2. Bölüm

256 4 0
                                    

2. Bölüm

❤️‍🔥

“Baba ben annemi görmeye gidiyorum!” Gömleğimi mini eteğimin içine sıkıştırırken babamın sesini duydum. Saat dokuz çeyrekti ve ben nedense deli gibi annemi özlemiştim.

“Önce buraya gel Daisy.” Annem ile babam iki sene önce boşanmıştı. Nedeni ise babamın benim memelerime ihtiyaç duymasıydı. Her ne kadar boşanmış olsalar da ikisi de beni ihmal etmiyordu. Annem babamın benim memelerimi emmesine dayanamamıştı. Hatta bir ara kendini hamile bıraktırıp süt getirmeye karar vermişti ama olmamıştı. Benim sütüm annelikten olmadığı için her an alabiliyordu babam. Babamın yanına gittiğimde sandalyesine oturmuş gazete okuduğunu gördüm. Yine koyu mor LED lambasını açmıştı. Karanlıkta uyumayı sevmediği için odasına LED lamba döşetmişti.

“Efendim baba?” Ve o an babamın alarmı çaldı. Tabii ya saat dokuz buçuktu...

“Süte mi ihtiyacın var baba?” Ellerimi belimde birleştirdim. Gazetesini kenarı bırakıp gözlerime odaklandı.

“Evet kızım.” Başımla onaylayıp gömleğimi eteğimin içinden çıkardım. Düğmeleri açıp gömleğimi düzgünce bir kenara koydum. Elimi bu sefer de kopçama atıp açtığımda üst tarafım tamamen çıplak kaldı. Babamın yanındaki koltuğa ilerleyecektim ki elimi tutup beni kucağına oturttu. Gözlüğünü de çıkarıp gazetenin üstüne bıraktığında önce ellerini sağ mememin etrafına sardı ardından dudaklarını meme ucuma yasladı. Mememi bir kaç kere sıktığında mememden akan sıvı kayarak babamın dudakları üzerine düştü. Babam mememe yapışarak açlıkla emerken inlememek için elimi ağzımın üstüne örttüm. Tahrik olamazdım. O sırada kapı açıldı ve içeri biri girdi. Bu üvey abim Alec’ti. Bu görüntüye alışık olduğu için kenara oturarak bizi izlemeye başladı. Babam memelerimi deli gibi emerken ben abime odaklandım.

“Nereye gidecektin sen?” Bana ithafen konuşması ile elimi ağzımın üstünden çektim.

“Annemin yanına.” Başını salladı. Telefonu çaldığında hızla açtı.

“Efendim bebeğim? Şimdi mi? Tamam iki dakikaya ordayım.” Duyduğu şeylerle başını sallayıp telefonu kapattı. Babam mememi bırakıp geriye yaslandı.

“Ben şimdi gidiyorum. Sen de babamın işi bitince uçlarına krem sürmeyi unutma. Bayan Elizabeth’in yanına vardığında beni ara.” Başımı salladığımda odadan çıktı. Babam ise memelerime geri yumuldu. Bir kaç saniye sonra ise dış kapının kapanma sesini duydum. Babam en sonunda nefes nefese mememden çekildi. Meme uçlarıma ufak öpücükler bırakırken aşağı doğru kaydı. Bir kaç dakika boyunca beni emerken en sonunda konuştum.

“Baba. Gitmem lazım.” Annemin evi yakındı. Ve abim giderken babamın işinin bittiğini görmüştü. Evler yakın olduğu için hızla gidebilirdim.

“Abini ara ve evden çıktığını söyle.” Hafifçe başımı salladım. Telefonuma uzanıp hızla şifremi girdim ve abimi aradım. Babam beni delirtmek istermiş gibi karnıma ve meme arama öpücükler bırakıyordu. Abim telefonu açtığında kesik nefesler almayı bıraktım.

“Abi ben evden çıktım haberin olsun.”

“Tamamdır güzelim. İyi eğlenceler. Görüşürüz.” Abim telefonu kapattığında babam beni kucağına aldı ve ayağa kalkıp yerlerimizi değiştirdi. Şimdi ben koltukta oturuyordum. Tek fark o benim bacak arama eğilmişti. Eteğimi kaldırdığında iç çamaşırı giymediğimi gördü.

“Güzelim, güzelim, güzelim. Seni acilen iç çamaşırı giymeye alıştırmalıyız.” Kesik bir nefes aldığımda başımı salladım. Babam eteği geri salıp eteğin altına başını soktu.

“Baba!” Beni hiç umursamadan amımı emmeye başladı. Özellikle am dudaklarımı ağzına alıyor, ısırıyor ve yalıyordu. İnlemelerim durmuyordu. En son dilini içime göndermesi ile küçük bir çığlık attım.

“Baba!” Tam boşalacaktım ki babam geri çekildi. Pantolonunun fermuarını indirip düğmeyi açtığında nefesimi tuttum. Pantolonu odanın köşesinde ki yerini aldığında babam boxerdan da kurtuldu. Eteğimi çıkartmadan yavaş yavaş bana sürtünmeye başladı. Deli gibi inlemem babamın amıma yaslanmış sikini büyütüyordu. Odada telefonumun zil sesinin duyulması ile babam sikini amımdan içeri gönderdi. Telefonumu alıp arayana baktım. Annem arıyordu. Aramayı cevapladığımda babam hala sert hareketlerine devam ediyordu.

“Efendim anne?” Sesim kesik kesikti.

“Kızım, sesin niye kesik kesik?” O an aklıma gelen ilk yalanı söyledim.

“Koşudaydım anne.” Annemin onaylayan mırıltılarını duydum. İçime akan sıcak sıvı ile babamın boşaldığını anladım.

“Tamam kızım. Gelecek misin bana bugün?” Gitmeliydim.

“Gelirim anne bir işim çıkmazsa. Ama gelmezsem küsmek yok, tamam mı?”

“Tamam bebeğim. Hadi görüşürüz.” Babam içimde hala sert vuruşlar yapıyordu. BABA!

“G- görüşürüz annecim.” Annem telefonu kapattığında babamın sikini bir anda çıkarıp tekrar sertçe köklemesi ile çığlık attım. Babam içimde deli gibi gidip geliyor beni acımasızca sikiyordu. Amım parçalanacakmış hissi gözlerimi doldururken inleyerek başımı geriye attım. Babamın sıcacık spermlerini bir daha içimde hissetmemle derin bir nefes aldı. Babam sikini içimden çıkardı ve amıma küçük bir öpücük kondurdu. Ayağa kalkıp beni kaldırdı ve önce sütyenimi giydirdi, ardından gömleğimi.

“Hadi dikkatli git güzel kızım.”

“Görüşürüz babacım.” Yanağını öpmek için uzandığımda babam kafasını çevirerek dudaklarına yapışmama neden oldu.

“Görüşürüz bebeğim.” Kalçama ufak bir şaplak atarak beni bıraktı. Bende telefonumu ve cüzdanımı alarak odadan çıktım. Kasıklarımda keskin bir ağrı vardı. Evden çıktığımda telefonuma bir bildirim geldi.

Merhaba İnfernal! İkinci görevin için hazır mısın? Hemen Rock Bar’a gidip sana vereceğimiz kıyafet ile 24 numaralı fotoğraf kabininde bekle. Gözlerin kapalı olsun! Kıyafetin kabinin içinde. İyi eğlenceler!

Kabul Et- Reddet

-Tutku Oyunu-

Dünkü görev bana zevk verdiği için görevi kabul ettim. Bu sefer on dakika verirken hızla bir taksi çevirdim. Anneme ve abime ufak bir işim çıktığından dolayı gitmediğimi ve arkadaşımda olacağıma dair yalan bir mesaj yazdım. Rock Bar’a geldiğimizde taksiye parasını verip bara girdim. Hızla fotoğraf kabinlerinin olduğu alanı bulmaya çalışırken şans eseri karşıma çıktı. 24 numaralı kabine girdiğimde büyük bir alan karşıladı beni. Büyük bir koltuk ve ışık vardı. Ama ışık kırmızıydı. Koltuğun üstündeki kutuyu açtığımda bir gecelik çıktı.

Siktir, bunu giyecek olamazdım değil mi?

Kırmızı geceliğin tüm püf kısımları tüldendi. Diğer kısımlar ise astar ile kapatılmıştı. Her tarafı yırtmaçlarla kaplıydı. Utana sıkıla üstümü çıkarıp geceliği üzerime geçirdim. Çıkardığım kıyafetlerimi kutuya koyarak kutuyu bir kenara bıraktım. Sütyenimi gözlerime bağlarken dantel giymediğim için kendime küfrettim. Kabinin kapısının açılıp kapandığını duydum.

“Vay canına. Çok seksi görünüyorsun bebeğim.” Evet bu sefer bana bir erkek göndermişlerdi. Ben önümü göremediğimden bir anda havalandım. Bacaklarımı refleksle bir yere bağladım.

“Amın enfes kokuyor.” Sikeyim. Bacaklarımı adamın boynuna dolamıştım. Şu an ise amımla karşı karşıyaydı. Beni duvara yasladığında kafam tavana değmişti. Adam 1.90 mıydı neydi? Bir anda amıma soğuk bir hava vurdu. Soğuklukla irkildiğimde bir el bacaklarımı okşadı.

“Sakin ol. Geceliğini yırttım.” Ne kadar normal. Bir şey dememe kalmadan adam amıma dudaklarını yasladığında art arda flaş sesi geldi.

“Bu güzel anı ölümsüzleştiriyorlar.” Kafası bacak aramda ve amıma yaslı olduğu için sesi boğuk çıkmıştı. Biz fotoğraf kabinine bunun için mi gelmiştik? Bir anda am dudaklarımı ısırması ile çığlık attım. Adam acımadan amımı yerken inlemelerimin ardı arkası kesilmiyordu. Nefesimin kesildiğini hissettim. Ağzı böyleyse sikini hiç düşünemiyordum... Bir anda beni aşağı indirdi. Kemer sesi duyduğumda beni sikeceğini anladım. Yumuşak bir yere oturtulmamla bacaklarımı ayırmam bir oldu. Sikini deliğimde hissettiğimde nefesimi tuttum. Aşağı yukarı sürtünürken fısıldadı.

“Islaklığına tapabilirim.” Ve bir anda sikini içime gönderdi. İnlediğimde kollarımı boynuna sardım. Dudakları mememe yumulduğunda hassas memelerim hemen sütünü ağzına akıttı.

“Süt genetiği. Vay canına her şeyinle harikasın bebeğim.” Meme uçlarımı damaklarına vuruyor ve ısırıp yalıyordu. Sütlerimin amıma damladığını hissetmemle babamın aklıma gelmesi bir oldu.

“Güzel nimetlerim israf olacak.”

Adam memelerime ekstra güç uygularken inlemekten boğazım acımıştı. Dudaklarımı aralayıp sikinin güzelliğini dile getirdim.

“Sikine tapabilirim, daha sert!” Sözlerim onu iyice hızlandırırken flaş hala patlamaya devam ediyordu. Koltuk altımda sallanmaya başlarken adamın sıcak spermlerini içimde hissettim. Sikini yavaşça amımdan çıkardı. Belimden tutarak beni kaldırdı. Kendisi yere yatarken üzerine yattım.

“Ters yat bebeğim. Sikimi em.” Başımla onaylayıp yerden destek alarak ters döndüm. Çenemin altına sürten kalın şeyin sik olduğunu fark ettiğimde hızla birkaç kere çekip ardından ucunu ağzıma aldım. Ağzımdan döndüre döndüre damağıma vurarak emerken adamın benim amıma yaptığı dokunuşlar içimi titretiyordu. Parmakları ile dudaklarımı okşayıp ayırıyor dilini arada gezdiriyordu.

O beni delirttikçe bende onu delirtiyordum. Sikinin birazını daha ağzıma aldığımda boğazımın ucuna değmeye başladı. Bacaklarım titremeye başladığında onun da bacakları hafiften titremişti. Sikini boğazıma çarptırıp dururken gözlerim dolmuştu. Nefesim kalmadığında sikini ağzımdan çıkardı. Boşalacağını anladığımda nefessiz kalmamı umursamadan sikini geri ağzıma aldım. Spermlerinin tadını merak ediyordum. Birkaç kere daha sikini ağzımda dolandırdığım da sonunda sıcak spermlerini boğazımdan akıp geçti. Sıcak ve güzeldi. Tüm spermlerini yalayıp yutarken o da benim zevk sularımı yalayıp yutuyordu. Amım babamdan dolayı zaten hassasken şu an patlayacak gibiydi. Sikini ağzımdan çıkardığımda ayağa kalktım. Onun da ayağa kalktığını hissettim. Büyük adımlarla bana doğru ilerledi.

“Şimdilik gidiyorum. Umarım Plairis bizi bir daha kavuşturur.” Gülümsediğim de dudaklarıma yapıştı. Sütyenimi gözlerimden çektiğimde bir şey demedi. Üstünü giyinip kabinden çıkacakken fotoğrafların çıktığı yere gitti.

“Buradakilerin yarısını alıyorum. Diğerleri sende kalsın.” Başımı salladım. Yüzüme küçük bir gülümseme kondurdum. Dudaklarında babamın tadı vardı.

TUTKU OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin