Jeden w moich ulu obrazków 🥹
____________________________________
Pov : Jessie.
Dzieje się tu patologia. Tak ja, tak i Leon nie wiemy co się dzieje. Penny jest w kiblu a Nita z Beą się biją patelniami. Zaraz będą całe poobijane.
Powoli zaczęłam przemieszczać się na schody. Z tego co widziałam Sandy zaczął się przemieszczać w tą stronę. Spojrzałam w stronę jego pokoju. Siedział sobie z telefonem na łóżku. Powoli do niego podeszłam i usiadłam delikatnie na jego łóżku.
-heja, co tam? -spytałam
-nie wiem. Przeglądam Instagrama a ty? -zapytał
-Uciekam od tej patologii na dole. -westchnęłam
-myśle że najlepszym pomysłem było by powiedzieć że jest pająk, a jak nie wyjdzie to poprostu wypierdolić ich z domu. -wzruszył ramionami nawet nie patrząc na mnie.
-chyba masz rację. -powiedziałam lekko się uśmiechając
-ja zawsze mam racje. -powiedział po czym wstał
Wstałam i zaczęłam iść za nim w stronę salonu. Schodziliśmy po schodach do tej patologii.
-pająk.
-KURWA. -krzyknęła Bea i Nita jednocześnie.
-wychodzicie z domu jak nie chcecie być ugryzione. -powiedział Sandy po czym dziewczyny wyszły z domu.
Ja szybko podbiegłam do drzwi i je zakluczyłam.
-mówiłem że zadziała? -powiedział patrząc na mnie.
-ale przecież ja nic nie mówiłam że ci się nie uda. -prychnęłam
Chłopak ruszył w stronę swojego pokoju jakby nigdy nic.
-dobra, Leon. Czas się zbierać. -powiedziałam
-musimy? -spytał
-tak. Idziemy
Pociągnęłam go za sobą i szybkim krokiem wyszliśmy z domu Sandy'ego.
Skip time
Pov Sandy :
Szkoła.
Nie
Chce
Mi
Się.
Poniedziałek
Jestem w tym psychiatryku od 4 godzin. A JESCZE 5 LEKCJI..
-co ty taki zmęczony? -spytał chłopak z którym obecnie siedziałem na lekcji nie wiadomo dlaczego
-spaccccc.... -powiedziałam po czym położyłem się na ławce.
-to pójdziesz spać po szkole. -wzruszył ramionami
Westchnąłam
-możemy iść na wagary jak chcesz.
-TAKKK. -powiedziałam dość cicho
Idealnie zadzwonił dzwonek.
-teraz trzeba wymyślić jak wyjść z tego pierdolonego ośrodka dla niepełnosprawnych. -powiedziałał a ja się tak popatrzyłem
-przecieś nikt nigdy nic w tej szkole nie pilnuje, i to ma być trudne? -prychnąłem, a on wskazał palcem na drzwi którymi mamy wyjść.
Stała tam pani Kasia czyli najgorsza sprzątaczka.
CZYTASZ
★* Nie Ufam Ci Ale Dalej Cię Kocham.. *★. |• Brawl stars •| // Sandy x Leon \\
AcciónSandy to zwykły chłopak że zwyczajnym życiem, ale nagle okazuje się że musi wyjechać, ponieważ jego rodzice znaleźli lepiej płatną pracę. chłopak boi się nowego miejsca zamieszkania oraz szkoły.. no bo co może pójść nie tak? przekleństwa tematy psy...