9-cu bölüm

23 10 15
                                    

Bu gün Ece hastalanmıştı.Okula gitmemişdi.Emre'ye haber vermemişti.Emre okulun karşısında bekliyodu.Ve artık 1-ci ders başlamıştı.
Emre'nin sabırı tükeniyodu.İç sesi:

Ece'm okula bu kadar geç kalmazdı..Neden haber vermedi ki?Bi şey mi oldu güzelime?Ona bir şey olursa mahv olurum.Ah be canım nerede kaldınn..

Emre derse girdi.Geç kalmıştı.Leyla hoca çok iyi bir kadındı.Her kes onu severdi.Emrenin dalgın yüzüne bakıp ne olduğunu anlamıştı..Ece ve Emre'nin bu kadar yakınlığından her şeyi anlamıştı başta..Onların hayatı Leyla hocaya en güzel okul yıllarını hatırlatıyordu..Emre'ye:

Leyla hoca:Emre neden bu kadar geç kaldın?

Emre:Özür dilerim hocam.

Leyla hoca:Ece nerede?

Emre:Off bilmiyorum..

Leyla hoca:Tamam geç yerine.

Hatice Emre'ye bakıp gülümsedi.Emreyse sinirle nefes aldı.Her kesin ona bakması onu rahatsız ediyordu.

Emre:Ne bakıyorsunuz işinize gidin.
Okul bitti.Emre Eceyi aradı.Ama ulaşamıyordu.O Ece'nin evine yola koyuldu..

Eceden..
Ece uyuyordu..Annesi ve babası işe gitmişti.Ve beklenilmez bir şey oldu..Evdeki kaz sobası sızmaya başladı..3-4 dakika içerisinde ev kazla dolmuştu.Ve Ece hala uyuyordu..
Emre kapıyı çalmaya başladı..Ses gelmedi.Tam gidecekken bi ses duydu..Evin camından içeriye baktığında Ece'nin misafir odasında uyuduğunu ve çok kötü öksürdüğünü gördü..Emre çok heyecanlandı.Ters bi şeyler döndüğünü fark etti.Kapıyı ne kadar istese de açamadı.Aklına bi şey geldi..Taş alıp camı kırdı.İçeriye girdi..Ve kazın sızdığını gördü.Öksürmeye başladı..Ece'nin yanına gelip onu kucağına aldı.Dışarıya çıkardı..

Emre:Ece'm lütfen uyan.Ece beni duyuyormusun?Ece lütfen gözlerini aç.
İçeriye girdi ve su aldı.Ece'nin yüzüne bir az su vurdu.Ece gözlerini açtı..

Ece:Emre?Ben neredeyim?Noldu?Senin burda ne işin var?Neden sokaktayız?

Emre sevinçten ağlamaya başladı..Eceye sarılıp saçlarını öptü.Ece bir şey anlamıyordu..

Ece:Emre neler oluyor?

Emre:Ece sen uyuyordun ve kaz sızmıştı..Sana bir şey olsa ben napardım..

Ece:Neeeeğğğğğğ?Gerçekten mi??

Emre:Okula gelmediğin için ben de ne oldu diye geldim.Bu arada özür dilerim cam da kırıldı(:

Ece:Emre çok teşekkür ederim.Sana hayatımı borçluyum.Haber vermedigim için affet beni..

Emre:Şşşt sakın ol güzelim geçti hepsi..

Bu an Ece'nin annesi geldi.Ve şoka girdi..


Nasılll canlar🙂
Kendinize iyi bakın💞

Başımın belasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin