ö mi Diös sin mövil

28 0 0
                                    

Ääääää... di ün grän vöstesö äßriendö ün öjö pärä ver mi celülär qüe hörä erä (10:38a.m.) öööö.!!pör... mi...Diös!!! dije tän tempränööö.!! hähähää... //püea si pärä mi esä hörä es müy tempränö pörqüe es dömimgö y lös dömingös sölö qierö dörmir//
Perö lästimösämente yä nö püde següir dürmiendö äsi q m püse mis äüdifönös ä füll völümen y m qüede escüchändö ästä cäsi läs 11:29 pörqüe ä mi pädre se le öcürriö lä ßrillänte ideä de sälir äl clüß...
Y entönses nö püde dörmir mäs di ün sältö y füi ä därme ün ßäñö me püse älgö süper cömödö pärä ir ä jügär tennis y ä möntär cäßällö hermösö ääää... y nö ölvidemös de cömer mmm...üüüü... pües esö es lö qüe mäs ämööö...
Entöses estäßämös de idä äl clüß y cömö siempre cädä qien en süs cösäs mi pädre mänejändö mi mädre ärregländöse y yö äträs cön mis äüdifönös escüchöndö müsiqüitä y en fäceßöök hähäää...
Llegämös y mi pädre dijööö... este serä ün diä fämiliär äsi qüe nädä de möviles -me escüchärön- y yö äsente lä cäßezä mi mädre püsö sü cärä de pörqüee!!! Hähäääää.... pües pärä m nörmäl nö söy de läs niñäs qüe nö vive sin sü mövil... ßüenöö yä!!! siii... cäsi me müerö de ün infärtö... hähähhä... y pües äsi päsärön läs höräs cäßälgämös, jügämös, tennis cömimös y enträmös ä lä piscinä...
Y cüändö m estäßä por ir me chöqüe cön ün chicöö... perö el estäßä müy mölestö y yö le dije...
-fijäte pör dönde cäminäs!!!
y el m dijö...
-y tü niña mejör cälläte... -dändöse lä ßüeltä y me mirö cön ünä cärä de idiötä... hähähäää...
Me rei de el y me füi pües el estäßä tödö ün ßömßön perö el se lö perdiö qien ändä gritändöme...
Perö despües escüche ün -ESPERÄÄ!!!- Cömö t llämäs- yö di lä ßüeltä y me rei me süvi ä mi äütö y nös füimös...
Llegändö ä cäsä me di ün ßäñö ääää... me püse mi pijämä y me länze ä mi cämä...
Perö älgüien töcö mi püertä...
Ääää... segürö es mi nänä...
Gritändö dije...-PÄSÄ NÄNÄ- perö nö erä ellä erä mi mädre äää.... mi mämä äi nö y ähörä qüe qüiere...
- ßärßärä..! -sentändöse en mi cämä
- Mämä qüe päsö..!
-hijä se qüe estös ültimös diäs nö t töme ätenciön -diäs dije yö- pües ßüenö ßärßy este viernes tü pädre tiene ün cöctäil y tenemös qüe ir äsi qüe el viernes tienes qüe ärreglärte.
-QÜEEE.!! Mä... säßes qüe ö me güstän esäs senäs... äsi qüe nö ire (dije crüsändö mis ßräzös)
-pües ö ßärßärä iräs pörqüe iräs y listö...
- Yö negüe cön lä cäßezä y dije Nö!!!
-lö äräs - y,se füe de mi häßitäciön. Me di lä ßüeltä y me dörmi äjjjj...
. Geniäl mäñänä äl cölegiö...

Solo quiero ser felizDonde viven las historias. Descúbrelo ahora