Selamm. Derslerim yoğun değil diye hızlı hızlı bölüm atıp kaçıyorum. Iyi okumalar..
Yorum yapin lütfen😔😔😔
....
Dilim tutulmuştu..ağlamaktan kalbi duracak gibiydi..yere çökmüştüm adeta..dizlerim üzerine annem diye ağlıyordum. Dün gece gelip bana destek vermişti...en azından o yaratık annemdiyse eğer..sesi ve kokusu aynıydı tek sorun annemin o saatde çoktan intahar etmesiydi..
...
Babam kendi odasına çıkmış ve kapısını klitlemiş ben ise aynı yerde aynı pozisyonda hıçkırarak ağlıyordum..babamlar çoktan annemi mezarlığa gömmüş yarın ise yas töreni hazırlayacaktılar.
2saat daha ağladıktan sonra kalkıp duşa girdim ve telefonu sessize alıp uyudum,o çaresizlik duygusu ile. Sabah babam beni kaldırdı ve annemin yasına katıldık. Saat 4e kadar sürdü ama ben saat 8e kadar mezarının yanında ağlamıştım. Sonunda kalkıp eve geldim ve yeniden yatağıma geçerek uyudum. Yasta felix bana sarılmış destek vermiş, Jeonginle babasıda yasa katılmıştı. Felix ve Jeongin biraz yanlız kalmam gerektiğini düşündükleri için sadece gitmeden önce sarılmıştılar.
Yatağımda boş boş tavana bakarak uzanıyordum.
...
Neredeyse 6gün geçmişti..tam tamına 6gün..annemin vefatından..her seyin mahvolduğu o andan 6gün.. 6gündür okula gitmiyor bir şeyler yemiyordum. Bazen felix gelip bana bir şeyler yedirtmeye çalışıyordu ama asla yiyememiştim..yediklerimide hemen kusmuştum.
Babamlada konuşmuyorduk. Ondan nefret ediyordum,anneme asla destek olmadı,onun yüzünden öldü annem..o bıktırdı hayattan. Yatakta yatarken babam beni alt kata çağırdı mecburi olsamda indim ve kanapenin yanında duran babama baktım.
B:Jisung
Jis:ne var
B:seninle bir şey hakkında konuşmam gerek çok ciddi bir şey bu yüzden beni iyi dinlemeni istiyorum
Jis:çabuk ol
B:ben
B:Jisung ben Japonyaya annemin yanına geri dönüyorum,burdakilerden uzak hayatıma geri dönmek olanları unutmak için her şeyi silip atmak için.
Jis;ne? Ne diyorsun sen! Beni bu durumda bırakıp mı gidiceksin? Annemi unutmak bu kadar kolaymı? Ha?
B:üzgünüm Jisung..ama ben dayanamıyorum asla benimde biraz dinlenmeme ihtiyacım var bu gün saat 6da uçağım var artık sana sadece söylemek isterim ki ünverste masfarlarını karşıladım,her 2haftada bir evi temizlemek için gelicek bir hizmetcin var yemek konusunuda kendin halledersin sana her kafta para yollayacağım. Eğer durumun sıkışırsa bagajdaki 3arabadan 2sini satabilirsin.
Jis:her şey madiyyatmı ha baba?
Göz yaşlarımı silip burnumu çekerekJis:ben ne kadar acı çektim baba..her gece uyuyamıyorum ben yıkıldım desteğe ihtiyacım var o desteği senin vermen gerek baba
B:gerçekten üzgünüm jisung
Jis:bana üzgünüm deme baba! Siktir git evimden
Ağlayarak odama geri çıktım ve odamı sertçe kapadım.Yeniden yatağıma yatıp delice ağladıktan sonra uyumuştum..1haftadır böyleydi hep ağlayıp ağlayıp uyuyordum okuldan 90 cevapsız arama gelmişti ama hiçbirine bakmamıştım,bakacak durumda değildim..
Saat 9 civarıydı aşağı indiğimde masanın üzerinde bababmın mektubu gelicek hafta için olan parası ve evin anahtarı vardı. Masanın üzerine öylece kaldı elimi bile sürmemeyi seçmiştim. Dolabı açıp öylece baktım,aç değildim yemek olsa bile yiyemeyecektim. Bu yüzden bir tane portakal suyunu açıp içtim ve kanapeye geçtim. Içim titriyordu..ağlayacak halim bile yoktu ne yapacağımı bilmezken halimin sağlıklı olduğunda bile aklına gelmezken bir anda Minho'nun evine gitmeye karar vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
physicist-teachers pet(minsung)
FanfictionFizik Hocası Minho ve Öğrenci Jisung -Teachers Pet -BxB