☆~1

128 12 55
                                    

Hikayeyi kalitesiz bir telefondan yazdığım.içkn fazla yazı hatası olabilir bu yüzden özür dilerim. Iyi okumalar...

Bolbol yorum yazarsanızda sevinirim..

....

Yeni bir okul senesiydi,geçen yılki fizik hocası emekli olmuş yerine başka bir hoca gelicekti.

Her zamanki gibi Han sınıfa her kesten erken gelip yerine oturmuştu ve defterinde bir şeyler karalıyordu. Bir kaç dakikanın ardından sınıfa diğer çocuklarda dolmuştu. Nihayet kapı açıldı ve çok beklenen o hoca içeri girdi.

:Merhaba ben yeni fizik öğretmeniniz Lee Minho

:Umarım iyi anlaşırız

Öğretmeni gören kız grupu zaten düşmüş,karizmasına hayran kalmıştılar. Jisung ise bu saçmalıkları hiç çekemez sadece derse odaklanmaya çalışırdı.

:benimle ilgili bir sorunuz yoksa derse başlıyacağım

Arkadaki sulyoon elini kaldırdı

S;aslında var hocamm

M:buyur kızım

S:evlimisiniz bekarmı?

Verilem soru ile Minho biraz gülüp yerine oturmasını işare etti

M:benimle ilgili böyle özel sorulara cevap vermeyeceğim çocuklar lütfen

Nihayet biraz zaman geçtikten sonra Minho tahtaya bir şeyler yazmıştı. Dersi anlattıktan sonra sınıftakilerin fizik seviyesini ölçmek için soru cevap yapmaya başlamıştı.

Bir kaç çocuktan sorduktan sonra gözüne yan sırada oturan sarı saçlı bir çocuk takıldı.

M:bu soruya sen cevap ver

Han ilk başta ondan bansettiğini anlamamıştı bu yüzden cevap vermedi

M:sarı saç çocuk

H:efendim

M:tahtadaki soruyada sen cevap ver

Han biraz düşündükten sonra tahtadaki soruya doğru cevap vermişti,bundan yana hocanın verdiği bütün soruları doğru yanıtlamıştı.

Han dersi dinlemeyi sevmiyordu bunu Minho fark etmişti ama fizikte kötü olduğuda söylenemezdi,verilen bütün sorulara doğru yanıt vermişti.

..

Hanın Dilinden

Ilk günden hoca beni sevmeyecek gibiydi aman neyse geçen yılki hocada beni pek sevmezdi ama fizik ile ilgili bir şey olunca direkt bana haber verirdi bu yılıda saçma bir şekilde atlatıcaktık artık.

Geçen yılki hocadan farklı olarak bu hoca gençti,en fazla 28 yaşı olurdu ve çekilmez gibi davranmıyordu en azından.

Ders boyu bir kaç kes uzun süre beni izlediğini fark etmiştim,dersi dinlemediğim için adamın dikkatini çekmiştim.

Neyseki ders sonunda bitti ve kendimi kolidora attım o sırada Felixle Jeongini fark ettim.

F:Yeni Fizik hocası harika amk

J:e abart kanka

F:yakışıllı adam

J;sana bakmaz biliyorsun dimi

physicist-teachers pet(minsung)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin