~atilla~

12 2 2
                                    

Alaz önündeki vırvır konuşan müşteriye tekrar içten bir şekilde göz devirdi. Kahvesinde saç bulmuştu ve alaz'ın konuşmasına izin vermeden nefes almadan konuşuyordu. Eğer izin verirse,  kahveleri yapan arkadaşı'nın kel olduğunu ve bandana taktığını söyleyecekti ancak karşısındaki kadın'ın tek yaptığı konuşmaktı.

En sonunda dayanamadı ve bağırdı "HANIMEFENDİ" Kafe sessizliğe bürünmüş ve herkesin  ona dönmesini sağlamıştı. Boğazını temizledi ve daha kısık bir sesle "hanımefendi kahvenizi yapan arkadaşım erkek ve kel, kafasında bandana var ki bu saç bir erkeğin saçına göre fazla uzun. Dahası eğer arkadaşımın saçı olsa siyah olurdu ama bu saç güneş gibi sapsarı"

Karşısındaki kadın renkten renge girerken bunun zevki ile sırıttı. Böyle müşterileri yerin dibine sokmayı çok seviyordu ve işindeki tek eğlence bu olabilirdi. Kadın 'hah'lamış ve arkasını dönüp götünü kıvıra kıvıra çıkmıştı. Arkasından bakan alaz içeri giren bir diğer kişi ile sırıtışını büyüttü. Atilla-patronun oğlu- büyük bir İhtişamla içeri giriyordu. Alaz'ın gözlerindeki yıldızların parladığına yemin edebilirim. Bu kafeye geldiğinden beri ona büyük bir samimiyetle yaklaşan atilla'ya hayran kalmış en sonunda ise bunun hayranlık değil aşk olduğuna inanmıştı.

Hatta bir ara atilla'nın bu üstün samimiyetini yanlış anlamış az kalsın açılacaktı. Buna karşısında bir kadınla öpüşen atilla ile vazgeçmiş öyle yapmaya zorlamıştı. Onu kendisine aşık ettiriceğine yemin etmiş ama kafede onun gibi -gay- olan arkadaşını rezil ederek işten kovdurması ile tekrar hayalkırıklığı yaşamıştı. Bu yüzden her ne kadar atilla'dan vazgeçeceğina yemin etse de onu her gördüğünde gratiste indirim gören ve birbirini yiyen kızlar gibi olan kalbine söz geçiremiyordu. Artık akışına bırakacaktı.

Kasa'nın önüne gelen atilla ile dikkatini ona verdi. "Babam arkada mı? " Yüzündeki gülümseme ile sormuştu soruyu. En çokta bu yanını seviyordu atilla'nın. Herkese buz gibiyken onun yanına gelince hep gülümsüyordu. Gülümsemesine karşılık vererek başını sallamıştı. Atilla arka tarafa geçerken arkasından onu -götünü- dikizledi. Önüne dönerek derin nefes aldı ve işine odaklandı. Kasaya çok kişi gelmediği için etraftaki müşterileri süzüyor içinden eleştiriyordu. Erez'in kendisine seslenmesi ile bakışları ona döndü.

"Alaz! Gel yer değiştirelim." Alaz sonunda hareket edeceği için mutlu fakat değişik insanlar ile uğraşacağı için üzülmüştü. Umursamazca omuz silkti ve kasadan çıktı. Arkadaşının elinden tepsiyi alarak ona seslenen müşterinin yanına gitmeye başladı. Asıl mesaisi şimdi başlıyordu.

~~~~~

Elindeki tepsiyi masaya bıraktı ve karşısındaki arkadaşına seslendi "erdem üç soğuk kahve" Karşılığında aldığı baş sallama ile bir ayağının üzerinde durmaya başladı. Tepsiye konan kahveler ile tepsiyi alsı ve masaya geçti. "Kahveler" Diyerek karşısında onu yiyecek gibi bakan kızlara uzattı.

Gülümseyerek afiyet olsun dedi ve arkasını döndü. 'Üzgünüm kızlar ben gayim '

'Üzgünüm ama üzgün değilim ya da siktir edin gayim amına koyim' içinden geçirdiği sözler ile kahkaha atmak istedi ancak ortam müsait değildi. Etraf kalabalık olduğu için aceleci adımlar ile kasaya gidecekti ancak aceleci adımları sayesinde birisine çarpmış ve tepsiyi düşürmüştü. Allah'tan tepsi boştu. Göğüsüne çarptığı kişiden uzaklaştı ve yüzünü kaldırdı. Karşısında ona gülümseyerek bakan bir atilla vardı.

"İyi misin? " Heyecandan -utanç ta olabilir- kızaran yanakları ile başını eğdi.

"İyiyim ben, siz asıl? "

"Ben iyiyim kendine dikkat et" Eğilerek tepsiyi alırken konuştu atilla. Alaz'a tepsiyi uzattı. Alaz tepsiyi alırken onaylayan mırıltılar mırıldanmış- çocuğu kedi yaptık sldkdksk- ve kısaca görüşürüz diyerek hızlıca personel odasına girmişti.

Arkasında şaşkınca onu izleyen atilla bırakmıştı ama alaz şu an odada feels geçirmekle meşguldu.

~~~~~~

Merhabalar! Yeni fice hoşgeldiniz!

Öncelikle tiktokta bu çifti çok izliyorum ve kimse bu ikisi hakkında fic yazmıyor. Bende dedimki neden olmasın?

İkisi hakkında  tek bildiğim gay ve sevgili olmaları...

Yani burada yazacağım  şeyler gerçekten de onlarda yok galiba ama yok yani..

Neyse umarım okunur ve beğenirsiniz

Birde alaz okuyomuş falan zofmdnxncnxnf

İyi okumalar💗 sizi seviyorum💗

başka bir evrendeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin