بیر کردنەوە و هەوڵدان بۆ خۆ*کوشتن لە ئێستایا دیاردەیەکی زۆر زۆرە ..کچم/کوڕم .. خودا تۆی دروست کرد .. تا بژیت .. خودا تاقیت دەکاتەوە بە شتی خۆش و ناخۆش..
یانی تۆ دەتەوێت کۆتایی بەو کەسە بێنیت کە خودا ئەوی دروست کرد و کەسێکی کەی دروست نەکرد لە شوێن ئەو ؟؟
زۆر بە جددیتە !!؟؟
دەزانی ئەو کەسەی خۆی دەکـ*وژێت.. بەهەشت لێی قەدەغە کراوە ؟؟
ئێوە هەمووتان دەزانن کە ئەم دونیایەی ئێستا تێدا دەژین هیچ نییە تەنها تاقیکردنەوەیەکە .. دونیاکەی تر ژیانی راستییە بۆ ئێمە ..
کەوایە ؟ باشترە لە کام ژیان ناخۆشیت هەبێت؟؟
ئەو دونیا کاتییەی کە تاقیکردنەوەیە یان ئەو دونیایەی تا هەتایە تێدا دەژیت؟
بێگومان هەموومان حەزمان لێیە شوێن و مەکانمان بەهەشت بێت.. بەڵام بۆ بە کردەوەش وانەکەین شوێنمان ئەوێ بێت؟؟ بۆ دەبێ خۆمان بکـ*ـوژین و ئەوێ لەخۆمان قەدەغە بکەین؟؟
کچی خۆم .. کوڕی خۆم ... ئاقڵبە و دانیشە .. خودا تاقیت دەکاتەوە
خوا ئەو کەسانە تاقیدەکاتەوە کە خۆشیدەوێن.. دڵنیابە..
سەبر بگرن .. وەک پێغەمبەر ایوب (ص) خودا چەندین شتی گەورەی بەسەرا هێنا بەڵام هەر بەرگەی گرت .. تەنها بە دوعا هەموو شتێکی باشی بۆ گەرایەوە ..
بۆ ئێمەش وانەکەین؟؟ یانی هەر چیەک بێ هەر چیەک بێ.. کەسمان ناخۆشیمان نەدیوە بەقەد ئەو .. کەسمان !!
کەوایە بۆ ناتوانین ئارام بگرین؟؟ بۆ ناتوانین؟؟ کێشە چییە؟؟
با ئارام بگرین .. دوعا بکەین .. وە خوداش دەستی دوعا بە بەتاڵی ناگەڕێنێتەوە هەرگیز !
تەنها دەبێ سەبرت هەبێت.. هەموو شتێک زۆر باشتریش دەبێت لەوەی کە تۆ بیری لێ دەکەیتەوە ..
لەوانەیە خودا شتێکی جوانت لێ ببا یان پێت نەبەخشێت.. بەڵام دڵنیابە پلانەکانی خۆی لە هی تۆ باشترن ! شتێکی جوانترت پێ دەبەخشێت ..
ژیانت سەختە ؟ ماندوویت؟ بێزاریت؟؟
زۆر باشە .. لێت تێدەگەم بەڵام کۆتایی هێنان بەخۆت چارەسەر نییە !
هەموو شتێک بە جێ دەهێڵیت لەدوای خۆت ..
وە خوداش لەخۆت توڕە دەکەیت..
وە ئازاری ناو گۆڕ و لەو دنیاش ئازاری جەهەننەم دەبینیت..
کامە ئازار باشترە ؟؟
ناخۆشی و خەم لێرە .. یان ئاگر بۆ تا هەتایە لە دونیاکەی تر ؟؟
ئاگرێک کە ئێسقانیش دەتوێنێتەوە ..
لێرە ئازار بچێژە باشترە ..
ئازارەکەت کاتییە.. سبەی دوسبەی گەورە دەبیت
ئەسڵەن ئەم رۆژانە لەبیر دەکەیت.. ژیانێک چاوەڕێتە
داهاتووت پێویستی پێتە .. چاوەڕێتە ..
لە چاوەڕوانی تا هەتایی مەیهێڵەوە ..
بەڵێنی پێبدە دەرۆیت ..
من لێرەوە بەڵێن دەدەم کە هەموو شت باش دەبێت ..
کەوایە ؟؟
تۆش بەڵێن دەدەیت بیر لە خۆ*کوشتن نەکەیتەوە ؟؟ هەر نابێ بەلاشی دا برۆیت ..
تەواو ؟؟ رێککەوتین؟؟
بەردەوامبە لە ژیان .. من شانازیت پێوە دەکەم .. فایتینگ !!!
بەردەوام دەبێت .....
YOU ARE READING
نەخۆشخانەی دەروونی 🖤
Randomکتێبێک.. بۆ باشترکردنی دەروونت.. و دوور کەوتنەوە لە بیرۆکە نەرێنییەکان هیوام وایە سوودی لێ ببینن 🖤 نووسەر : لیبیت .