8.urodziny (2 część)

28 2 0
                                    

Pov. Bartek
Zadzwoniłem do fausti
Rozmowa Bartka i fausti
B- (sztuczny kaszel) hejka
F-hory??
B-mhmm... źle się czuję
F-będę za 15 minut leż i się nie ruszaj!!
B- ok pa
F- papa
Koniec rozmowy
Pov fausti
Przebrałam się bo na dworze było chłodniej niż myślałam a przebrałam się w to:

 źle się czujęF-będę za 15 minut leż i się nie ruszaj!!B- ok paF- papaKoniec rozmowyPov faustiPrzebrałam się bo na dworze było chłodniej niż myślałam a przebrałam się w to:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

F- PATRYK WYCHODZE DO BARTKA BO CHORY JEST
P-ok
Wybiegłam z domu i pobiegłam na przystanek ale najbliższy  autobus był o 15:20 a jest 15.00. A że ja nie miałam czasu po prostu podbiegłam pod dom Bartka i się nim zaopiekowałam.
Pov. Bartek
Postanowiłem że powiem jej że to prank i zabiorę ją do galerii po sukienkę na niespodziankę urodzinową
B- jedziemy na niespodziankę
F-ok????
B-choć
F- dobra
Pov. Fausti
Jechaliśmy teslą gdzieś zaparkowaliśmy na podziemnym parkingu  i weszliśmy do galerii i u daliśmy się do Sinsay i Bartek podał mi czerwoną sukienkę powiedział że mam ją przymierzyć a więc to zrobiłam jak ją założyłam bardzo podkreśliła moją sylwetkę. Wyszłam z przymierzalni a Bartkowi się spodobała ta sukienka Bartek powiedział że mam mu dać sukienkę i zostać w przymierzalni  po chwili przyszedł z tą samą sukienką i kazała założyć a moje ciuchy z rana włożył do torby i wyszłam w tej sukience i podał mi czarny pasek który był trochę na mnie za duży  a więc Bartek związał mi  z tyłu paska kokardę  która ściaśniała pasek był srebrno-czarny i Bartek zwązał mi oczy opaską.  Wzioł mnie na ręcę i poczułam że posadził mnie w aucie i zaczoł jechać wiedziałam gdzie jesteśmy bo wiedziałam gdzie skręcał Bartek by liśmy pod moim domem.
I Bartek ponownie wzioł mnie na ręcę i otworzył drzwi usłyszałam conffetii i Bartek odkrył mi opaskę po chwili odstawił mnie na ziemię. Powiedział
B- wszystkiego najlepszego Faustynka *powiedział to i pocałował mnie w czoło a ja się zarumieniłam impreza trwała a nic się nie działo a więc po prostu poszłam spać.

zawszę z tobą (fartek)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz