*Plaisir Fransızca zevk demektir. Bu Plaisir ise oyunun kurucusudur.
1. Bölüm
❤️🔥
“İndirdin mi Daisy?” Oyun yüklendiğinde başımı salladım.
“Evet yüklendi.” Kocaman sırıttığın da keyifle konuştu.
“Hadi çabuk hesap aç ve ilk görevini aç. Bana da gelecek iki dakika sonra.” Oyuna girip hemen üye oldum. İsmimi İnfernal yaparken bir yandan sırıtıyordum. Hesabı açtığımda telefonuma bir bildirim düştü.
Merhaba İnfernal, ilk görevin iki dakika sonra gelecek!
-Tutku Oyunu-
İki dakika boyunca Justin ile sohbet etmiştik. Aynı anda ikimizinde telefonu titrediğinde bakışlarımız telefona döndü.
Evet İnfernal, ilk görevin kasabanın ölümlü sahiline gidip gözlerin bağlı ve çıplak bir şekilde sahile yatmak! Ama bedeninin yarısı denizde olsun, iyi eğlenceler!
Kabul Et- Reddet
-Tutku Oyunu-
Gelen görevle göz bebeğim irileşti.
“Bu görev normal mi?” Telefonu Justin’e gösterdiğim de beni onayladı. Sözleri ile görevi onayladığım da ekranda bir gülücük çıkmıştı.
“Evet gayet normal. Ne bekliyordun ki? Bu bir tutku oyunu. Hadi görevi tamamlamak için beş dakikan var.” Telefona düşen sayaca baktığımda beş dakikanın başladığını gördüm. Hızla ayağa kalkıp kasabanın Ölümlü Sahiline koştum. Bize yakın olduğu için çabucak varmıştım. Justin ile bende buluşmuştuk. Ölümlü Sahil dedikleri üzerine girenleri içine çekiyordu. Bu yüzden giriş yasaktı. Sadece yetkililerin balık tutması serbestti. Üzerimde ki bütün kıyafetlerimi çıkarıp şortumun kemeri ile gözümü bağladım. Ayaklarım suda olacak şekilde kuma yattığımda denizin soğuk havası bütün bedenimi titretti. O sırada telefonuma bir bildirim geldi. Kemeri biraz yukarı çekerek yanıma koyduğum telefona baktım.
Görev tamamlandı! Şimdi orada bekle. Zevk geliyor bebeğim!
-Tutku Oyunu-
Zevk geliyor derken? Hiç bir şey anlamadan da telefonu yanıma koyarak kemeri geri gözüme çektim. O sırada bir kemer açılma sesi duymamla başım otomatikmen o tarafa döndü. Görmemem beni tedirgin ederken kasıklarım da bir ağırlık hissettim. Kaşlarımı çattığım da memelerimi saran iki el de bu hisse katıldı. Sonra kulağıma üflenen sıcak bir nefes...
“Bu sefer Plaisir benim tarafımdaymış.” Erkek sesi beklerken duyduğum ince ve baştan çıkarıcı ses ile bütün bedenim ürperdi. Eğer şu an bu kadınla sevişirsem bir daha annemin yüzüne bakamazdım. O bir homofobikti. Ve eğer bunu öğrenirse başım derde girerdi. Sıcak nefesi kulağımı delip geçtikten sonra dudaklarını hissettim. Kulak mememi emerken yavaş olması beni çileden çıkarıyordu. Kulak mememi emdikten sonra yavaş yavaş aşağı geldi. Bu sefer hedefi köprücük kemiklerim olduğunda nefesimi tuttum. Ama amıma değen parmaklar ile derince inledim.
Köprücük kemiklerimi yalayıp emerken canım acıyordu ama zevkte alıyordum. En son dayanamayarak başını tuttum ve onu köprücük kemiklerimden ayırıp memelerime bastırdım.
“Lütfen.” Sesim zevkten titrek ve kesik kesik çıkarken gülüşünü duydum.
“Seni emeceğim kızım.” Dudakları meme ucumu deli gibi emerken boş eli diğer mememi sıkıyordu. Her sıkışında ben deli gibi inliyordum. Ben inledikçe o da dayanamıyor ve meme ucumu talan ediyordu. En sonunda meme ucumu bıraktı. Ama bu sefer daha fena bir şey yaptı. Mememi neredeyse sonuna kadar ağzına almaya çalıştı. Memelerim büyüktü. Bu annemden aldığım bir özellikti. Ve ne şanssa süt vardı. Hamile değildim ama mememden süt çıkıyordu. Tabii her zaman değil. Sadece bazı durumlarda. Doktorlar bunun génétique du lait yani süt genetiği olduğunu söylüyor.
Babamda ileri derece de bir hastalık vardı ve söylendiğine göre anne sütü gerekiyordu. Bu yüzden her canı süt istediğinde memelerimi açar emerdi. Hatta bir gece başıma gelip emmişliği bile vardı.***********
Memelerimde sıcak dudaklar ve sıcak bir dil hissediyordum. Ağzımdan zevk dolu bir inleme çıkarken birinin şortum üstünden amımı okşadığını hissettim. Memelerimden akan sıvıyı hissettiğimde gözlerimi araladım. Babam başımda durmuş açlıkla memelerimi emiyordu. Emerken ise bir eli kendi pantolonunun üzerinde diğer ile ise benim şortumun üstündeydi. Babam elini şortumun altına soktuğunda direkt ıslak ve sıcak amımla karşılaştı. İç çamaşır giymeyi sevmezdim. Bu yüzden geceleri ve evdeyken iç çamaşırı giymiyordum. Normalde evde olduğum zamanlarda illa giyerdim. Ama bu sefer giymek istememiştim.
“Ah güzel kızım benim.” Babamın zevkten çıldırmış sesini duyduğumda amımın içine giren parmakla delirdim. Babam en son şortumu ve kendi pantolonunu çıkarıp attı. Üzerime çıkarken gözlerim hala kapalıydı. Uykuda olduğumu sanıyordu. Uykum çok ağır olduğu için hala uyumamdan şüphelenmezdi. Ama sikini amıma soktuğunda illa uyanmam gerekecekti. Babamın dudakları yine mememi bulurken artık morardığına emindim. Sikini bana sürterken hafifçe gözlerimi araladım.
“Baba?” Uykulu sesimi duyduğu gibi bana baktı. Dudakları sütümden dolayı bembeyaz olmuştu. Bu görüntü beni biraz daha ıslatırken uzanıp babamın dudaklarını yaladım. “Dinlenmem gerekiyor.” Sözlerimi umursamadı, dudakları mememi, siki ise amımı buldu. Beni ağlatarak sikerken babamın büyük siki içimi parçalıyordu. O kadar büyüktü ki... Hızlı hızlı gidip gelmesi acıyı azaltıp zevki artırırken mememden akan sütlerin amımla sikinin üzerine düştüğünü gördüm.
“Güzel nimetlerim israf olacak.” Acıyla konuşup bu sefer diğer mememe geçtiğinde sömürmek istermiş gibi emiyordu. Spermlerini amıma akıtırken bende boşalmıştım. Sikini içimden çıkarıp ayağa kalktı ve kapıyı kilitledi. Tekrar yanıma geldiğinde sikini geri amıma soktu. İkimizde yan yatarken o biraz aşağı kayarak ağzını memelerime denk getirdi. Meme uçlarımdan birini ağzına alırken öyle uyumak istediğini anladım. Mememde dudakları, amımda siki... Sikeyim ben babamla sikiştim.*************
Mememden süt aktığında kız şaşkınlıkla başını kaldırdı. Kemeri biraz daha sıkarken büyülenmiş gibi konuştu.
“Süt genetiğine sahipsin!” Hızla başını geri mememe gömdü ve daha büyük bir açlıkla emmeye başladı.
“Amımı em artık!” Çığlık atar gibi konuştuğumda amımın patlayacağını hissettim.
“Baş üstüne.” Dudakları hızla karnıma ve kasıklarıma öpücük kondurarak amıma indiğinde ilk önce baştan aşağı beni yaladı. Am dudaklarımı emmeye başlarken kendimden geçmiştim. Dayanamıyordum. Bağıra bağıra boşaldığımda dudakları amımdan çekildi. Ama o sırada da amıma sürtünen amı hissetmemle kadının başını tutup dudaklarımı boynuna gömdüm. O amlarımızı birbirine sürterken ben başımı boynuna gömmüş emiyordum. Her an delirebilir, fışkırarak boşalabilirdim. Amımda onun sıcacık zevk sularını hissettiğimde boşalmasına rağmen hala devam ediyordu. En son ikimizde ikinci kez geldiğimizde kendini üzerime bıraktı. Ellerimi beline sarıp onu kendime bastırdım.
“Sen bir tanrıça olmalısın.” Mırıldanışı beni gülümsetti.
“Eğer tanrıçaysam kendime verdiğim en büyük nimet sen olmalısın.” Baştan çıkarıcı bir şekilde kıkırdadı. En sonunda eli bütün yüzümü gezerek kemeri buldu. Kemeri gözlerimden çıkardığında ikimizinde telefonu titredi. O telefonuna bakarken ben onu inceledim. Benim aksime sarışındı.
“Senin görevin neydi?” O da Tutku Oyunu’nu oynuyor olmalıydı.
“Ölümlü Sahil’de ki çıplak kızla sevişmek.” Başımla onayladım onu. En sonunda üzerimden kalktığında bende kalkmaya çalıştım ama kasıklarım buna izin vermedi. Geri yere oturduğumda bakışları bana döndü.
“Neden hala yerdesin?”
“Kalkamıyorum.” Yüzünü piç sırıtışı sararken beni yavaşça kaldırdı. Önce şortumu giydirirken amıma dil attı. Hassas amım yüzünden inlerken kahkaha attı. En sonunda üzerimi tamamen giydirdi.
“Tanrım seni şuan tekrar sikebilirim.”
❤️🔥
Tutku Oyunu 1. Bölüm Sonu