𝐖𝐚𝐫𝐫𝐢𝐨𝐫 𝐂𝐨𝐝𝐞

12 0 0
                                    

(This is insanely useless to read through, but I thought it'll be fun to make my own.)

𝟏: 𝐃𝐞𝐟𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬, 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞. 𝐓𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐞𝐧𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐨 𝐜𝐥𝐚𝐧 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐬 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝.

𝟐: 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧, 𝐜𝐥𝐚𝐧𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐫𝐨𝐚𝐦 𝐨𝐧 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐭𝐨𝐫𝐢𝐚𝐥 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐬. (EX: Limited prey, shelters, two-leg invasions, etc.)

𝟑: 𝐄𝐥𝐝𝐞𝐫𝐬, 𝐤𝐢𝐭𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐪𝐮𝐞𝐞𝐧𝐬 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐟𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐞𝐧𝐭𝐢𝐜𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐫𝐫𝐢𝐨𝐫𝐬 𝐮𝐧𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧.

𝟒: 𝐏𝐫𝐞𝐲 𝐢𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐞𝐚𝐭𝐞𝐧. 𝐀𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐫𝐞𝐮𝐬𝐞𝐝.

𝟓: 𝐀 𝐤𝐢𝐭 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐞𝐧 𝐦𝐨𝐨𝐧𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐚𝐧 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐞𝐧𝐭𝐢𝐜𝐞.

𝟔: 𝐍𝐞𝐰𝐥𝐲 𝐚𝐩𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐫𝐫𝐢𝐨𝐫𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐞𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐭𝐚𝐬𝐤𝐬 𝐝𝐮𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭 𝐯𝐢𝐠𝐢𝐥 𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭.

𝟕: 𝐓𝐨 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐚 𝐝𝐞𝐩𝐮𝐭𝐲, 𝐯𝐨𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞 𝐬𝐞𝐭𝐭𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐲𝐚𝐥𝐭𝐲 𝐨𝐟 𝐚 𝐰𝐚𝐫𝐫𝐢𝐨𝐫.

𝟖: 𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐮𝐭𝐲 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐞𝐬, 𝐫𝐞𝐭𝐢𝐫𝐞, 𝐨𝐫 𝐞𝐱𝐢𝐥𝐞𝐝. 𝐃𝐮𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐞𝐫𝐞𝐦𝐨𝐧𝐲, 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬𝐭𝐨𝐫𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐨𝐲𝐚𝐥𝐭𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐠𝐢𝐯𝐞𝐧.

𝟗: 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐩𝐮𝐭𝐲 𝐝𝐢𝐞𝐬, 𝐫𝐞𝐭𝐢𝐫𝐞, 𝐨𝐫 𝐞𝐱𝐢𝐥𝐞𝐝, 𝐯𝐨𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐢𝐧 𝐬𝐮𝐧𝐡𝐢𝐠𝐡.

𝟏𝟎: 𝐆𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟 𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐥𝐚𝐧𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐨𝐟 𝐝𝐚𝐰𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐧𝐞𝐬. 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬𝐡𝐢𝐩𝐬, 𝐚𝐥𝐥𝐢𝐚𝐧𝐜𝐞𝐬, 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐞𝐬𝐭𝐢𝐯𝐚𝐥𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐞𝐧𝐜𝐨𝐮𝐫𝐚𝐠𝐞𝐝. 𝐁𝐚𝐭𝐭𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐡𝐢𝐛𝐢𝐭𝐞𝐝.

𝟏𝟏: 𝐒𝐮𝐧𝐂𝐥𝐚𝐧 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐬𝐢𝐠𝐧 𝐜𝐥𝐚𝐧 𝐩𝐚𝐭𝐫𝐨𝐥𝐬 𝐚𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐛𝐨𝐫𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐞𝐧𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐨 𝐞𝐧𝐞𝐦𝐲 𝐬𝐞𝐭𝐬 𝐟𝐨𝐨𝐭 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞𝐬. 𝐏𝐞𝐚𝐜𝐞𝐟𝐮𝐥 𝐧𝐞𝐠𝐨𝐭𝐢𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐬𝐚𝐫𝐲 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐬𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐫 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦. 𝐓𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐞𝐧𝐜𝐨𝐮𝐫𝐚𝐠𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐜𝐚𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞.

𝟏𝟐: 𝐍𝐨 𝐰𝐚𝐫𝐫𝐢𝐨𝐫 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐞𝐠𝐥𝐞𝐜𝐭 𝐨𝐫 𝐝𝐢𝐬𝐜𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧𝐬𝐭 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐥𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬, 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐩𝐮𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐬𝐭-𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝.

𝟏𝟑: 𝐂𝐥𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐝𝐝 𝐚𝐝𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐰𝐚𝐫𝐫𝐢𝐨𝐫 𝐜𝐨𝐝𝐞𝐬 𝐔𝐍𝐋𝐄𝐒𝐒 𝐢𝐭 𝐚𝐟𝐟𝐞𝐜𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐜𝐥𝐚𝐧. 𝐓𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐝𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐝.

𝟏𝟒: 𝐀𝐧 𝐡𝐨𝐧𝐨𝐫𝐚𝐫𝐲 𝐰𝐚𝐫𝐫𝐢𝐨𝐫 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐨 𝐰𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐛𝐚𝐭𝐭𝐥𝐞𝐬, 𝐮𝐧𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐬𝐚𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐞𝐥𝐟-𝐝𝐞𝐟𝐞𝐧𝐬𝐞.

𝟏𝟓: 𝐀 𝐧𝐞𝐰 𝐜𝐥𝐚𝐧𝐦𝐚𝐭𝐞 𝐢𝐬 𝐞𝐧𝐜𝐨𝐮𝐫𝐚𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐣𝐞𝐜𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐚𝐬 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐩𝐚𝐰 𝐨𝐫 𝐚 𝐫𝐨𝐠𝐮𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐨𝐰𝐧 𝐜𝐡𝐨𝐢𝐜𝐞.

𝐀𝐃𝐃𝐈𝐓𝐈𝐎𝐍𝐀𝐋 𝐂𝐎𝐃𝐄𝐒

𝐀 𝐰𝐚𝐫𝐫𝐢𝐨𝐫 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐥𝐚𝐧, 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐥𝐚𝐧 𝐠𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧. 

𝐀 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐜𝐢𝐧𝐞 𝐜𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐭𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐩𝐩𝐫𝐞𝐧𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐨𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡𝐥𝐲 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐨𝐫 𝐫𝐞𝐭𝐢𝐫𝐞𝐬.

𝘞𝘢𝘳𝘳𝘪𝘰𝘳𝘴: 𝘚𝘩𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘋𝘦𝘴𝘵𝘪𝘯𝘺 (𝘉𝘖𝘖𝘒 2) (ROS)Where stories live. Discover now