Neue nie-traumboj

6 1 0
                                    

Poszłam sobie do kibla i moim oczom ukazał się jakiś kujon. Kujon wyglądał tak:

- ale to damska toaleta koleś - powiedziałam chamskim tonem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- ale to damska toaleta koleś - powiedziałam chamskim tonem.
- oj przepraszam podążałem za taką piękną niewiastą i się zagapiłem. - odpowiedział. Wyglądał mega głupio, nie to co ja bo ja byłam cool on był najwyżej kul.
- no ok coś jeszcze masz do dodania? - poczułam się sigma.
- tak. Bo tą ładną niewiastą byłaś Ty... - zarumienił się.
- no wiem. Coś jeszcze bo chciałam się wysrac?
- no tak będziesz moją girlfriend?
- no eee stać mnie na więcej ale jeśli kupisz mi pierścionek z Pandory no to ok. - trzeba mieć jakieś wymagania.
- OMG SUPER! TO DO NASTĘPNEGO DZWONKA

Nie wiem co ten gość sobie myślał nawet nie wiem jak się nazywa. Ja w sumie też jeszcze nie wiem jak się nazywam, ale spoko zaraz wymyślę. Tego dowiecie się w następnym rozdziale.

Poszłam się spokojnie wysrac zapominając że mam jakiegoś dziwnego chłopaka kujona. W mojej głowie cały czas bujał się ten bad boj o czarnych włosach w czarnej bluzie. Bujał się tam jak Chorągiewka na wietrze.

Dobra to idę na lekcje - pomyślałam.

Potem sobie przypomniałam że to jest high school i tutaj nie ma lekcji prawie bo to nie prawdziwa szkoła. Poszłam więc do szatni i włożyłam coś do szafki. Nagle z szafki wyskoczył ten bad boj w czarnych włosach i czarnej bluzie. Byłam zdziwiona ale przecież w amerykańskich szkołach takie rzeczy się dzieją.

- Cześć bejbe - powiedział bad boj w czarnych włosach i czarnej bluzie wychodząc z mojej szafki.

Nie wierzyłam że to on. On mnie zauważył! Ciekawe tylko jak wszedł do mojej szafki. Nie ważne.

Mój Kochany Dupek Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz