Part 3

61 4 0
                                    


Yude membuat temu janji dengan Amy untuk bertemu dengannya di kampung halamannya, tanpa disangka, unit sementara itu mempunyai misi dan tidak dapat cuti untuk keluar Tanpa diketahui Amy, dia masih duduk di ruang tamu rumah mertuanya .

Amy Lin, 19 tahun, teman wanita kepada anak ketiga keluarga Wang, 165 cm tinggi, 34D. 23.35, pelajar tahun kedua di kolej, diiktiraf sebagai kecantikan termuda, paling popular dan cantik di jabatan itu.

Ayah mertua saya baru pulang dari bermain mahjong dengan kawan-kawan pada sebelah petang dan kehilangan wang Dia sangat tidak berpuas hati . Hanya Amy yang tinggal di seluruh rumah agam itu.

"Hello, pakcik!" Apabila Amy melihat bapa mertuanya kembali, dia segera berdiri dan bertanya khabar.

Amy mempunyai rambut pendek gadis yang cerah, kemeja-T putih yang ketat dan seluar jeans biru yang rapat, yang menyerlahkan sosok gadis itu yang langsing dan cembung Dia mempunyai wajah yang halus dengan solekan yang cerah Tidak boleh memandang tepat ke arahnya.

"Amy! Hampir setahun saya berkawan dengan Yude! Awak suka Yude ke?"

Ayah mertua bertanya dengan niat jahat.

"Saya suka!" balas Amy dengan muka yang memerah.

"Kami mempunyai ramai orang yang datang ke sekolah kami untuk melamar blind date. Anda perlu bekerja lebih keras, jika tidak anda akan dihalau.

tetapi. . "Bapa mentua saya sengaja teragak-agak untuk bercakap.

"Cuma kami sekeluarga ada tabiat. Kalau nak jadi menantu kami, kena buat ujian kehamilan untuk sahkan boleh bersalin, supaya tak..." Bapa mertuaku. -law sengaja reka cerita.

Amy agak cemas dan teragak-agak selepas mendengarnya.

Pada masa ini, bapa mertua datang dan berkata kepada Amy: "Pakcik bebas hari ini dan boleh membantu anda mendapatkan ujian, supaya anda boleh mempunyai hubungan yang baik dengan Yude mulai sekarang!"

"Sekarang, tanggalkan semua pakaian kamu."

Amy buntu, dan dengan berat hati menanggalkan seluar jeansnya perlahan-lahan, menampakkan kakinya yang putih ramping dengan sedikit malu, lalu perlahan-lahan menanggalkan baju-T putihnya, menampakkan warna seluar dalamnya. Gadis berkulit cerah itu, dengan payudaranya yang menjulang tinggi dan matanya yang suci, sungguh cantik.

"Kenapa awak teragak-agak? Tanggalkan semua pakaian yang masih ada!"

Amy sedikit membengkokkan tangannya untuk membuka ikatan branya, menutup payudaranya dengan kedua-dua belah tangan, dan membiarkan bra itu terlepas.

"Lepaskan tangan anda dan tanggalkan yang lain!"

Wajah Amy semakin terkilan, tertanya-tanya adakah ini betul atau salah? Di bawah tekanan, saya tidak mempunyai pilihan selain melepaskan tangan saya, dan sepasang payudara D-Cup yang berbentuk sempurna, bulat, dan benar-benar besar muncul serta-merta, bergegar sentiasa, dengan puting seperti ceri yang mana-mana lelaki mahu menghisapnya. .

Amy perlahan-lahan menanggalkan seluar dalamnya semula, mungkin berputus asa! Amy tidak menutup tangannya, hanya tergantung di kedua-dua belah, menampakkan tompok rambut kemaluan yang kemas dan licin, dan rambut kemaluannya yang lembut menjulang. Seketika, tubuh bogel gadis itu terdedah di hadapan seorang lelaki tua.

"Mari sini, buka kaki seluas-luasnya dan hadap saya! Mari kita lihat jika anda boleh bersalin pada masa hadapan." seks akan menjadi lebih lancar kemudian.

Amy menggelengkan kepalanya dengan kuat, dan bapa mertuanya merenungnya dengan tajam dan berkata: "Awak tak nak dating dengan Yude? Awak tak nak kahwin dengan keluarga Wang kita jadi Amy terpaksa separuh menolak dan separuh bergerak perlahan ke arah bapa mertuanya, dengan kaki menghadap bapa mertuanya terbuka perlahan-lahan. Muda sangat baik!

atuk yang jahatWhere stories live. Discover now