Bab 03

153 18 5
                                    

"Mari kita mulai sayang..."


Seringai Freen membuatkan Becky semakin lemas ketakutan. Nafasnya sesak sehingga tercungap-cungap. Dia memaksa tangannya yang gementar untuk melindungi dirinya. Memeluk tubuhnya erat.




Tilam yang empuk itu bergerak sebagai tanda Freen semakin mendekat. Dan kini dia merasakan tarikan kasar memaksa tubuhnya ke dalam pelukan. Pelukan yang membuatkan Becky ketakutan.




"Tolong jangan... apa yang awak buat ni!!!... awak tu perempuan tak layak buat saya macam ni..." kata Becky ketakutan sambil cuba menolak Freen.



Kerana becky tidak tahu bahwa freen seorang yang special. Dari penampilannya, Becky hanya melihat Freen seorang wanita cantik dan tampan.




Freen tidak menghiraukan kata-kata Becky. Dia menarik Becky ke dalam pelukannya dan mencium leher Becky dengan buas. Mencari kepuasan. Nafasnya terdengar begitu kasar, tanda wanita tampan itu sudah gusar akan nafsu yang membesar.




Becky kini berbaring di atas katil. Dengan freen yang mengukung di atasnya. Gaun yang dipakai Becky ditanggalkan, tangan Freen menggosok pehanya dan mulai mencium bibir lembut becky secara paksa. Freen mencium paksa Becky.



"hmphhhhh..." becky mencoba untuk mendorong dada freen tapi tenaga freen lebih kuat daripadanya.



"Nghh" lenguh becky di sela-sela tangan nakal freen menjamah tubuhnya.




Becky terisak-isak dalam pejam matanya ketakutan. Gadis itu benar-benar menyedihkan sekarang.




Perlahan tangan freen naik ke atas menyeluk masuk ke bahagian belakang becky untuk membuka cangkuk bra, tapi pergerakkan nya terus terhenti apabila telefon miliknya tiba-tiba berbunyi.




Telefon yang bergetar di dalam poket seluarnya membuatkan Freen mendengus kasar. Melihat nama yang tertera, dengusan itu bertukar menjadi gugup.



"Omaa!!..." ucap freen terkejut




Freen menganga tak percaya yang neneknya memanggilnya pada saat-saat macam ni. Mau tak mau, Freen terpaksa menjawab panggilan telefon itu kerana tak nak membuatkan neneknya menunggu lama. Freen sangat menghormati Omanya...



"Huhh...baik kau diam kalau taknak aku bunuh daddy dan mommy kau kat luar tu" pesan freen kepada becky yang berada di bawah kukungannya itu sebelum menjawab panggilan telefon neneknya.




Becky terdiam mendengar ancaman freen. Dia mengalihkan wajahnya ke samping kerana taknak bertentang mata dengan Freen.




Freen menegakkan badannya dan berlutut di atas Becky. Tanpa mengalihkan pandangannya dari Becky. Dia menjawab panggilan itu.




"Hello mah,.." sapa Freen bertukar nadanya seperti biasa apabila berbual dengan neneknya




"Haa freen.. bila kamu nak datang? dari tadi oma menunggu kamu.. Oma dah cakap kan yang oma nak jumpa kamu harini..??" soal oma freen di telefon



"sialll.." batin freen berbicara

 Dia lupa janji dia dengan oma disebabkan becky.




"aah yaa oma.. ni freen tengah otw ke sana, kejap lagi freen sampai" tipu freen



"baiklah, oma tunggu.." balas oma singkat kerana sudah menghafal perangai freen yang selalu cakap otw padahal masih belum bergerak.




Criminal KissWhere stories live. Discover now