Elfin Gencer
Siparişlerimizi verdikten sonra kirayı, faturaların ödeme tarihlerini, toplam tutarı hesapladık ve aramızda faturaları kirayı bölüştük. Buradan ayrıldıktan sonra önce bankaya uğrayıp biriktirdiğim paralardan bir miktar çektim ve kirayı yatırdım. Ardından faturaları da yatırıp eve geçtim. Hava kararmıştı bile oysa ki ben erken gelecektim eve. Pijamalarımı giyip salonda ki ikili geniş koltuğa attım kendimi. Her ne kadar izlemesem de evde ses olsun diye televizyondan rastgele bir kanal açıp bilgisayara gömüldüm. Önce sosyal ağlarımda tam tur gezindikten sonra istemeye istemeye not aldığım numaraları aradım. Bir kaç yer geç kaldığım için yeni birini bulmuştu bile. Diğer kalan yerler ile yarın için görüşme ayarlayıp bilgisayarımı ve telefonumu bir kenara bırakıp mutfağa geçtim. Serra'nın gelmesine az kalmıştı ve yemek hazırlamam gerekiyordu. Annemin gönderdiği önceden sıkılmış mantıyı buzluktan çıkarıp biraz erimesi için tezgaha bıraktım bu sırada kaynaması için mantının suyunu ocağa koydum. Salata malzemelerini çıkarıp salatayı yaptım. Su kaynayınca mantıları atıp altını biraz kıstım. Sarımsaklı yoğurt hazırlayıp mantının sosunu hazırladım. Mantı haşlanınca süzüp bir kaba koydum. Masayı da hazırlayıp bulaşıkları makineye dizdim. On on beş dakika sonra da Serra gelince yemeğimizi yedik. Biraz da televizyon izleyip odalarımıza geçtik.
_____
Üçüncü iş görüşmem olumlu geçtiği için güle oynaya bir kafeye oturdum sabahta iyi yiyemediğim için çok acıkmıştım. Siparişlerim gelene kadar telefonumda vakit geçirdim. Yemeğimi yedikten sonra hesabı ödeyip eve gitmeye karar verdim. Yanımda yeteri miktarda para olmadığı için otobüs durağına gidip beklemeye başladım. Otobüs gelince kulaklığımı takıp cam kenarına oturdum. Bizim binanın bir sokak aşağısında ki durağa yaklaşınca düğmeye bastım ve inmek için ayaklandım. Eve girdiğim de Serra biraz rahatsızlandığı için izin alıp eve gelmişti. Birlikte vakit geçirip klasik bir saatte ikimizde odalarımıza çekildik ve sonunda yarın iş günüm olduğu için giyeceğim şeyleri ayarlayıp yatağıma kuruldum.
_____
Sabah olduğunda kısa bir duşun ardından üstümü giyinmeden önce saçımı ve makyajımı yaptım. Üzerimi de giyindikten sonra mutfağa gidip hem kendime hem de Serra'ya tost hazırlayıp yanına da meyve suyu koyup tepsiyi elime aldım. Hazırladıklarımı hızlı bir şekilde yedikten sonra Serra'nın kileri de kendisine verip taksi çağırdım. Taksi gelene kadar bir kaç özel işimi halledip evden çıktım.
____
Büyük ve gösterişli büroya geldiğimde ücreti ödeyip içeriye girdim. Bana hazırlanmış olan odaya adımımı attığım da ilk dikkatimi çeken masanın üzerinde ki pembe dosya olmuştu. Hadi ama ilk günden iş mi vermişlerdi ? Belki tatile biraz fazla alışmış olabilirim evet. Dosyayı incelediğim de büyük bir villanın iç tasarımını yapacaktım. Ve başlamadan önce evi görmem gerekiyordu. Patronla görüşüp evin adresini alıp taksiye atladım. Bakalım şu ev nasıl bir ev ?
İlk bölümler olduğu için bu kısımlar biraz kısa. Asıl olaylar bir kaç bölüm sonra başlayacaktır. Umarım beğenirsiniz. Sizleri seviyorum.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasırga
Genç Kız Edebiyatı"Ben sürekli senin kasırgan da savruluyorum,canım yanıyor.Bu kasırga ne zaman bitecek.Ne zaman güneş doğacak ?" "Bu kasırga hiç bitmeyecek." "Her şiddetli kasırganın sonunda güneş doğar Mahir,sadece zaman.Elbet bir gün senin içinde ki kasırga da son...