| 2.ʙöʟüᴍ | " 𝑺𝒆𝒓𝒊 𝑲𝒂𝒕𝒊𝒍 "

280 19 38
                                    

Oy ve Yorumlarınızı bekliyor olacağım 🌿

Bölüm Şarkısı : Manga - Dursun Zaman

Keyifli Okumalar...

*****

Bir anda başımdan aşağıya dökülen su ile yerimden sıçrayarak gözlerimi açtığımda tüm bedenim titredi.Başımda ve burnumda keskin bir ağrı hissettim.Öyle ki beynimden vurulmuş gibiydim.Gözlerimi tamamen açtığımda arabada olmadığımı fark ettim.O anda son yaşananlar bir film şeridi gibi geçti gözlerimin önünden.

"Anıl..." Kendi sesimi bile duyamıyordum.Gözlerim doldu.Bakışlarım hâlâ buğuluydu.Başımı kaldırdığım anda karşımda o adamı buldum.

Kapkara gözlü,otostop çeken adamı.

Elindeki konfetiyi ucundan çevirerek patlattı.Havaya saçılan süsler başımdan aşağıya döküldü.Gözlerim dolduğunda burnumun sarılı olduğunu fark ettim.Bakışlarım onun üzerinden ayrılmadı.

"Aslında daha büyük bir evlilik hediyesi vermek isterdim ama ben gösterişi pek sevmem."

Onu baştan aşağıya inceledim.Bacaklarını sımsıkı saran siyah bir pantalon,beyaz tişörtünün üzerine geçirdiği siyah deri ceket ve yine aynı botlar...

Sonra ellerine kaydı gözlerim.Gördüklerim karşısında şok oldum.Sağ elinin üzerinde anlam veremediğim bir yazı var iken sol elinin üzerinde benim adım yazıyordu.

Efnan!

O an anladım nasıl bir ruh hastasının eline düştüğümü.Her bir parmağının üzerinde ne olduğunu bilmediğim şekiller vardı.Ne anlama geldikleri konusunda en ufak bir fikrim yoktu.

Dudaklarımı araladım öfkeyle.Nerede olduğumu,bu adamın benden ne istediğini ve en önemlisi Anıl'a ne olduğunu öğrenmeliydim.

"Kimsin sen?!" Dedim sert ve bir o kadar kararlı sesimle."Kocam nerede?! Ne istiyorsun bizden?!"

"Sizden bir şey istemiyorum,senden bir şey istiyorum."

O kadar rahattı ki,sanki onu kaçıran bendim.Ellerini ceplerine sokup bir sağa bir sola yürümeye başladı ağır adımlarla.Bakışlarım onu takip etti.Kalın botları ile yerdeki sulara bastığında gıcır gıcır bir ses çıkarıyor,su damlacıkları etrafa sıçrıyordu.Tüylerim diken diken oldu.

"Buraya bir anlaşma sunmak için getirdim seni."

Kaşlarımı çattım.Elim kolum bağlı ve kuru bir sandalyeye mahkumdum şu an,ne anlaşmasından bahsediyordu bu kaçık herif?

"Lafı uzatmayacağım.Söylemem gerekenleri söyleyecek ve gerisini tamamen senin tercihine bırakacağım." Yutkundu.Boğazındaki adem elması yukarı çıkarak yeniden yerine oturdu."Seni bırakacağım ve sen kocan ölmesin istiyorsan verdiğim bir haftalık süre boyunca onu boşanmaya ikna edeceksin.En sonunda da buraya,benim yanıma döneceksin." Gözlerini gözlerime dikti."Bunu nasıl yaparsın bilmem ama bir şekilde başarmalısın,en azından Anıl denilen o herif için." Gözlerini kıstı.Tepkilerimi ölçüyordu."Ha kabul etmezsen eğer,kocanı kendi ellerimle gebertirim." Duyduklarım karşısında kaşlarım sonuna dek çatıldı."Gözlerinin önünde."

RUH HASTASI: MAFYA | Saplantı Serisi - 5 |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin