M:ders 3 tekrarlayın ordaki önemli kısımları tahtaya yazıcaksınız
Hassiktir demiştim içimden
Ezber konusunda kötüydüm ve dersi geceden ezberlemeyi unutmuştum. Çaresiz bir şekilde Tanrıya beni tahtaya çağırmamasını diledim.Ve işte o an
M:Han jisung tahtaya!
...
...
Yavaş addımlarla tahtaya ilerledim ve göz ucu ile hocaya baktım bana ciddi bakışlarla bakıyor ve bir şeyler yazmamı bekliyordu.
Hiç bir bok bilmiyordum ben sadece hesaplama konusunda iyiydim ve gorünen o ki bu sefer yüksek fizik zekam ezberde işe yaramıyıcaktı.
Arkama dönüp arka sırada oturan changbine imdat çağırısı yaparken Changbinin bana dirseğini göstererek kısaca hayır dediğini görmüştüm.
Minho hoca hızlanmamı ima edermişcesine öksürdüğünü duyduğumda elime kalem aldım ve tahtada bir şeyler yazmaya çalıştım.
Salak ben dersin ismine bile bakmamıştım en azından bir şeyler sallayabileyim.
5-10dakika bir şeyler yazmadığımı fark eden Minho ayağa kalktı ve tahtada yanıma geldi. Boy farkı beni baya irkitmişti. Bu adam ne yiyor ne içiyordu niye bu kadar uzundu diye aklımdan geçirdim. Aklımdan geçen son şeyler bunlar değildir umarım.
M:geç yerine,sonuncu ders odama gel!..
En azından ölmeme daha 4ders var
Yerime geçtim ve arkadaki Changbine "sen görüceksin" dermişcesine kafa salladım.
Sonunda Fizik dersi bitti ve Felixin sınıfına gittim. Jeonginle Felix yine kavgalıydılar. Lise 1den bu yana ikisi sürekli kavga eder,küser sonrada tekrardan best kankalar olurdular. Benden 1sınıf küçük olmaları beni onlardan uzak düşürüyordu ve galiba 3lü grupta dışlanan taraftım. Şaka şaka onlar beni dışlamamak için sürekli derslerde yazar her tenefüs yanıma gelip her şeyi anlatırdılar ,keşke aynı sınıfta olmamızı isteyende benden çok onlardı.
Felix fazla aşk adamıydı ve sürekli birilerinden hoşlanırdı,Jeongin ise aksine 7yıldır aynı çocuğa mahallemizdeki 2katlı evde yaşayab HyunJine aşıktı. Hyunjin kendilerinin birer kanka olduklarını sanardı ama Jeongin ona sırıl sıklam aşıktı.
Bana gelirseniz hayatımda hiç aşık olmadım yada aşk duygusunu daha keşfetmemiştim. Felixle Jeongin sürekli bana erkek önerselerde hiç birisiyle konuşmadım.
Neyse ne
Felixle jeongini barıştırdıktan sonra kendi sınıfıma geri döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
physicist-teachers pet(minsung)
FanfictionFizik Hocası Minho ve Öğrenci Jisung -Teachers Pet -BxB