0.5

13 2 4
                                    

Renjun ne yapacağını bilmez bir şekilde hızlıca hastaneden çıkıp her yere bakmaya başlasa da Jeno'yu görememişti. Ne ara nereye kaybolduğunu anlayamasa da merkeze gitmekten başka çaresi olmadığı için arabayı sürmeye başlamıştı. Yine de belki görürürüm umuduyla da gözünü yoldan ayırmamıştı fakat bulamadığı yetmezmiş gibi merkeze de eli boş bir şekilde gelmişti. Sıkıntılı bir iç çekip arabadan indi. Ne yapacağını düşünürken içeri girdi.

"Hyuck? Şüphelinin abisi olarak bahsettiğin kişi nerede?"

"Orada oturuyor da asıl şüpheli nerede?"

"Kaçtı."

"Ne? Nasıl kaçtı?"

"Abin seni görmeye gelmiş dememle kaçması bi anda oldu anlamadım ki Hyuck?"

"Ee napacağız?"

"Ben abisini sorgularken sen de eşgalini her yere bildirip hastanenin yakınlarındaki kamera kayıtlarına baktırır mısın ?"

"Tabii."

"Teşekkürler Hyuck."

"Lafı olmaz. Git hadi bekletme daha fazla. Sen gelene kadar adam zaten başımın etini yedi. Manyak mıdır nedir?"

Renjun belirli belirsiz bir tebessüm ettikten sonra ileride bekleyen adamın karşısına oturdu.

"Merhaba. Kardeşinizin kayıp olduğunu söylemişsiniz. Sizinle ben ilgileneceğim."

"Ah. Öyle mi? Teşekkürler. Şuan kendisi nerede acaba? Meslektaşınız bulup buraya
getirdiğinizi söylemişti?"

"Biraz yavaş olur musunuz? İzninizle soruları ben soracağım."

"Haddimi aştıysam kusura bakmayın. Uzun zamandır onu arıyordum bulunduğunu duyunca heyecanlandım."

"Kardeşiniz ne zaman kayboldu?"

"2 gün önce."

"Kaybolmadan önce ne yapıyordunuz?"

"Konuşuyorduk.."

"Konuşuyordunuz? Sonra ne yaptınız?"

Minhyung cevap vermeyince Renjun üstüne basa basa sormaya devam etti.

"Konuşuyordunuz ama bir anda öylece kayboldu öyle mi?"

"Evet."

"O esnada napıyordunuz?"

"Hatırlamıyorum."

"Peki diyelim ki bi anlık gittiniz ve siz geldiğinizde orada yoktu. Yetişkin olan kardeşinizi kim kaçırmış olabilir? Düşmanınız var mıydı?"

"Bilmiyorum buraya yeni geldik kimseyi tanımıyoruz. Belki delinin biri kaçırmıştır. Etraf ne olduğu belli olmayan kişilerle dolu."

"Olay gerçekleşirken evinizde miydiniz?"

"Hayır. Dışarda bir yerdeydik ama tam konumu hatırlamıyorum."

"Beyefendi. Burada oyun oynamıyoruz. Lafı gevelemeyi bırakın da düzgünce her şeyi anlatın. Yoksa-"

"Yoksa ne?"

"Yoksa sizi kasten yaralama suçundan içeri attırırım."

"Pardon neyden bahsediyorsunuz anlamadım?"

"Kardeşi olduğunuzu iddia ettiğiniz kişiden bahsediyorum. Kendisini bulduğumda yaralıydı. Buraya gelmeden hemen önce adınızı duyunca da korkup kaçtı. Ona zarar veren siz değilseniz neden kaçsın?"

Angel, NorenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin