Tanrı Boy's ve Girl's 💅
Çağla: Bügün, benim günüm.
Yarın en acilinden parti vermemiz lazım.Yaman: Bro'm dönüyor.
Babamdan izin aldık, parti verebiliriz.Cesue: Alaz'ın 20 senelik sürgünü ne zaman, oldu ve bitti hiç anlamadım.
Ama sinirli bir biçimde geleceğinin farkındayım.Rüya: Daha yeni geldi, sorun çıkarırsa Zeus onu yine yollar ve bu sefer dönüşü olmayabilir.
Asi: Ne güzel işte, bir şey filan mı yapsa?
Alper: Asi'nin Cesur nefreti ile Zeus'un Hades nefreri kapışır ve Asi alır diyorum.
Leyla: Gerçekten Asi neden nefret ediyor anlamış değilim.
Çağla: Benim minnak ikizimin zararı ne olabilir, Asi?
Nu nefret bu celal ne?Asi: Evet.... Çok masum.
Birini öldürüp sürgün yedi.
Bu kadar, erken çıkma nedeni ise 3 büyük tanrıdan birinin çocuğu olması.
Yoksa hâlâ sürgün de bok gibi geziyordu.Çağla: Asi, Alaz durduk yere birini öldürmez.
Olayı tam bilmeden, bir nefret dolusun.
O benim kardeşim, o olmasa şu an. Tanrı çocuğu olduğumu bile bilmiyordum.Yaman: Daha Alaz gelmeden, onun için birbirinizi yemeyin.
Siz 100 yıllık akradaşsınız, bir erkek için kavga olur mu?Alper: Baban, her geleni siktiği için kadınlar kavga ediyor ama bınu bil istedim.
Leyla: Yer sallanıyor, bir sakin.
Asi, sakinleşsen mi kuzum, saçımı yeni yaptım ?
Bozmanı istemiyorum.Rüya : Asi.. Benim yanımda ve sakin. O bir şey yapmıyor.
Çağla: Alaz bu...
Alaz geldi, burada yer altında.Cesur: Bakalım, Hades ile yüzleşmesi nasıl olacak?
Leyla: Babası... Babası ile arası kötü olamaz.
Yaman: Babamın sikinin hesabını tutacağına, kaybettiğin kılıcını bul. Valla buna emin değilim. Hades, Zeus'un karşısında savunmadı bile Alaz'ı. Alaz savunur diye babasının gözlerinin içine bakıyordu.
Rüya: Alper ile Yaman şu an sizin sıranız değil. Hades, Alaz'a çok düşkün sanırdım... Beni yanılttı.
Asi: Demek, o da katil olduğu için umudu kesti.
Yaman: Asi...
Sözlerine dikkat etmelisin, Çağla'nın abisi o.
Ve bu bizim duyduğumuz şeyler.
Ne bir şey duyduk, ne gördük?
Gerçekten Alaz suçlu olmayabilir.
Banam da bu konuda bir şey demiyor.Rüya: Telefonu fırlattı şimdi, Asi hanım.
Etrafı su sardı, zor sakinleştirdim.
Partiyi bizim evde yapacağımızı duyarsa daha çok sinirlenir, o yüzden sakinleştirici gücü için Cesur'u çağırıyorum.Cesur: Çıktım yola.
Alaz, Olimpos'a 20 yıl sonra döndüğünde evine dönmüş gibi hissetmiyordu. Yer altına dönmeden önce, Hades'in yer yüzündeki evinde yaşardı, Çağla ile. Yer altında sıkılırdı, babası gibi orada sürekli yaşamak zorunda değildi. Babası, otoriter ve bazen çok zorlayıcıydı. Ama onu severdi.... Annesine çok aşık olduğunu biliyordu Persphone ellerinde onun yüzünden öldüğünde Alaz babasını affetmeyi seçmişti.... Hayattaki tek dayanağı oydu. Çünkü herkes Hades'in oğlu olması, yüzünden aldıkları eğitimlerde ondan kaçardı. Sonra babası bir insan ile birlikte olmuştu ve kadın zorla olduğunu söylemişti.... Babası zorla olmadığına yemin ediyordu. Çağla....ona bir mutluluk katmıştı. Sonra Yaman, Rüya, Alper, Cesur, Leyla hepsiyle iyi anlaştı Çağla sayesinde. Asi dışında. Asi onun gibi 3 büyük tanrının kızından biriydi hatta Posedion'un yaşayan tek çocuğuydu. Ondan önce olan abisi ölmüştü.... Posedion üzerine çok düşüyordu belliydi... Eğitimde sürekli kavga ederlerdi, anlaşamazdı ama bunun güç kavgası olduğunu düşünürdü. Ya Alaz ya Asi birinci olurdu hep. Ta ki, o sürgüne giderken hak etmiştir dediğini duyana kadar... O zamandan beri, Asiden nefret ettiğini düşünüyordu... Babası güvendiği limandı, şu an yanına gidip babası ona sarıldığında babasından ve bütün Tanrılardan nefret ettiğini hisetti.
Nefret ile sevgi çok ince bir çizgi halindeydi....
İlk bölüm şimdilik kısa bir tanıtım gibi geldi.
Diğer fic bittiğinde kesin olarak devam edecek. 🥂