Author pov
𝗁𝖾 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗌𝗅𝖺𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝗅𝖾𝖽 𝖸/𝖭, 𝗌𝗇𝖺𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗋𝖺𝗇𝖼𝖾. 𝖲𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗌𝗉𝖺𝖼𝖾, 𝗁𝖾𝗋 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝗋𝖺𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝖿 𝖬𝗋. 𝖩𝖾𝗈𝗇’𝗌 𝗎𝗅𝗍𝗂𝗆𝖺𝗍𝗎𝗆. 𝖤𝗎𝗇𝗐𝗈𝗈 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗆𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝖿𝖿𝗂𝖼𝖾, 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗑𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇 𝗁𝖺𝗋𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖼𝗈𝗇𝖼𝖾𝗋𝗇. 𝖧𝗂𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗌𝖾𝖺𝗋𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋𝗌, 𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗌𝖾𝗇𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀.
"𝖶𝗁𝖺𝗍 𝖽𝗂𝖽 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗇𝗍?" 𝖤𝗎𝗇𝗐𝗈𝗈 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽, 𝗁𝗂𝗌 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗌𝗁𝖺𝗋𝗉, 𝖺𝗅𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖺𝖼𝖼𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀. 𝖸/𝖭, 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗀𝗋𝗂𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗁𝗈𝗍𝗈𝗀𝗋𝖺𝗉𝗁𝗌 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖩𝖺𝖼𝗄𝗌𝗈𝗇, 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆, 𝗁𝖾𝗋 𝗎𝗌𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝖺𝗅𝗆 𝖽𝖾𝗆𝖾𝖺𝗇𝗈𝗋 𝗌𝗁𝖺𝗄𝖾𝗇. 𝖲𝗁𝖾 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝖺 𝖽𝖾𝖾𝗉 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁, 𝖿𝗈𝗋𝖼𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 “𝖧𝖾 𝗉𝗋𝗈𝗉𝗈𝗌𝖾𝖽 𝖺 𝖽𝖾𝖺𝗅,” 𝗌𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗀𝖺𝗇 𝗊𝗎𝗂𝖾𝗍𝗅𝗒, 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗈𝗇𝖾 𝖽𝖾𝗏𝗈𝗂𝖽 𝗈𝖿 𝖾𝗆𝗈𝗍𝗂𝗈𝗇.
“𝖧𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝗉𝗂𝖼𝗍𝗎𝗋𝖾𝗌 𝗈𝖿 𝖩𝖺𝖼𝗄𝗌𝗈𝗇. 𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗆𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗆.” 𝖧𝖾𝗋 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝖿𝖺𝗅𝗍𝖾𝗋𝖾𝖽, 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇. “𝖡𝗎𝗍 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗂𝖿 𝖨 𝖺𝗀𝗋𝖾𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗋𝗋𝗒 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗈𝗇, 𝖩𝗎𝗇𝗀𝗄𝗈𝗈𝗄.” 𝖳𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌 𝗁𝗎𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗂𝗋, 𝗍𝗁𝗂𝖼𝗄 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝖾𝗇𝗌𝗂𝗈𝗇. 𝖤𝗎𝗇𝗐𝗈𝗈’𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝗐𝗂𝖽𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝖽𝗂𝗌𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝖿, 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗌𝗍𝗌 𝖼𝗅𝖾𝗇𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗂𝖽𝖾𝗌. “𝖸/𝖭, 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇’𝗍 𝗌𝖾𝗋𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝖻𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗂𝗌,” 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗌𝗍𝖾𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋. “𝖧𝖾’𝗌 𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎. 𝖧𝖾 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇’𝗍 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖩𝖺𝖼𝗄𝗌𝗈𝗇 𝗁𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗐𝖺𝗇𝗍𝗌 𝖼𝗈𝗇𝗍𝗋𝗈𝗅 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗉𝖺𝗇𝗒. 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖺 𝗍𝗋𝖺𝗉.”
𝖸/𝖭 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗀𝖺𝗓𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗁𝗈𝗍𝗈𝗀𝗋𝖺𝗉𝗁𝗌 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽, 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗅𝗎𝖾 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝖼𝗅𝗈𝗎𝖽𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗎𝗇𝖼𝖾𝗋𝗍𝖺𝗂𝗇𝗍𝗒. 𝖲𝗁𝖾 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝖤𝗎𝗇𝗐𝗈𝗈 𝗐𝖺𝗌 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍. 𝖣𝖾𝖾𝗉 𝖽𝗈𝗐𝗇, 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖬𝗋. 𝖩𝖾𝗈𝗇’𝗌 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗉𝗎𝗋𝖾𝗅𝗒 𝗌𝖾𝗅𝖿𝗂𝗌𝗁. 𝖡𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝗅𝗈𝗌𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽, 𝗈𝗏𝖾𝗋𝗐𝗁𝖾𝗅𝗆𝖾𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗋𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍. 𝖲𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗌𝗉𝖾𝗇𝗍 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗌𝖾𝖺𝗋𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗂𝗆, 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗐𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗂𝖿 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗂𝗏𝖾. 𝖠𝗇𝖽 𝗇𝗈𝗐, 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖽𝖺𝗇𝗀𝗅𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗁.
YOU ARE READING
BTS//Princess
FanfikceGiven the tragic past she had after what her father did change her view of man.Man she didn't like them didn't want them and didn't care about them except for one and that was her only friend .