Chester öküz(saka)olduğu için sadece özür dileyecekti.Mandy ile bugün konuşmadı rahat bırakması gerektiğini düşünüyordu.Colette eve geldiginde Mandy'nin ağladığını görünce merak ve panikle ne oldu diye sordu.Mandy olayları anlattı ve Colette Mandy'e sarıldı.Colette "bence seviyor bize sürekli seni anlatıyordu" diyerek Mandy'i ikna etmeye çalıştı.Zaman bir şekil geçti ve deneme günü geldi.Mandy kafasını dağıtmak için dünyanın en basit denemesine saatlerce çalıştı.Chester ise deneme olduğunu bile unutmuştu.Chester okulda sürekli Mandy'e bakıyor konuşma için doğru zamanı bekliyordu.Denemeden sonra konuşmaya karar verdi.Deneme zamani gelince herkes denemeleri çözdü zart zurt normal deneme işte be of.2-3 saat denemeye gittikten sonra erken bitirenler 1 dersin yarısı kadar teneffüs yapıyordu.Tüm sınıf extra teneffüs yapmak için ve denemeden sıkıldığı için bişeyler kodlayip geçtiler.Herkes bahçede oturuyordu.Chester Mandy'e bakıyor dalmış gitmiş.Mandy ise arada göz ucuyla Chester'a bakıyordu.Fang Chesteri durttu.Chester ayaga kalktı ve Mandy'e konuşmak istediğini söyledi.Herkeste duydu bunu.Colette ve Edgar birbirlerine bakiyor,colette tepiniyor edgar ise guluyor,Colt ve Shelly hemen gidip sevgili olarak geri dönmelerini istiyordu.Melodie ise çok meraklı şekilde bekliyordu.Mandy kafasını salladı ve Chesterla beraber arka tarafa gittiler.Chester derin bir nefes aldı ve konuştu.Mandy ise ne diyeceğini bekliyordu.
Chester:
Mandy,eskiden olan şeyler eskide kalsın.Kotu olan şeylerin hayatımıza ne etkisi var?Ben şuan sana deliler gibi aşığım ve kendimi yiyip bitiriyorum.Eskiden yaptığım şeyler için özür dilerim farkında değildim zaten lütfen affet beni.Gece gözüme bi gram uyku girmedi.Geçmişte kalbine açtığım yaraları beraber saralım mı küçük bebeğim?Mandy hafif şok geçiriyor gibi bakıyordu.Dun Colette'nin dediklerini tekrar tekrar düşündü.Chesterinda dediklerinden sonra ikna olmuştu.Ama nasıl kabul edeceğini bilmiyordu.Biraz düşünüp yanıtladı.
Mandy:
Saralım o zamanMandy bir gülümseme ile Chester'a sarıldı.İkiside mutluluktan havaya uçucak gibiler birileri yardım etsin.Arkadan gelen müzik ekibi(yani diğerleri)alkış ve ıslıklarla geldiler.Emin olun herkes rahatladı ve mutlu oldu.Mandy ve Chester artık sevgili inanabiliyor musunuz?He bide bişey söyleyeyim Draco ile Melodie sevgili oldu.Yani bugün oldular,iki çiftte bugün oldu!Kutlama eksik kalır mı hiç?Kalmaz tabii.Okul çıkışından sonra bir parka gitme kararı aldılar,piknik tarzı bişey yapacaklardı.Mandy kek ve limonata yaptı.Bea çekirdek ve cips getirdi.Digerleride atistirmalik catal bicak falan getirdi.Uygun bir yere oturacaklari seyi serdiler(adiniunuttum) Chester parktaki papatyayı alıp Mandy'nin kulağının yanına taktı.Tüm çiftler beraber dizilmiş oturuyordu.Colt ve Shelly ise daha çok birbirleriyle anlaşıyor ve şakasına kavga ediyorlardı.Nerdeyse tüm shipleri yaptılar bi kendileri kaldı.Suan edgar ve colette'yi nasil yapicaklarini dusunuyorlar.Chester Mandy'nin yaptıgı kek ve limonatayi tek basina sömürdü.Arada Mandy'ninde ağzına tıkıyor bir şeyler.Mandy gülerken nerdeyse kek boğazında kalıyordu.Chester mal gibi gülerken Mandy'nin sırtına vurdu.
Mandy:
Ne vuruyosun lan picChester:
Cok ayip insan sevgilisine pic der mi hicMandy:
Der tabiChester:
İlerde cikaricam acisini merak etme guzelimMandy:
NeColt:
Kotu seyler olucakShelly:
Siritarak soyledi bideMelodie:
Draco bi birakta yemegimi yiyim askimDraco Melodie'nin arkasindan sariliyordu