.
"Amstrong!!!!..." teriak wanita itu setelah turun dari kereta mewah miliknya bersama beberapa pengawal peribadi yang berada di samping nya..
Manakala di luar kediaman Mansion Amstrong sedang berlaku keributan di antara pengawal - pengawal keluarga Amstrong dan pengawal - pengawal dari tetamu yang tidak diundang itu,
kerana menceroboh masuk ke kediaman Mansion milik Amstrong."Ckk.. keluar sialan, kau nak sembunyi apalagi hah!!!..." teriak wanita itu lagi.
"Cepat cari sialan itu dan bawak dia melutut depan aku!!!".. arahnya lagi kepada orang suruhannya .
"Baik boss" patuh orang suruhannya..
Dengan wajah dingin dan tidak bersahabat dia berjalan menuju sofa ruang tamu dan duduk di salah satu sofa single yang mewah dan elegan di ruangan itu sambil menunggu orang yang dicari nya tiba.
Dengan rambut nya yang panjang terurai lepas, dan memakai kameja putih serta seluar hitam dipadankan dengan blazer koko muda menambahkan lagi pesonanya yang dijuluki sebagai wanita cantik dan tampan secara bersamaan.
Ya, wanita cantik dan tampan itu adalah seorang Khun Freen Sarocha Chankimha.
Seorang CEO dan jutawan muda, dia juga seorang ketua mafia yang amat digeruni di Thailand..
Setelah beberapa saat, para pengawal yang diarahkan tadi tiba dengan mengheret tiga manusia yang dicari oleh freen tadi.
"Lepaskan.. lepaskan aku bodoh, jangan berani sentuh istri dan anak aku.. lepaskan dia!!!.." teriak lelaki paruh baya yang sedang diheret oleh beberapa pengawal tersebut.
"mommy.. mommy tenanglah.. jangan takutt.." ucap lelaki muda yang turut berada dalam genggaman para pengawal freen itu..
"ckk..ckk..ckk.." decak freen sambil tersenyum sungging melihat keadaan ketiga-tiga manusia yang menyedihkan itu datang menghampirinya yang berada di ruangan tamu itu.
ketiga-tiga orang itu dihadapkan, dihadapan freen dalam keadaan berlutut.
"sialan kau freen, lepaskan mommy dan daddy aku lah siall.. kalau kau berani sangat sini lawan aku.." teriak lelaki muda yang bernama Richie itu.
"waaa.. hero kita datang lagi humm?.." ucap freen, keningnya dijungkitkan seraya tersenyum sinis menghadap richie.
"kau tak payah nak tunjuk perangai menyampah kau kat sini la pengkhianat".. ucap freen lagi.
"freen.." panggil tuan amstrong
"dengar.. kita boleh discuss benda ni elok-elok..lepaskan isteri uncle.. kesian dia freen" ucap tuan amstrong memohon kepada freen agar melepaskan isterinya.
sedangkan puan amstrong itu turut dipaksa berlutut dihadapan freen dan menangis lelah dalam diam. dia agak terkejut dan tidak terbiasa dengan keadaan dan pemandangan yang sedang terjadi di hadapannya ini..
"uncle??...kau bukan uncle aku lah siall.. kita takde keturunan darah setitik pun la pengkhianat.. jangan berani-berani nak bahasakan diri kau uncle dengan aku Amstrong.." ucap freen bengis
Dia bangun dari duduknya dan berjalan menghampiri richie dan tuan amstrong yang berada tak jauh di hadapannya dalam keadaan berlutut dan dipegang oleh pengawal- pengawal freen..
"kau tahu.. aku paling pantang ada penkhianat dalam company aku. tapi kau dan daddy kau berpakat untuk sabotaj company aku disebabkan perbuatan terkutuk korang tu hampir-hampir nak terbongkar depan semua orang kan?..." soal freen sambil kakinya dituju di dagu richie dan mengangkat wajah richie untuk memandangnya menggunakan kakinya.
"perangai tamak macam kau tak pernah cukup!!!.." ucap freen marah sambil menendang wajah richie dengan kakinya sehingga richie jatuh ke belakang.
"Richiee!!!..." teriak tuan dan puan amstrong serentak.
Mereka terkejut melihat freen menendang richie dengan kuat.
"berani - beraninya kau ganggu syarikat aku, kau buat syarikat aku rugi berjuta-juta kau tau takk!!' marah freen lagi sambil memukul wajah richie yang berada di bawah kungkungan freen.
Richie tak berdaya untuk melawan setelah mendapat serangan yang mendadak itu. Wajah nya lebam dan mengeluarkan darah dari mulutnya akibat pukulan freen itu.
Tuan amstrong berusaha untuk bangun dan melepaskan diri dari pengawal-pengawal freen yang memegang nya untuk menyelamatkan richie dari terus dipukul oleh freen.
namun usahanya sia-sia kerana pengawal-pengawal freen menghalang nya dari beranjak dari tempatnya itu..
"Khun freen.. berhenti..tolongg..." ucap tuan amstrong dengan panggilan hormatnya kepada freen agar berhenti memukul anaknya itu..
"Saya akan bertanggungjawab. Tolong lepaskan richie.." ucap tuan amstrong memohon lagi.
Mendengar itu freen melepaskan richie.
Membiarkan richie tergeletak di lantai tak berdaya dan di basahi oleh darah.
Freen bangun dan beralih menghadap tuan amstrong yang sedang berlutut sedari tadi itu.
"Tanggungjawab kau kata?.." soal freen sambil berjalan ke arah tuan amstrong.
"Kau nak bertanggungjawab dengan apa?..semua pemegang saham syarikat kau tarik diri. Tak ada satu pun yang tinggal dengan kau. Kau dah bangkrut. You are nothing amstrong..kau tak sedar diri ke? soal freen lagi.
"semua orang tengah tunggu berita kematian kau di tangan aku humm?.." ucap freen lagi tersenyum seringai sambil duduk mencangkung menyamai ketinggiannya dengan tuan amstrong.
Mereka kini saling berhadapan dengan tatapan jijik yang freen berikan kepada tuan amstrong.
Tuan amstrong hanya diam. Dia kehilangan kata-katanya. Dia cukup menyesal atas tindakan bodoh yang dia lakukan itu. Kini dia muflis dalam sekelip mata.
Dan berdepan dengan freen, tidak ada jalan lain yang boleh membantunya. Semua ini akan berakhir dengan nyawa.
"Baiklah. Kalau aku tak ada apa-apa lagi . Aku akan serahkan nyawa aku sebagai ganti.. bunuh saja aku freen" ucap tuan amstrong
Freen tersenyum smrik..
"Dengan senang hati.."ucap freen sambil menumbuk wajah amstrong dengan keras..
"Daddy!!!..." teriak seorang gadis yang ditarik paksa oleh pengawal freen untuk masuk ke ruangan tamu itu..
.....
.
.
~T.B.C~
.
.
.
YOU ARE READING
Criminal Kiss
Roman d'amourSelamat membaca. Cerita ini sesuai dengan imaginasi author sahaja. Hanya suka suka menulis.. Wattpad freenbecky malay version. #freenbecky #lingorm #lookhmhesonya #fayeyoko #engfacharlotte #milklove #andalookaew #namtanfilm dan beberapa pemain gl y...