Author pov
𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝗁𝖺𝖽 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖸/𝗇 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗐𝗈 𝗐𝖾𝖾𝗄𝗌 𝗇𝗈𝗐. 𝖧𝖾 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗄𝖾𝖽-𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗌𝗉𝗂𝗍𝖺l 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖺𝖽 𝗎𝗇𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝗉𝗋𝗈𝗍𝖾𝖼𝗍𝗂𝗏𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽. 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗅𝖾𝖽𝗀𝖾 𝗂𝗇𝖿𝗎𝗋𝗂𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆, 𝖾𝗌𝗉𝖾𝖼𝗂𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖿𝖿𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇𝖺𝗍𝖾, 𝗄𝗂𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝖼𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽.
𝖡𝗎𝗍 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒, 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝖽𝖾𝖼𝗂𝖽𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝖸/𝗇, 𝗌𝗉𝗎𝗋𝗋𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝖺𝗅 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝖽 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗈𝗌𝗉𝗂𝗍𝖺𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗉𝗉𝗋𝗈𝖺𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝖽𝖾𝗌𝗄, 𝖺𝗌𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝖸/𝗇. 𝖳𝗁𝖾 𝗋𝖾𝖼𝖾𝗉𝗍𝗂𝗈𝗇𝗂𝗌𝗍 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖺 𝗇𝗎𝗋𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝖿𝖾𝗍𝖼𝗁 𝗁𝖾𝗋, 𝖺𝗇𝖽 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝗐𝖺𝗂𝗍𝖾𝖽, 𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗌𝖾𝗍 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗉𝗅𝖺𝗇.
𝖬𝖾𝖺𝗇𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾, 𝖸/𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝗉𝗎𝗓𝗓𝗅𝖾𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝖺 𝗇𝗎𝗋𝗌𝖾 𝖺𝗉𝗉𝗋𝗈𝖺𝖼𝗁𝖾𝖽, 𝗍𝖾𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗁𝖾𝗋. 𝖧𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍 𝗅𝖾𝖺𝗉𝗍 𝖺𝗍 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍, 𝗁𝗈𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺, 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝗎𝗋𝗌𝖾 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝗆𝖺𝗇, 𝗁𝖾𝗋 𝖾𝗑𝖼𝗂𝗍𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍 𝖿𝖺𝖽𝖾𝖽. 𝖲𝗁𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗐𝗇𝖾𝖽. 𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗆𝖺𝗅𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝖤𝗎𝗇𝗐𝗈𝗈, 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉. "𝖨'𝗆 𝖻𝗎𝗌𝗒," 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝗎𝗋𝗌𝖾. "𝖳𝖾𝗅𝗅 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗂𝗆𝖾."
𝖸/𝗇'𝗌 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝖧𝗐𝖺𝗌𝖺 𝗌𝗉𝗈𝗍𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝗆𝖺𝗇 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝖽𝖾𝗌𝗄. 𝖢𝗎𝗋𝗂𝗈𝗎𝗌, 𝗌𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗂𝖿 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄-𝗎𝗉. "𝖭𝗈," 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝖽. "𝖨'𝗆 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝖣𝗋. 𝖸/𝗇. 𝖢𝖺𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗌 𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀?"
𝖧𝗐𝖺𝗌𝖺'𝗌 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗄𝗌 𝖿𝗅𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝗎𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝖸/𝗇, 𝖻𝖺𝖻𝖻𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗑𝖼𝗂𝗍𝖾𝖽𝗅𝗒. "𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾'𝗌 𝖺 𝗌𝖾𝗋𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗁𝗈𝗍 𝗀𝗎𝗒 𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝖽𝖾𝗌𝗄," 𝗌𝗁𝖾 𝗀𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽, 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀. "𝖧𝖾'𝗌 𝗌𝗈 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌𝗈𝗆𝖾, 𝖸/𝗇! 𝖶𝖾𝗅𝗅-𝖻𝗎𝗂𝗅𝗍, 𝗍𝗈𝗈. 𝖠𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗌 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄!"
YOU ARE READING
BTS//Princess
FanfictionGiven the tragic past she had after what her father did change her view of man.Man she didn't like them didn't want them and didn't care about them except for one and that was her only friend .