Part 2

82 4 0
                                    


janiece, 23 tahun, menantu kedua keluarga Wang, 166 cm, 34C. 24.35,

Cantik dan peramah, berbadan panas, bekerja dalam industri insurans. Dia sangat bercita-cita tinggi, tetapi sukar untuk mempromosikan perniagaannya baru-baru ini. Dia mempunyai personaliti yang kuat dan berada di bawah banyak tekanan Suaminya tidak selalu ada.

Janiece tiba-tiba terfikir tentang bapa mertuanya dan percaya bahawa hubungan tempatan bapa mertuanya akan dapat membantunya menarik ramai pelanggan besar Kemudian jawatan pembantu perniagaan dalam syarikat itu akan menjadi miliknya. Memikirkan perkara ini, Janiece tersenyum tanpa sengaja dan tergesa-gesa memandu dari bandar ke luar bandar untuk mencari bapa mertuanya untuk mendapatkan bantuan.

Setibanya , jam sudah menunjukkan pukul sepuluh malam Janiece membeli dua buah tangan untuk diberikan kepada bapa mertuanya.

Pembantu rumah membantu membuka pintu, dan Janiece bergegas ke bilik bapa mertuanya, bersedia untuk memberinya kejutan. Mana tahu sebaik sahaja dia masuk ke pintu, dia melihat bapa mertuanya berbogel dan menjilat puki Amy pembantu rumah.

Bapa mertua agak malu apabila melihat Janiece meluru masuk. Dia memakai jubah mandi dan menghantar Amy kembali ke biliknya.

Wajah Janiece yang merah padam kembali sedar dan menjelaskan tujuannya kepada bapa mertuanya.

Bagaimana bapa mertua saya boleh mendengar?

Nafsu sebentar tadi masih berkobar-kobar, mulutnya berkata "ya", tetapi matanya bagaikan ketajaman, menampakkan rupa indah tubuh bogel Janiece.

"Kalau nak dapatkan insurans, saya kenal ramai orang, saya jamin prestasi awak tidak akan selesai sehingga tahun depan.

Tetapi, saya tertanya-tanya adakah "adik lelaki" saya boleh mempunyai "insurans keseronokan" yang menjamin bahawa dia boleh meniduri wanita cantik muda yang berbeza setiap hari? " kata bapa mertua mengusik.

Tanpa menunggu jawapan janiece, bapa mertua itu menundukkan kepalanya dan mula mencium pipi dan bibir janiece, janiece tidak melawan, sambil berfikir: "Bagaimanapun, Yucai tiada di rumah sepanjang tahun, dan pukinya yang lembut hanya disentuh. beberapa kali setahun, menyerahkannya kepada bapanya." Tidak kira apa yang dia lakukan, semua anak yang dia akan ada pada masa depan akan dinamakan Wang.

Lebih-lebih lagi, pada masa akan datang, jawatan penolong pengurus, pengurus, atau pengurus besar syarikat mungkin menjadi miliknya. "

Memikirkan perkara ini, saya tidak dapat menahan senyuman.


Bapa mentua mencium leher dan telinga merah jambu Janiece dengan rakus, dan dia mengerang perlahan hanya boleh memegang payudara secara rawak.

Janiece menolak bapa mertuanya dan mula membuka pakaian dan menanggalkan tali pinggangnya Apabila Janiece membuka butang dadanya.

Selepas menanggalkan coli hitamnya, dua buah dadanya yang besar itu melonjak keluar serta-merta, menunjuk-nunjuk dan melantun di hadapan bapa mertuanya. Payudara yang putih dan licin itu begitu indah di bawah cahaya terang benderang menghulurkan tangan memegang dada yang tinggi dan montok itu, lalu diusap dan dibelai lembut Janiece memejamkan matanya dan membenarkan bapa mertuanya. undang-undang untuk bermain dengan payudara jed.

Bapa mertua memegang payudara kanan Janiece, menundukkan kepalanya untuk mengambil puting merah jambu di dalam mulutnya, menjilatnya dengan hujung lidahnya, dan menggigit perlahan dengan giginya, Janiece tidak dapat menahan mengusik payudaranya yang sakit, dan memegang erat kepala mertuanya dengan tangan cantiknya. Bapa mertua menghisap dan mencium payudara janiece, mengusik puting merah jambu dan pejal dengan hujung lidah, menjilat dan menggigit kiri dan kanannya, janiece mengerang perlahan.

atuk yang jahatWhere stories live. Discover now