* Charles szemszöge *
Izgatottan vártam a lányt a kutyájával, szinte az egész verseny alatt rá gondoltam. Nem tudom elfelejteni a mosolyát. Mikor nyílt az ajtó szélesen mosolyogtam de amikor bejött a biztonsági ember és mögötte egy tök más csaj ráadásul kutya nélkül a mosolyom lehervadt, még a szemem is betikkelt.
-Jaj, istenem.. - Dörzsöltem meg az orrnyergemet. - Annyira tudtam, hogy nekem kellett volna megkeresnem.. - Nevettem.
-Charles! - Mosolygott a lány.
-Nem ő az? - Fogta meg a kezét a biztonsági ahogy felém jött volna.
-Maga szerint?! - Vontam fel a szemöldökömet. - Az a lány barna hajú volt és egy zsemle színű tacsi keverékkel volt.. - Nevettem. - Ez a lány szőke és még kutyája sincs..
Ültem le a kanapéra a fejemet fogva, ezt nem hiszem el. A biztonsági ember kivezette a lányt aki magyarul beszélt, szerintem káromkodott mert idegesnek tűnt. Hát még én mennyire az vagyok, meg csalódott. Most hogy a francba fogom megtalálni ezt a lányt?
***
Úgy döntöttem maradok még pár napot Magyarországon, megpróbálom megkeresni azt a lányt. Csak fogalmam sincs hogyan. Tanácstalan vagyok, abban sem vagyok biztos, hogy magyar egyáltalán. Lehet, hogy külföldi és akkor még kevesebb esélyem van megtalálni őt az egész világban. Visszanéztem a tegnapi futamot, biztos van valami videó. Valamelyik kamera csak felvette a kutya mentő akciómat. Szerencsével jártam.
"Keresem ezt a lányt és a kutyusát a tegnapi futamról🤓Kérlek írj nekem🤞"
Raktam ki a képet az instagramon a napomba és kitettem a Threads-ra is, hátha szerencsével járok. Bár nem tudom hány hamis üzenetet fogok rá kapni, biztos rengetegen fognak írkálni meg kamu profilt csinálni.
* Kíra szemszöge *
Még három óra van zárásig, eléggé fáradt vagyok mert ma szint felmérő volt az egyetemen és sokáig tanultam. A kattogó órát néztem a falon, nem is jött be vásárló már egy ideje. Az Etele plázában dolgozom mert innen nem lakunk messze, a Bikásparknál. A telefonomra néztem összeráncolt szemöldökkel ahogy hívott az egyik barátnőm, Anna.
-Szia, dolg....
-Nézd meg az instagramot, most! - Vágott a szavamba egyből.
-Jó napot! - Mondta az idős nő aki bejött.
-Pont most jött vásárló, le kell tennem. - Mondtam és kinyomtam. - Jó napot, segíthetek? - Mosolyogtam.
-Igen, az unokámnak szeretnék a ballagására egy karkötőt! - Mondta.
-Általános iskolás vagy középiskolás? - Mentem a karkötős vitronhez. Hallottam, hogy rezeg az asztalon a telefonom folyamatosan.
-Vegyek csak fel nyugodtan, addig megnézem ezeket! - Mondta.
-Rendben, ne harahudjon! - Mondtam és az asztalhoz mentem. - Gyors leszek! - Vettem fel. - Dolgozom, Anna! - Mondtam halkan de eréjesen.
-Charles Leclerc téged keres, kirakott rólad egy képet baszki. - Hadarta el.
-Mi?! - Kérdeztem magam elé nézve.
-Nézd meg az instát! - Mondta majd kinyomta. Pislogva néztem a telefonomat.
-Tudna akkor segíteni? - Kérdezte a nő.
-Persze. - Mosolyogtam és letettem a telefonomat izgatottan. Ezt gyorsan le kell rendeznem.
-Azt szeretném megnézni! - Mutatott rá az üvegen keresztül.
-Rendben. - Vettem ki a kulcsot a pult mögötti fiókból és kinyitottam a vitrint, a kezébe adtam az ékszert.
-Így közelről még sem tetszik. - Nyújtotta vissza. Szupi.
-Akkor esetleg ez? - Adtam neki egy másikat, még megnézte addig visszatettem amit elkért elsőre.
-Megint csörög a telefonja, kedves! - Mondta.
-Úgy sajnálom, kinyomom! - Mondtam és az asztalhoz mentem, ledermedtem. A képernyőn Charles neve villogott és az instagramon hívott.
-Nyugodtan vegye fel! - Legyintett a néni. - Én ráérek, nyugdíjas vagyok!
-Rendben. - Ültem le mielőtt felvettem volna. - Halo? - Szóltam bele.
-Szia, Charles vagyok. - Mondta angolul.
-Igen, kiírta a telefonom. - Mosolyodtam el halványan.
-Ja, tényleg.. - Nevetett halkan. Imádom a nevetését. - Zavarlak? - Kérdezte.
-Dolgozom.. - Néztem a nénire egy pillanatra aki próbálta kitalálni mit beszélek angolul mert szerintem nem értette.
-Kérlek mond, hogy Magyarországon.. - Nevetett ismét. El is pirultam kissé szerintem.
-Igen, persze. - Mosolyogtam. - Magyar vagyok.
-És hol dolgozol? - Kérdezte. A néni most már türelmetlenül pillantott rám.
-Etele pláza de le kell tennem mert vásárló van. - Mondtam és fel álltam. - Szia! - Mondtam és kinyomtam. El sem hiszem, hogy megtalált.
* Charles szemszöge *
-Oh, istenem! - Pattantam fel a kanapéról, közben beírtam a keresőbe az Etele plázát. Felvettem egy pulcsit és kimentem a hotel szobámból és bekopogtam a mellette lévőbe ahol a testőreim voltak.
-Helló, főnök! - Mondta Louis amikor ajtót nyitott. - Helyzet?
-El kell jutnom ide! - Mutattam felé a telefonomat. - Álmaim nője itt dolgozik, meg kell találnunk! - Nevettem.
-Kérésed számomra parancs! - Mosolygott. - Srácok, pattanjatok! - Nevetve szólt a többieknek. - Csajozni kísérjük a főnököt!
***
A kocsiban egész úton Kíra instagramját nézegettem és tanulmányoztam az életét, be is követtem őt. Ahogy bementünk a plázába egy csomóan megállítottak képet kérni meg aláírást, igyekeztem mindenkinek eleget tenni de már nagyon izgatott voltam, hogy lássam Kírát. Egy Anna nevű lány vagy százszor leírta nekem, hogy ismeri a lányt a képen és nem hazudott. Alig várom már, hogy megtaláljam őt és beszélhessek vele. Szinte minden üzletbe benéztem aztán hirtelen megtorpantam ahogy felismertem Kírát, pont nevetett egyet és gyönyörűbbnek láttam mint eddig.
-Ő az, főni? - Kérdezte Juan.
-Igen, ő az! - Mondtam majd mikor kijött az idős néni kifújtam magam és bementem az üzletbe. Ő éppen a vitrinbe pakolt vissza. - Szia! - Szólaltam meg mire megfordult egyből.
-Charles! - Lepödött meg, még a szemével is mosolygott. Ez jól esik, hogy ő is annyira örül nekem mint én neki.
-Megvagy! - Mosolyogtam.
-Azt hittem már elutaztál. - Tűrte el a haját majd becsukta a vitrint.
-Nem akartam ameddig meg nem talállak! - Nevettem halkan.
-Hát, megtaláltál! - Mosolygott rám. Oda vagyok ezért a nőért.
Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️🔥
Instagram: demona.white.wattpadiro
Facebook: Demona Wattpadíró White
أنت تقرأ
Kevés esély ||Charles Leclerc FF.|| ❗️SZÜNETEL❗️
أدب الهواةKíra elmegy a Magyar Nagydíjra, mivel egyedül lakik így elviszi a kutyáját is a futamra. A kis tacskó egész jól tűri a versenyt ameddig valaki le nem önti őt és gazdáját kólával, Leo kiugrik az öléből és elrohan a tömegben. Kíra kétségbe esetten ker...