Bu gün okulda yazılı sınav vardı.Ece çok çalışmıştı.Emre onunla oturduğu için Eceye güveniyordu.Her zamanki gibi ondan kopya çekecekti..Ama bu kez öyle olmayacaktı..
Sınavı Zahit Hoca yapıyordu..Bu adam Emreyle Eceye fena takmıştı..Zahit Hoca:Siz ikiniz yerlerinizi değiştirin!!
Emreyle Ece bir-birine baktılar..Emre sinirle ayağa kalktı ve dişlerini sıkarak:
Emre:Hocam nereye oturayım?
Zahit Hoca:Git Hatice'nin yanına otur
!
Ece Ayşeden nefret ediyordu.Çünki her seferinde Emre'ye yavşıyordu..Emre de o kızdan nefret ediyordu..Zahit Hocaya:Emre:Orada oturmak istemiyorum!
Zahit Hoca:Sen kimsin benimle böyle konuşuyorsun?Dersimden çık! 0 aldın!
Emre sinirle sınıftan çıktı ve kapıyı sertçe kapattı.Sanki sınıf titredi.Ece'nin gözleri dolmuştu..
Ece ayağa kalktı:Ece:Eğer Emre 0 alıyorsa ben de 0 almak istiyorum!
Zahit Hoca:Büyük bir zevkle!Kapı orada.
Ece de sınıftan çıktı..Emre koridorun başındaydı.O Ece'nin dolmuş gözlerine baktı..İçi sızladı..
Emre:Güzelim sen niye ağlıyorsun
Hem neden sınavda değilsin?Ece:Nefret ediyorum o adamdan.Aslında sen benim yüzümden 0 aldın...
Emre:Hayır senin yüzünden değil..
Ece:O kızdan ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun..Bu yüzden onunla oturmak yerine 0 almayı seçtin..
Emre:Sen de bensiz 5 almayı değil benle 0 almayı seçtin(:
Ece:Üff sus yine başlama senle ne alakası var?
Emre:(:
Çocuklar 45 dakika koridorda beklediler.Sınav sona erdi.Zahit hoca sınıftan çıktı.Emreyle Eceye baktı ve piç gülüşü attı.Emre yumruğunu sıkıyordu.Boynundaki damarlar şişti.Ece onun kulağına fısıldadı:
Ece:Boş ver o Allah'ın cezasını.
Emre:Ben ona ne yapacağımı biliyorum.
Ece:Haha ne yapacaksın sinirli tavşan?
Emre sadece gülümsedi.Ece bu gülümsemenin arkasındaki intikamı görmedi...
Lütfen artık okuyun laaan
Offf motivasyondan düşmeye başlıyorum):
Byeee