1.1

271 30 22
                                    

Selen, aynadaki görüntüsüne bakıp dolu gözlerini silmeyle uğraşıyordu. Aşağıda oyun oynamayla meşgul olan sevgilisi onu böyle görmemeliydi.

Kendisini son zamanlarda garip hissediyordu. Oyuncusu olduğu Sultanlar Ligi'ni şampiyonlukla bitirmiş, Milli Maçlara kadar mini bir tatildeydi.

Bu göz yaşlarından haberi olmayan sevgilisi ise 2 gün sonra Fenerbahçe derbisinde olacaktı. O yüzden yaklaşık 1 haftadır içinde bulunduğu bu mentali, elinden geldiğince motivesi düşmemesi için sevgilisinden saklıyordu.

Geceliğinin hırkasını üstünden çıkararak aşağı indi. Emirhan tüm odağını oyuna vermişti.

Selen sevgilisinin oturduğu koltuğun kenarına oturunca, Emirhan her seferinde kucağına sokulan sevgilisinin oraya oturmasıyla kafasını oyundan ayırmadan sordu,

"Neden buraya oturmuyorsun güzelim?"

"Öyle, bu sefer de buraya oturayım aşkım. Sen oyununu oyna. "

İstemsizce titreyerek çıkan sesi sonrası Emirhan kıza bakmıştı. Selen ise onu görmemesi için kafasını tamamen eğmiş telefondaydı.

Emirhan bir şeylerin ters gittiğini anlayıp, yanında biri ölse kapatmayacağı oyunu kapatarak sevgilisini kendine çekmişti.

"Neyin var bir tanem?"

"İyiyim sevgilim ben, sen oyununu oynasana."

"Selen.. Neyin var?" Emirhan kaşlarını çatmış biçimde kızın gözlerine bakarken, Selen biraz durup göz yaşlarını serbest bıraktı.

"Bilmiyorum Emirhan..Bu aralar çirkinleşiyorum. Baksana halime.. "

Selen aslında bu düşüncede değildi, ancak son birkaç zamandır bu düşünceye itiyordu kendini. Mide bulantıları, kusmalar ve hafif çıkıntısı olan mini göbeği onun gözünde onu çirkin yapıyordu.

Emirhan ise şaşırmış bir şekilde sevgilisine baktı.

"Güzelliğim, sen de çirkinim diyorsan.. " diyerek güldü, ama Selen gayet ciddi ve ağlamaklıydı. Emirhan da kendini ciddiye bağladı ve kız arkadaşının beline kolunu sımsıkı sardı.

"Bebeğim benim, seni bu düşünceye ne itiyor bilmiyorum.. Ama çok güzelsin. Bak, ben böyle dedim diye bu saçma fikrin hemen geçmeyecek biliyorum. Seni eski özgüvenine kavuşturacak ne varsa, alırım veya yaparım. Senin iyi ve güzel hissetmen, benim seni öyle görmemden daha önemli sonuçta. " Selen her cümle sonrası daha iyi hissediyordu. Erkek arkadaşına sarıldığında, Emirhan sevgilisinin saçlarıyla oynadı.

her işimiz ofsayt, emirhan topçu. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin