Пройшло декілька тижнів.
Ми з Максом, продовжуємо жити разом.
За цей час, я повністю переїхала в його квартиру. А Ліза і Рома тепер також живуть разом, в його квартирі.
Сьогодні, ми говорили на рахунок весілля.
Був обід, ми сіли обідати .Я: сонце, а кого ми запрошувати будемо?
Макс: ну батьків точно треба
Я: не дуже хочу, але якщо треба то окей
М: дивись, ресторан ми вибрали, плаття і костюм тоже. Подругу нареченої і нареченого тоже вибрали
Я: ну і лишилось тільки запросити гостейМи обговорили список гостей, вийшло приблизно 30 чоловік.
Я: ну здається всі кого можна запросити
М: я завтра роздрукую запрошення і відправимо
Я: добре💋Через 2 години, ми вирішили поїхати в ресторан. Ресторан нам сподобався.
Ми склали меню і під вечір вже були дома. Вечерю ми взяли в ресторані.Після того як Макс доїв, він пішов в душ.
Я поїла швидше ніж він, тому коли він роздягнувся я обійняла його заді.Я була в самих трусах.
М: киць що таке?
Я: я так хочу тебе
М: я тебе тоже, але дай я піду в душ і потім..Я не дала йому договорити і ми почали палко цілуватися.💋
Хлопець взяв тебе на руки. Через декілька хвилин, ми лягли у ванну🛁.
Макс включив воду і ви почали митися.
Під час миття, я продовжувала його збуджувати. Я цілувала його губи, шию, ключиці. Він міцно обняв мене.
Я відчула що в нього встав член.М: це всьо через тебе
Я: беру цю провину на себе😉Хлопець не витираючись і не одягаючись, взяв мене на руки і поніс в спальню.
Як тільки він опинився піді мною, я почала тертися об його член своєю вагіною.
Коли я потекла, я ніжно сіла на нього.Макс тихо застонав.
Він взяв мене за бедра і я сідала на його член. Я бачила як йому добре і не збиралась зупинятись.
Через 15 хвилин, я почала спускатись в низ.І ось не пройшло і секунди як він знову видає стон. Я старанно сосала його багатство, відчувала що тільки я можу зробити йому так приємно.
Через декілька хвилин він закінчив.
Я піднялась до хлопця і поцілувала.
Я: ну як тобі?
М: ти була просто неймовірна
Я: дякую
М: я тебе люблю 💋
Я: і я тебе 💋