1.MARTINA

8 0 2
                                    

- Pet godina kasnije- 

Pet godina je proletelo dok sam se okrenula. Godine su mi prolazile brzo jer sam bila jako zauzeta. Pre pet godina sam se preselila u Firencu na imanje mog dede. Imanje poseduje veliku kuću na dva sprata. Iza kuće je veliko ograđeno dvorište,a iza njega veliki vinograd. Moj deda Dario je kupio ovo imanje kada je saznao da je bolestan. imanje je dao jednoj mladoj ženi,Frančeski. Ona je brinula o imanju i vinogradu godinama unazad. Od kada sam ja došla,zajedno smo brinule o imanju. Prošle godine smo zajedno napravile crno vino. Ove godine se pripremamo na izložbu da bih se proširili dalje od Italije,Francuske i Amerike. Frančeska mi je mnogo pomogla oko dece. Bez nje ne bih mogla da podignem blizance. Frančeska ima sina koji je u Milanu na fakultetu i sina od šest godina koji živi sa nama.

,,Tini."

 Frančeskin glas me je trgnuo iz misli.

,,Molim."

,,Deca su otišla u vrtić. Ja idem u vinograd."

Ustala sam stolice i pratila je do ulaznih vrata gde je ona obula svoje duge gumene čizme.

,,U redu. Jel danas stiže arhitekta iz Milana?"

,,Da. Alberto će otići po njega na aerodrom."

,,Ja ću biti u kancelariji. Pokupiću decu kad budem krenula."

Klimnula je glavom.Uzela je makaze u jednu ruku,a rukavice u drugu i krenula napolje. Moja kancelarije se nalazila u gradu,u blizini naše kuće. Tu je bio i vrtić i škola za decu. Ja sam se spremila,uzela sam tašnu i laptop u ruku i izašla iz kuće. 

,,Dobro jutro." - rekao je Domeniko

,,Dobro jutro."

Alberto je dedin drug. Zajedno su odrasli u Firenci. Domeniko je njegov unuk. On je stariji od mene deset godina. Posle kratkog razgovora sa njim.Otvorila sam vrata od kola. Svoje stvari sam smestila na mesto suvozača. Potom sam krenula u kancelariju. Radila sam od kuće iz početka i pazila na decu,a pre dve godine sam kupila sprat jedne poslovne zgrade. Polovina firme se sa svojim porodicama preselila u Firencu,a ostatak je ostao sa Sofijom u Milanu. 

Sofija i ja smo se čule svaki dan.Kada sam se porodila došla je da me obiđe,kao i svaki praznik. Moja mama je dok sam bila trudna je dolazila često,ostajala je dugo i stvarno mi je bila od pomoći.Zahvalna sam joj. Tata i ona su u penziji i trenutno obilaze svet. Svaki dan mi šalju poruke,a i pratim njihovo putovanje putem društvenih mreža. Sofija je dobro. Udala se za Daria i žonglira između posla i porodice. Ja sam postala tetka. Sofija je rodila kćerku koja ima četiri godine i sina koji je skoro napunio godinu dana. 

Moj brat blizanac je sa svojom ženom u Nju Jorku,firmu je premestio na Menhetn. Stefan i Bela su se takođe preselili u Nju Jork. Oni idalje ne znaju za mene,javila sam im se da sam dobro i da mi je potreban odmor.Od tada više nisu pitali za mene. Viktorija i Bela su mi pisale na mejl često,ali im idalje nisam rekla razlog mog odlaska.

 ,,Gospođo,Vaš sastanak je otkazan.Izvinite."

Odično. Satanak koji je upravo otkazan je bio jako važan za našu firmu. To je bila odlična prilika za saradnju. Ovo sam i očekivala. Nisu sigurni da li mogu da veruju dvema devojakama. 

,,U redu je. Reci im ako stavrno žele taj sastanak,neka lično dođu jer ja se više neću javiti na telefon."

Emilija je klimnula glavom i vratila se nazad za svoj sto. Ja sam pozvala Sofiju da bih joj saopštila vesti.

,,Halo." - nije mi zvučala prilično raspoloženo

,,Jel sve u redu?"

,,Salvo se razboleo. Sinoć smo prenoćili u bolnici."

Ljubav iz prošlostiWhere stories live. Discover now