misi: akademi tapops (pt2)

21 2 0
                                    

Mereka semua ke hangar utama, dan saat sampai di hangar utama mereka melihat beberapa orang yang memakai pakaian seragam akademi, termasuk kim

Komander kokoci: hari ini dan seterusnya, korang tak akan ada misi, tapi korang harus belajar di akademi tapops.

BoBoiBoy: akademi tapops?

Komander kokoci: ya benar akademi tapops, dan mereka yang memakai baju akademi ni adalah majlis pelajar kat sana.

Laksmana tarung: silahkan tuan Puteri.

Kim: Terima kasih Laksmana, hari ini korang akan ikut kitorang ke akademi tapops, yang bertempatan di gurlatan, tepat nya di bawah tanah.

Fang: hmm, dah lama aku gak ke sana.

Leo: oh ye, di sana pun petinggi tapops adalah mentor, dan korang akan ikut kelas kitorang, yang di mentori oleh, kapten kaizo, ayahanda kepada Puteri kim.

Yaya: hah? Kapten kaizo jadi mentor?

Gopal: kim, pelajaran kat sana banyak tak?

Kim: tak banyak pun, oh ye, tambahan, kita punya 14 mapel perminggu, dan setiap hari sabtu kita akan latihan PBB.

Gopal: untuk ape?

Fang: haih kau ni, akademi tapops tu populer sebab prestasi dan pencapaian yang tinggi, jadi itu lah alasan nya kite kene latihan PBB.

Sofia: kalian mulai besok sudah harus ada di Akademi tau.

Kairin: betul tuh jangan lambat tau.

Laksmana tarung: kalau korang dah paham,kemas baju korang dan ikut mereka ke akademi tapops, kapten kaizo, Puteri kira'na,y/n, shai, shielda, ramen man,dan juga maksmana akan ikut serta.

Kokotiam geng: baik Laksmana

Skip

Semua nya sudah berada di akademi tapops dan mereka di sambut oleh anggota majlis pelajar yang lain.

Muichiro: hmm, dah sampai pun

Tomioka: lama tak jumpa kaizo

Kaizo: hmm, ape kabar tom

Shinobu: kira'na

Kira'na: uh kochou, lama tak jumpa!

Kanao: selamat datang semua pelajar baru akademi tapops

Kanae: kim!!

Kim: aunty?...

Bersambung

story kira'naTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang