Első Fejezet

27 6 1
                                    


Sienna

Ki szállok a tus alól, és megszárítkozom. Felveszem a rózsaszín, fekete virág mintás ruhámat, amit egy cuki masni díszít. A hajam végét bekunkorítom a körkefével, és halványan felviszem a szempillaspirált. A számra pedig ajak olajat kenek azt, amelyiktől  rózsaszínebb lesz. Bele nézek a tükörbe, és végig nézek magamon semmi extra. Unalmas. Átlagos. A megszokottól kicsit sem tér el. Az ágyról felkapom a mobilomat megfogom a bőröndöm hatalmas fogantyúját, és le battyogok anyához a nappaliba.

- Kész vagyok -  Mondom, és a konyhapultnak támaszkodok.

- Mindent bepakoltál?  -  Kérdezi. Felkapja a dohányzó asztalról a kocsikulcsot, és a táskáját.

Bólintok. És elindulok anyu után.

Nagy nehezen sikerült a csomagtartóba tuszkolni a cuccaimat, majd kocsiba szálltam. Fél óra múlva megérkeztünk a buszhoz, amely a táborba visz. Hatalmasat sóhajtva szálltam ki a kocsiból, és végig néztem az itt várakozó diákokon. Vannak olyan személyek akiket még soha sem láttam, de vannak olyanok is akikkel egy suliba járok.

- Nem mehetnék haza?  - Könyörögve nézek anyára, aki épp a csomagtartóból huzigálja ki a táskáimat, bőröndöket.

Megrázza a fejét.

- Jól fogod érezni magad kell a társaság.

- Baromi jó lesz egy csomó idegennel - Szemem forgatom.

- Tudod, hogy egész nyáron alig leszek otthon így legalább mindig lesz társaságod, és talán új barátokat is szerzel.

- Melissa is elég nem kell több barát... -  Mondom. És a tekintetem megakad egy fiún, aki ha jól látom négy másik fiúval beszélget. Igazából velem egy korú lehet talán pár évvel idősebb. Baggy farmernadrágot visel egy piros oversize pólóval . Raszta haját egy piros baseball sapka díszíti, és elég kihívó arca van. Sármos. Jóképű. Szinte letaglóz annyira jóképű. Észbontóan szép arca van.

Nem szoktak ilyen gondolataim lenni igazából soha semmilyen ehhez kapcsolódó gondolatom nincsenek. Nem szoktam fiúkon gondolkodni. Mondjuk mostanában igencsak felkeltette az érdeklődésemet az ellenkező nem. A fiúk. A párkapcsolatok. Milyen lenne az első csókom. Szent ég az első szeretkezésem. Na jó talán túlságosan is elkalandoztam.

- Sienna figyelsz te rám?  -  Anyu hangja rángat vissza a valóságba.

Megrázom a fejem, és többször pislogok, mintha egy másik dimenzióból csöppentem volna vissza. Anyám felvont szemöldökkel néz rám, és megérinti a vállamat.

- Minden rendben kincsem? -  A hangja aggodalmas.

Bólintok.

- Igen csak hiányozni fogsz -  A nyakába ugrok, és szorosan magamhoz ölelem. Beszívom finom, édes parfüm illatát, és elmosolyodom.

Anyukám kifinomult személyiség. Szereti az elegáns ruhákat, ékszereket, és a műalkotásokat. Gyönyörű nő hullámos, szőke haját mindig kiengedve hordja, és az ajkát mindig piros rúzzsal keni ki. Minden férfi odáig van érte, de ő apa halála óta nem hajlandó ismerkedni.

- Minden nap hívj rendben?  -  Kissé elhúzódik, és a szemembe néz.

Bólintok. És felkapom a vállamra a táskámat.

Anyutól könnyed búcsút vettem, és felszálltam a buszra. Nem nagyon volt szabad hely így nem tudtam ki mellett foglaljak helyet. Zavarban voltam mindenki jól meg bámult, és biztos vagyok benne, hogy az arcom úgy nézhetett  ki, mint egy vörös rózsa.

- Tom csusszanj arrébb, Sienna hagy üljön le melléd -  A tábor vezető int, hogy foglaljak helyet az előbb említett fiú mellé .

Vonakodva de helyet foglalok a fiú mellett. Közelebbről még sármosabb, és hirtelen nagyon szeretném megérinteni az arcát... Az ajkára vándorol a tekintetem, ami csábítóan hívogató, ahogy az alsó ajka épp egy picivel teltebb, és a szeme valami csoda szép.

- Ha ennyire tetszek fotózz le -  Morogja az orra alatt, és rá kell jönnöm kicsit sem kedves... -  Mindenkit így megszoktál bámulni? -  Mogorva hangja juttatja, hogy egy goromba emberrel van dolgom.

A szó a torkomban akad, és egy értelmes mondatot sem tudok kinyögni.

- Én... csak...

- Te mi?  -  Felvonja a szemöldökét, és hunyorogva méreget. -  Tudod mit ne szólj hozzám csak felcseszed az agyamat -  A fülébe dugja a fülhallgatót. A fejét az ülésnek dönti, és becsukja a szemét.

A döbbenetet  lehetetlen lenne letagadni az arcomról. Az első adandó alkalommal idegesítőnek tartanak... Mi lesz velem ezen a nyáron szent ég haza akarok menni...

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 27 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Veled véget ért a nyár - Tom Kaulitz. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang