Hanna background

2 0 0
                                    


Hello not an chapter just a little bit to know about Hanna cause I didn't give any details on who is Hanna her age , her story and her background.
So here it is in this chapter

†††††††††††††‡††††††††††††††††††††††††††††


𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺’𝗌 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝖺 𝖿𝗋𝖾𝖾-𝗌𝗉𝗂𝗋𝗂𝗍𝖾𝖽 𝖠𝗆𝖾𝗋𝗂𝖼𝖺𝗇, 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖽𝗋𝖾𝖺𝗆𝖾𝖽 𝗈𝖿 𝗅𝗂𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝖪𝗈𝗋𝖾𝖺. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗇 𝖺𝖽𝗏𝖾𝗇𝗍𝗎𝗋𝗈𝗎𝗌 𝗌𝗈𝗎𝗅, 𝖾𝗑𝗉𝗅𝗈𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖨𝗌𝗋𝖺𝖾𝗅 𝗍𝗈 𝖡𝗋𝖺𝗓𝗂𝗅, 𝖨𝗇𝖽𝗂𝖺𝗇𝖺 𝗍𝗈 𝖩𝖺𝗆𝖺𝗂𝖼𝖺, 𝖻𝗎𝗍 𝖪𝗈𝗋𝖾𝖺 𝗁𝖾𝗅𝖽 𝖺 𝗌𝗉𝖾𝖼𝗂𝖺𝗅 𝗉𝗅𝖺𝖼𝖾 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍. 𝖶𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝗎𝖽𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖼𝖺𝗆𝖾, 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖾𝗂𝗓𝖾𝖽 𝗂𝗍.

𝖠 𝗆𝗈𝗇𝗍𝗁 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗌𝖾𝗍𝗍𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝗇𝖾𝗐 𝗅𝗂𝖿𝖾, 𝗌𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗍 𝖺 𝗆𝖺𝗇 𝗇𝖺𝗆𝖾𝖽 𝖪𝗈𝗇𝗀 𝖦𝗂𝗇𝗒𝗈𝗇. 𝖳𝗁𝖾 𝖺𝗍𝗍𝗋𝖺𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝖾, 𝗒𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝖺𝗀𝗋𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗌𝗅𝗈𝗐, 𝗐𝖺𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖻𝗎𝗂𝗅𝖽 𝖺 𝗌𝗍𝗋𝗈𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇. 𝖥𝗈𝗋 𝖺𝗇 𝖾𝗇𝗍𝗂𝗋𝖾 𝗒𝖾𝖺𝗋, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗋𝖾𝗆𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖿𝖺𝖽𝖾𝖽 𝗂𝖿 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗀𝗋𝖾𝗐 𝗌𝗍𝗋𝗈𝗇𝗀𝖾𝗋. 𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗇𝖺𝗍𝗎𝗋𝖺𝗅 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖻𝖾𝗀𝖺𝗇 𝖽𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀, 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌𝗁𝗂𝗉 𝗈𝖿𝖿𝗂𝖼𝗂𝖺𝗅.

  𝖶𝗂𝗍𝗁𝗂𝗇 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗒𝖾𝖺𝗋, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽, 𝖺 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖻𝖺𝖻𝗒 𝖻𝗈𝗒 𝗇𝖺𝗆𝖾𝖽 𝖪𝗈𝗇𝗀 𝖲𝗁𝗂𝗇𝗒𝗈𝗇. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝗂𝗌𝖼𝗁𝗂𝖾𝗏𝗈𝗎𝗌, 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗋𝗈𝗎𝖻𝗅𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗎𝗇𝖼𝗈𝗇𝖽𝗂𝗍𝗂𝗈𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒. 𝖡𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍𝖻𝗈𝗋𝗇, 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗉𝗈𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝖽𝗈𝗋𝖾𝖽 𝖻𝖾𝗒𝗈𝗇𝖽 𝗆𝖾𝖺𝗌𝗎𝗋𝖾.

  𝖳𝗐𝗈 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝖻𝖺𝖻𝗒 𝗀𝗂𝗋𝗅, 𝗐𝗁𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗇𝖺𝗆𝖾𝖽 𝖪𝗈𝗇𝗀 𝖲𝗈𝗆𝗂𝗇. 𝖲𝗁𝗂𝗇𝗒𝗈𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝖾𝖼𝗌𝗍𝖺𝗍𝗂𝖼 𝗍𝗈 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗌𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋. 𝖧𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗍𝗅𝖾𝗌, 𝗉𝗅𝖺𝗒 𝗇𝗎𝗋𝗌𝖾𝗋𝗒 𝗋𝗁𝗒𝗆𝖾𝗌, 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗉𝗅𝖾𝖺𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗆𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝗈𝗉 𝗐𝖺𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖲𝗈𝗆𝗂𝗇’𝗌 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗐𝗁𝖾𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗋𝗂𝖾𝖽. 𝖳𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗇𝖽 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗂𝖻𝗅𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝗋𝗈𝗇𝗀 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍. 

BTS//PrincessWhere stories live. Discover now