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚎𝚗𝚍, 𝚋𝚞𝚝 𝙸𝚕𝚕𝚞𝚖𝚒𝚗𝚊 𝚜𝚞𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚜 𝚊 𝚌𝚘-𝚠𝚘𝚛𝚔𝚎𝚛.

𝙷𝚒𝚖 𝚖𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚛𝚗 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔.. 𝚕𝚘𝚙𝚜𝚒𝚍𝚎𝚍. 𝚄𝚗𝚎𝚟𝚎𝚗.

𝙰𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚞𝚒𝚜𝚎𝚜 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚠𝚘𝚛𝚜𝚎. 𝙷𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚌𝚑𝚊𝚕𝚕𝚎𝚗𝚐𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚢 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚎𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚍𝚎𝚒𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚊 𝚜𝚙𝚊𝚛, 𝚊𝚗𝚍 𝚆𝚒𝚗𝚍𝚏𝚘𝚛𝚌𝚎 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚛𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜. 𝚄𝚗𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚛𝚊𝚠 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚎𝚊𝚙𝚘𝚗 𝚍𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚙𝚎𝚎𝚍, 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚋𝚋𝚘𝚛𝚗𝚕𝚢 𝚜𝚞𝚛𝚛𝚎𝚗𝚍𝚎𝚛𝚎𝚍. 𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚏𝚘𝚘𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚅𝚎𝚗𝚘𝚖𝚜𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝙳𝚊𝚛𝚔𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚝𝚎𝚊𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝𝚕𝚢, 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚠𝚘𝚛𝚜𝚎.

PHIGHTING! Shenanigans Where stories live. Discover now