3. Bölüm

285 6 0
                                    

3. Bölüm

❤️‍🔥

Meme ucumdaki ıslaklık git gide artarken rahatsızca kımıldandım.

“Düzgün dur kızım.” Bu babamın sesiydi. Hızla gözlerimi araladığımda babamı gördüm.

“Baba?” Uykulu sesimle babam seksi bir şekilde fısıldadı.

“Babacığını doyurma vaktin geldi bebeğim. Kalk.” Sözleriyle beraber hızla yataktan kalktım. Çıplak yattığım için üstümü çıkarma gibi bir derdim olmadı. Babam balkonuma çıktığında kaşlarım çatıldı. Ama peşinden ilerledim.

“Gel ve beni doyur Daisy.”

“Baba balkonda mı doyuracağım?” Başını salladı. Çıplak ayaklarla balkonda ki halıya ilk adımımı attım. Babam salıncağıma oturmuştu. Ayaklarının dibine geldiğimde beni kucağına çekti. Kucağına oturmak için hafifçe zıplayıp bacaklarımı iki yanına attım. Çıplak amım şortunun üstünden sikine yaslandığında titrek bir nefes verdim. Babam bu sefer dikkatini sol mememe vererek ucunu dudakları arasına aldı. Sol mememi vakumlayarak emerken hafif hafif inliyordum. Amımın ıslaklığı direkt babamın şortuna geçerken yutkundum. Keşke iç çamaşır giyseydim.

“B-baba.” Babam inleyişime aldırmadan babam sol mememin hepsini ağzıma aldı. Hepsinin ağzında olması yüzünden hafifçe havalandım. Meme ucumdan akan sütlerim yoğun bir şekilde babamın ağzına akarken babam hem sütleri hızlıca içiyor hemde mememin hepsini vakumlayarak emiyordu. Islaklığım artarken şortunda büyüyen ıslaklığı gördüm.

Sikeyim.

Babamın siki biraz daha büyürken amıma uyguladığı kuvvet arttı. Babam bunların farkındaydı ama hiçbir şey yapmıyordu. Amım çeşme gibi akarken bunun boşalmamış halim olduğu gerçeği beni üzdü. Babam en son dayanamayıp beni kucağından kaldırdı ve balkon demirlerine yasladı. Bir eli beni tutarken diğer eli şortunun ipini hızlıca açıp üzerinden çıkardı. Siki ile amım arasında bir engel kalmazken sikini hemen amıma göndermişti. Kendimi kasarak inlediğimde babam içimde hızla gidip geliyordu. Bir yandan da memelerimi emiyordu. Dayanamayarak art arda inlerken babamın da inlemelerim duyuyordum.

“Kızım. Canım kızım benim.” Mememin ağzında olması sesini boğuk çıkarsa da onu anlamıştım. Siki beni parçalarken bacaklarımı babamın omuzlarına koydum. Babam bu hareketimle sırıttı.

“Benim minik kızım daha fazlasını mı istiyormuş bakayım?” Çığlık atarak başımı salladım. Babamın evi diğer evlerden biraz dışta kaldığı için mahallede çok ev yoktu. Sadece annemin evi ve babamın evi vardı. Bir de terkedilmiş bir kulübe.

“Baba, baba daha derine, baba lütfen! Dayanamıyorum.” Babam laflarımla biraz daha hızlanırken bacaklarım titremeye başlamıştı. Babam bacaklarımı tutarak bana destek oldu ve yavaş yavaş okşamaya başladı. Memedeki dudakları sütümü içip bitirirken meme ucum ağrımıştı.

“Babacığım.” Nazlanır bir ton vardı sesimde. “Memem ağrıyor.” Babam mememi ağzından çıkardı ve küçük bir öpücük kondurdu.

“Memeni mi ağrıttım bebeğim? Özür dilerim.” Şefkatli ses tonuyla konuşurken içimi parçalayan siki sözlerinin tam tersiydi. En sonunda babamın sıcak spermleri içime aktığında babam sikini yavaşça içimden çıkardı. Amımda büyük bir boşluk hissi oluşurken bir kaç damla sperm boşalmıştı amımdan. Bacaklarımı babamın omzundan indirdiğim de kasıklarım ağrıyordu. Hemde çok fena. Babam beni kucağına aldığında çıplak olmasını umursamadım. Üzerinde sadece tişörtü vardı. Onu da beni yatağa yatırdıktan sonra çıkarmıştı. Babam yanıma yatarken siki kalçalarımın arasına girmişti. Babam hafifçe hareket ettiğinde siki kalçama sürtündü. Dudaklarımdan bir inleme koparken derin bir nefes aldım. Gözlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.

❤️‍🔥

“Emin misin Justin? 3. Görev ölüm görevi mi? Yapmazsak sevdiğimiz biri mi ölüyor? Neden daha önce söylemedin?!” Tam o sırada telefonuma bir mesaj geldi.

Merhaba İnfernal! Sana yeni göre! Ya üvey abini seni sikmesi için ikna edersin ya da ölürsün. Seçim senin, iyi eğlenceler!

Kabul Et-Öl

-Tutku Oyunu-

Saat on olmuştu. Hızla Justin’in yüzüne kapatarak abimi aradım. Telefon anında açılırken hemen konuştum.

“Abi, derhal buluşmalıyız!” Endişeli sesimle kaşlarının çatıldığını hissettim.

“Benim evime gel. Bekliyorum.” Onaylayıp telefonu kapattım. Üzerime yırtmaçlı siyah rahat bir şort giyip üzerine koyu yeşil crop giydim. Siyah ceketimi de omuzlarıma atarak telefonumu ve cüzdanımı da yanıma aldım. Babama haber vererek evden çıkıp taksi çevirdim. Abimin evinin konumu verdiğimde kısa sürede gelmiştik. Parayı ödeyip alel acele indim ve abimin kapısına dayandım. Kapı açıldığında abimi gördüm. Üstü çıplaktı, altında ise gri bir eşofman vardı.

“Geç Daisy.” İçeri geçtiğimde o da kapıyı kapatıp gelmişti.

“Anlat bakalım. Niye bu kadar endişelisin?”

“Abi bir oyun var. Bende arkadaşlarımın zoru ile indirdim. Adı Tutku Oyunu.” Başını salladı.

“Biliyorum. Sevgilimin kardeşi de oynuyormuş.”

“İşte bende oynuyordum. Ve bugün bana bir görev geldi. Bunu kabul etmezsem görev verilen kişi ölüyor.” Kaşları çatıldı ve kasları gerildi.

“Sana ne görevi verildi Daisy?” Telefonumu çıkarıp oyuna girdim ve görevimin yazdığı yere girip telefonu abime götürdüm. Abim görevi okurken şekilden şekile girdi. Sinirlendiği boynundaki damarlarından belli oluyordu.

“Daisy...” Hızla lafa girdim,

“Yapmak zorunda-“ Abim hızla beni kucağına çekip dudaklarıma yapıştı. Bir eli belimi okşarken diğer eli boynumu tutuyordu. Beni yavaşça koltuğa yatırdı ve kendisi de üzerime uzandı. Önce ceketimi çıkardı ve gerdanıma, omzuma öpücükler bıraktı. Crobumun öndeki iplerini yavaş yavaş çözerken bir yandan da gözlerime bakıyordu.

“Ölmek için gençsin bebeğim.” Crop iplerinin çözülmesi ile iki yana ayrılırken memelerim açıkta kalmıştı. Meme uçlarımı gördüğünde dilini yaladı.

“Tanrıça gibisin Daisy.” Dudakları sağ meme ucuma gömülürken damaklarına vurarak ve diliyle ezerek emiyordu. Günün sonunda memelerimin bu savaştan sağ çıkacaklarını sanmıyordum. Abim meme ucumu ısırdığında ellerim saçlarına tutundu.

“Acıyor!” Sesim, yüksek çıkmasına rağmen nazlı bir tondaydı. Çenesini karnıma yaslayarak yüzüme baktı.

“Şuan henüz sütünün tadına bakamadım. Önce biraz bir dinlensin memelerin, sonra onları mahvedeceğim.” Tehditkar ses tonu beni benden alırken yutkundum. Dudakları karnımdan amıma doğru inerken kısık iniltilerim içimdeki yangını harlıyordu. Şortumun lastiklerini serçe parmakları kanca gibi tuttu. Tenime vura vura şortumu da çıkarıp bir kenara fırlattı. Dudaklarımı amıma yaslandığında bacaklarımı boynuna sararak topuğumla onu amıma bastırdım. Abimin elleri kalçalarımı kavradığında çığlık attım. Abimin beni baştan aşağı yalan dili, kalçalarımı sıkan elleri ve beni mahveden gözleriyle zevki doruklarda hissetmiştim. Abim bacaklarımı tutarak kendisini bacak aramdan çekti. Altındaki eşofmanı çıkarttığında boxer giymediğini gördüm. Ne kadar de ben. Büyük sikini görmemle sikini babamdan aldığını fark ettim. Damarlı ve büyük.

Kendisini girişime konumladığında derin bir nefes alıp bacaklarımı araladım. Abim bacaklarımı tutarak son kez bana baktı ardından kendini amıma kökledi. Atan damarlarını net bir şekilde am duvarlarımda hissediyordum. Duvarlarımın kalp gibi atmasının nedeni oydu. Önce beni delirterek yavaş yavaş içimde hareket etti. Ardından kendisi dayanamamış olacak ki son hız köklemeye başladı. Koltukta bizimle sallanırken amımdaki ağrı beni benden alıyordu.

“Abi! Daha hızlı, lütfen!” Abim kulağıma eğilip sıcak nefesini üfledi.

“Babamla yetinemeyen küçük orospu seni. Amın sikimi öyle bir sarıyor ki, aklın hayalin almaz.” Sikinin ucu am duvarlarıma sürtünüyordu. En son dudakları kulağımdan geçerek memelerime yumuldu. Bir eli mememi sıkarken diğeri siki ile amımın birleşme yerindeydi. Mememi sıkarak süt gelmesini sağlamaya çalışıyordu. En son meme ucumdan süt fışkırdığında hızla dudakları meme ucuma gömüldü. Bir yandan beni acımasızca sikiyor diğer yandan da sütümü sömürüyordu.

“Ah abi, daha fazla.” Henüz sikinin yarısını köklediğinden dolayı yetinemiyordum. Abim en sonunda hepsini bana köklediğinde acı bir çığlık attım. Zevk çığlığıma bulaşırken inlemelerim inanılmaz derecede arttı. En sonunda abim spermlerini içime akıttığında sikini amımdan çıkardı. Ama dudakları hala sütümü içiyordu. En sonunda dudakları da meme ucumu bıraktığında mememden taşan iki üç damlayı da emip üzerimden kalktı. O an telefonuma bir bildirim geldi. Hızla telefonumu elime aldım.

Tebrikler İnfernal! Görevini başarılı bir şekilde tamamladın!

-Tutku Oyunu-

“Umarım bu sikik oyunu silersin.” Oyundan çıkıp silme tuşuna tıkladığım da gelen bildirim beni şoka uğrattı.

Bu uygulama silinmeye meyilli değildir.

Mesajı abime gösterdiğimde bir küfür savurdu. Ama telefonunun çalması ile bana olan ilgisini kestim.

“Tamam abi, geliyorum. Hadi görüşürüz.” Abim bana eğilerek dudağıma bir öpücük kondurdu. Dudaklarından sütümün tadını almıştım.

“Ben şimdi gidiyorum. Sen burada yat.” Başımı salladığımda üzerime crobumu geçirdim. Altıma da şortumu giydiğimde crobun memelerimi acıtması ile memelerimi croptan dışarı çıkardım. Koltuğa boylu boyunca yatarken abim üzerime battaniye getirdi. Dudağıma uzun bir öpücük bıraktı ve üzerini giyindi.

“Görüşürüz bebeğim.”

“Görüşürüz abi.” Abim bana son bir kez baktıktan sonra evden çıktı. Bende üzerime çöken yorgunlukla gözlerimi kapattım.

❤️‍🔥

Meme ucumun etrafında gezen ince ve sivri bir vardı.

“Bu kız kim acaba? Çok, çok seksi gözüküyor.” Duyduğum ses gözlerimi aralamam için beni zorlasa da kasıklarımdaki ağırlık beni uykuya çağırıyordu. Ta ki meme ucumun sıkılması ve sütümün akmasına dek.

“Bu Alec’in üvey kardeşi. Evet, evet hatta süt genetiği var.” Meme ucumda gezen şey uzun tırnaklı bir parmaktı. Meme ucuma yaklaşan sıcak bir nefes hissetmemle nefesimi tuttum. Meme ucumun üstünden geçen dille amım hemen sulandı.

“Sikeyim. Bu kız bir tanrıça.” Meme ucumu dudakları arasına aldığını hissettim. Vakumlayarak emerken bir yandan şortumun üstünden amımı okşuyordu. Uzun tırnakları şortumu sıyırıp amıma ulaşırken hafifçe inledim.

“Nasıl da ıslanmış...” Gözlerimi araladığımda genç kadının gözleri direkt olarak bana döndü. Gözleri irileşse de beni umursamadı. Şortumu bacaklarıma indirdi ve ardından tamamen çıkardı. Beni hafifçe yükselttiğinde crobumun iplerini de çözüp üzerimden attı. Kendi eteğini çıkarmadan sadece iç çamaşırından kurtuldu.

“Üzgünüm, senden çok etkilendim ve amım sırılsıklam.” Hafifçe gülümsedim.

“İstediğini yapabilirsin.” Sözlerimle sırıttı. Üzerime çıkıp amını amıma hizaladı. Yavaşça ıslak ve sıcak amını bana sürttüğünde inledim.

“Sikeyim.” Amım ağrımaya başladığında yutkundum. Bana hızlı hızlı sürtünmeye başlarken kendisi de deli gibi inliyordu. Amını amıma sürterken dudaklarını omzuma yaslayıp omzunu emmeye başladı.

“Sikeyim hızlan!” Bağırışım ile sürtünmesi hızlanırken ellerim kalçasını kavradı. Bende ona destek olurken sıcacık ve ıslak amı beni yakıyordu. Üzerimde sürtünmekten sallanan memelerini tişört üstünden ağzıma aldım. İçinde sütyen yoktu ve bu beni memnun etmişti. Memelerini sertçe emerken aldığım keyifle mırıldandım. Üzerimde perişan bir halde gidip gelmeye devam ederken hızla tişörtünü başından çıkarıp attım. Memeleri onları tutacak bir şey olmadığından serbest kaldığında tam sağ memesini ağzıma alacakken dudaklarıma yapışan kadın bana engel oldu. Bana doğru eğildiği için memelerimiz birbirine yapışmıştı. Amlarımız birbirine sürtünürken memelerimizde sürtünüyordu. Meme uçlarımız her temas ettiğinde akan sütüm birleşen amlarımıza damlıyordu. O sırada telefonum çaldı.

Kadın benden uzaklaşırken telefonumu alıp bana uzattı. Telefonumu aldığımda arayanın babam olduğunu fark ettim.

“Güzelim çabuk eve gel!” Bir şey dememe müsade etmeden kapattığında hızla koltuktan kalkıp üstümü giyindim. Kıza kısaca gitmem gerektiğini söylediğimde televizyondan porno açarak kendini tatmin etmeye başlamıştı. Bu beni azdırsa da hızla eşyalarımı alıp evden çıktım. Ceketi rastgele koluma takmıştım. Taksi çevirdiğimde şans yüzüme gülüyordu. Hızla evi tarif edip parayı verirken arabanın durması ile arabadan indim. Eve girerken kapının üstündeki anahtarı hızla içeri aldım. Sütüme ihtiyacı olduğundan ceketimi çıkardım. Babamın odasına ilerlerken crobumun iplerini çözüyordum. Odaya girdiğimde crobu çıkarmakla uğraşmadım. Crop hırka gibi üzerimde dururke sağ mememi açığa çıkardım.

Babamın kucağına oturup dudaklarını araladım ve mememi sıkarak ağzına süt damlattım. Bir kaç damlayı ben damlatırken geriye kalanı kendi mememi emerken içmişti. Bu sefer daha sert ve acımasızca emerken inlemelerim çığlığa dönüşüyordu. Babam ellerini belime doladı ve beni kendine bastırdı. Dudakları memelerimi talan ederken acı ön planda olsa da umursamadım. Babam belimi okşarken inlemelerim arttı.

“Baba, çok acıyor.” Ağlamaklı sesimle babam bana odaklandı. Eski sertliğini bırakıp yavaşça emmeye başladığında sütüm artık fışkırmaya başlamıştı. Biraz ağzından taşarken babamın dudaklarına yapıştım ve taşan sütlerimi kendim yutmaya başladım. Dudaklarımın yarısı mememde yarısı da babamın dudaklarındaydı. Babam mememi bıraktığında sadece dudaklarıma yapıştı. Bir eli belimden boynuma çıktı. Belindeki diğer eli ise ufak ufak yükselerek memelerimi okşamaya başladı. Memelerim artık perişan haldeydi. Babam dudaklarımdan uzaklaştığında yanağımı omzuna yasladım.

“Burada uyuyabilir miyim babacığım?” Ses tonum uykulu ve nazlı çıkarken babam tekrar iki elini belime yerleştirdi.

“Uyuyabilirsin yavrum.” Babamla hiçbir zaman normal baba-kız ilişkimiz olmamıştı. 15 yaşımdan sonra babam memelerimi emme ihtiyacı duymaya başlamıştı. Arada ise kendini kaybediyor ve benimle sevişiyordu. Kim babasıyla sevişirdi ki?

“Yavrum sürtünme bana terk edilmiş kedi yavrusu gibi.” Babam konuşana kadar kendimi ona sürttüğümün farkında değildim. Hızla onun kucağından kalktım.

“Özür dilerim baba. Ben en iyisi gidip odamda uyuyayım.” Başını salladığında hızla odama gittim. Tam yatağıma uzanmıştım ki telefonum çaldı. Yabancı numaraydı. Ne olur ne olmaz telefonu cevaplayıp kulağıma yasladım.

“Merhaba Daisy. Eğer yarın saat gece iki de benimle ormanda buluşmazsan babanla geçirdiğin ateşli balkon sexsini tüm dünyaya yayarım. Karar senin.” Telefon yüzüme kapandığında bir kaç saniye ne olduğu idrak edemedim. Ta ki yatağa yığılana dek.

❤️‍🔥

Babam göğüs ucuma yapışmış süt içiyordu. Ben ise yorgunca başımı yatak başlığına yaslıyordum.

“Baba ben yarın tüm gün eve gelemeyeceğim haberin olsun. Bir günlük aksatsak olur mu?” Uykulu sesimle babam bana baktı.

“Olmaz bebeğimde neden gelemeyeceksin.” Boğuk sesi amımı harlasa da bir tepki vermedim.

“Yarın tüm gün arkadaş grubu olarak dağ evine gideceğiz.” Başıyla onayladı.

“Tamamdır bebeğim. Sıkıntı olmaz bir günden.” Bir daha konuşmadı. Kendine yetecek kadar sütümü emdi. Ardından hep yaptığı gibi kendini yanıma bıraktı. Beni de göğsüne çekerken yine mememe kremimi sürdü ve küçük bir öpücük bıraktı. Beraber koyun koyuna uykuya daldık.

❤️‍🔥

Tüm günü Justin ile geçirmiştim. Ona babamla olan sexsimiz hariç tehdit edildiğimi anlatmıştım. O da kabul etmişti. Şu an saat biri kırk sekiz geçiyordu. Arkamdan biri seslendi.

“Gelmişsin Daisy.” Arkama döndüğümde siyah saçlı ve yeşil gözlü bir adamla karşılaştım.

“Evet geldim.” Dudakları kıvrıldı.

“Gel benimle.” Beni belimden tutarak bir yere doğru ilerletmeye başladı. Beraber ormanın içlerine doğru ilerlediğimizde pasparlak bir göl gördüm. Göle yakınlaştığımız da adama döndüm.

“Benden ne istiyorsun o videoyu silmek için?” Dudakları muzipçe kıvrıldı.

“Çok bir şey istemiyorum. Sadece her gün o enfes sütünü içmek istiyorum. Her gün.” Yutkundum.

“Ama babama da veriyorum. O hasta. Tek çaresi saf süt. Sana ne zaman vermemi bekliyorsun. Sabah dokuz buçukta babama veriyorum, akşam dokuz buçukta babama veriyorum ve gece üç buçukta babama veriyorum.” Elini çenesine götürüp çıkmakta olan sakallarını okşadı.

“Saat öğlen iki?” Bu uygun bir saat olabilirdi.

“Olur.” Bana sırıtarak yaklaştı. Üzerimde beyaz mini bir elbise vardı.

“Ama ben sütümü şimdi de içmek istiyorum. Elbisemi eteklerinden tutarak üzerimden çıkardım. Katlayıp kenara koydum ve ayakkabılarımı da çıkardım. Zaten iç çamaşırı giymemiştim. Göle doğru ilerledim. Göle girdiğimde sadece memelerim ve üstü açık kalacak şekilde durdum. Adam gülümseyerek üstündeki her şeyi çıkarıp benim kıyafetlerimin yanına koydu. Göle girip hızla yanıma ilerledi. Beni kalçamdan tutarak kucağına aldı. Bacaklarımı beline dolarken kollarım boynuna dolanmıştı. Dirseklerimi omuzlarına dayadığım için memelerim ağzına eğiliyordu.

“Al ve iç sütlerimi. Ama acıtma lütfen. Çok hassas.” Dudaklarımı büzerek konuştuğumda gülümsedi. Bir eli belimdeydi, diğer eli ise boş. Hızla dudakları meme ucuma yapıştı. Boş eli ise amımı okşamaya başladı. Hem amımı okşuyor hemde mememi emiyordu. Pardon yiyordu.. Hassas olduğunu söylememe rağmen yiyecekmiş gibi tamamını ağzına alıp vakumlayarak yiyordu. Gittikçe ıslanan amım göl suyu ile daha da ıslak hale geliyordu. Terk edilmiş kedi yavrusu misali amımı adamın eline sürtmeye başladım. Mememden akan sütle adam daha da sert davranmaya başlamıştı. Sütümün kesilmesi gibi bir durum yaşamadığım mutluydum.

“Sütün çok tatlı. Bayıldım.” Kalçalarımı tutarak beni biraz daha yükseltti ve bacaklarımı boynuna dolamama sebep oldu. Adam benim amımla bakışıyordu. En sonunda bir elimi adamın başına atarak dudaklarını amıma yasladım. Dudakları amıma değer değmez deli gibi emmeye başladı. Klitorisimi dişleri arasına sıkıştırdığında zevk suyum artmıştı. Islaklığım amımdan ve adamın dudaklarından akarken yutkundum. Am dudaklarımı diliyle ayırıp içine girmesi ile çığlık attım. Hassas amım daha fazla dayanamadı ve fışkırarak boşaldı.

❤️‍🔥

Tutku Oyunu 3. Bölüm Sonu




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TUTKU OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin