Odada bi imposter sivrisinek var paso bana çalışıyo orospu çocuu her yerim kıpkırmızı üstüne bir de hasta oldum arkadaşım yüzünden senin AMK
Neyse hadi dalın bölüme iyi okumalarr
◌ ◌ ◌
✩ ✩ ‧ *: ◌ ✩ ☽︎ ◌
◌ ✩ ✩
◌ ✩ ✩ ◌
◌♡
Jeongin -
Günlerdir yoğun bir şekilde düşündüğüm konu için nihayet cesaretimi toplamış, en yakın arkadaşımın yanına gidecektim. Normalde olsa bu kadar gerilmezdim ama ortada bir anlaşma vardı bu yüzden gergindim. Çok çok gergindim hem de
Üzerimi değiştirip, alnımdaki bandanayı ve üzerine bıraktığım sarı saçlarımı hızlıca düzelttim. Kenardaki çantamı alıp koşar adım soyunma odasından ardından da okuldan çıktım. Kütüphaneye gidiyordum çünkü seungmin, benim antrenmanımı bitirmemi orada beklerdi hep.
Adımlarımı daha da hızlandırıp yüzümdeki gülümseme ile koşuyordum. Sonunda konuşacaktım umarım her iyi giderdi. Çünkü ben emindim ki en yakın arkadaşıma aşığım.
Basit bi sevgi değil bu aşktı.
Kütüphanenin cam kapısını itip çalışma odasına doğru ilerledim. Ve nihayet onu görmüştüm. Okul forması her zamanki gibi derli topluydu. Saçlarını minik bir toka ile tutturmuştu. Gülümsedim. Çok güzel görünüyordu.
Derin bir nefes alıp tam karşısına oturdum. Başını kaldırmadı, sabırla sorusunu çözmesini bekledim. Hızlıca çözdükten sonra ayaklandı.
"Gel dışarıda konuşalım insanlar rahatsız olmasın."
"Tamamdır. Çıkalım hadi."
Tebessüm edip önden yürümeye başladığında kalbimin çıkacakmış gibi attığını o an fark ettim. Ellerim bile titriyordu. Hiçbir şey için bu kadar heyecanlanmamıştım.
Arka bahçeye çıktığımızda seungmin sırtını duvara yasladı, kollarını göğüs hizasında birleştirip bana baktı. "Jeongin, konuşsana lan zaten soğuk."
"Seungmin, nasıl diyeceğimi bilmiyorum bana kızarsın hatta uzaklaşırsın diye korkuyorum."
Gözlerindeki bakış saniyelik değiştiğinde anladığını fark etmiştim ama o salağa yatmayı tercih etmişti. "Yine kimi dövdün amına koyayım? Bu sefer uzaklaştırma mı aldın? Baban duyarsa var y-"
"Sus." dedim ve tam önünde durup elini tuttum yavaşça. "Sus ve beni dinle sadece."
"Elimi niye tutuyorsun oğlum? Bıraks-"
Kaşlarımı çatıp tek nefeste söyledim. Sinirlenmeye başlıyordum hayır dedikleri yüzünden değil, anlamamazlıktan gelmesi yüzünden.
"Seni seviyorum seungmin, seni çok seviyorum."
"E ben de seni seviyorum da olay ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby problem
FanficSeungmin ve Jeongin ev arkadaşıdır bir gün üst komşuları onlara bir kaç günlüğüne bakmaları için bir bebek getirir. uke seung seme jeong © Tüm hakları saklıdır.