| 4.ʙöʟüᴍ | "𝒀𝒆𝒏𝒊 𝑲𝒐𝒎ş𝒖"

168 16 16
                                    

Desteklerinizi Bekliyor Olacağım 🌿

Bölüm Şarkısı: Melike Şahin - Durma Yürüsene

Keyifli Okumalar...

****

Nasıl bu kadar dikkatsiz olabilirdi?

O adamın elinin üzerine yazılan ismimi görmüyor muydu,sormuyor muydu bu kim diye?

Bakışlarımı o adamın yanından ayrılıp bana doğru gelen Lale'ye çevirdim.O adam da Lale'nin arkasından ağır adımlarıyla yaklaşmaya başladı.Tüylerim diken diken oldu sanki.Üşüdüm bir an.

"Canım," Yanıma ulaşan Lale hızla sarıldığında ben hâlâ neye uğradığımı şaşırmış bir pozisyonda öylece duruyordum.Sarılışına karşılık bile verememiştim.Adam Lale'nin tam arkasında durdu."Çok geçmiş olsun." Sözlerinin devamını getirdi Lale.

Kendimi biraz olsun toparlayarak ellerimi beline sarıp sarılışına karşılık verdim.Ruh hastası ile göz gözeydik.Boşta kalan elini cebine sokup,başını hafifçe yana eğmişti.Yüzündeki pis gülümsemesi her şeyi anlatıyordu.Bu işin git gide ne kadar tehlikeli bir boyuta ulaşacağını tahmin ediyordum artık.Olay çığrından çıkmıştı,bu ruh hastası durmayacaktı.Bilmeyecekti haddini,aşacaktı hududunu.

Lale,geriye çekildiğinde önüme düşen bir tutam saçımı parmaklarım yardımıyla kulağımın arkasına sıkıştırdım.

"Teşekkürler." Dedim,sesimi kendim bile duyamazken.

"Başınıza gelen talihsiz olay yüzünden çok üzgünüm.Aslında gelmeyi düşünmüştüm ama biliyorsun Oğuz'un astımı bu sıralar çok arttı." Arkasını dönerek adamın yanına ulaştı ve elini tuttu her şeyden habersiz bir şekilde."Tanıştırayım,Köksal." Dedi yüzüne yansıyan heyecanıyla."Bir ara bahsetmiştim." Hatırlamamı bekledi.

Hatırlıyordum.

Ve keşke o senin sandığın kadar iyi bir adam olsaydı diyorum içimden.

Ona hiç cevap vermedim.Bir bilseydi bu adamın kaç kişiyi canice öldürdüğünü,tutar mıydı acaba yine o eli heyecanla?

Adama döndü.

"Efnan." Dedi,beni de ona tanıtırken."Çocukluk arkadaşım."

Ruh hastası,elini uzattı bana doğru usulca."Memnun oldum." Dedi sahte samimiyetiyle.Rolünü iyi oynuyordu.Beceriyordu bu işi."Memnun oldum." Dedim dilimin ucuyla ama elini uzatışına karşılık vermeden.

"Köksal buraya taşındı.Şu tesadüfe bak.Artık komşusunuz.Ben her gün sizde olurum bundan sonrası süreçte."

Bir an evvel bu adamın gerçek yüzünü Lale'ye göstermeliydim.Ama bunu yapmak için elimde kanıtlarımın da olması gerektiğini biliyordum.Bu ruh hastası beni kaçıralı daha bir gün bile olmamışken evimin tam karşısına taşınması Lale'nin sandığı gibi tesadüf değildi asla.Bu adam beni yıllar öncesinden tanıdığını zaten kendi ağzıyla itiraf etmişti.Üstüne düşünmeye gerek yoktu,her ne yapıyorsa bunu açık açık söylüyordu.Bu eve de bana daha yakın olmak ve her hareketimi bizzat kendi gözleriyle görmek için taşınmıştı.

RUH HASTASI: MAFYA | Saplantı Serisi - 5 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin