Multimedia Yiğit.Arkamdan biri seslendi.
"Rüya! "
" Yiğit! "
" Rüya konuşmamız lazım. "
" Benim seninle konuşacak birşeyim yok. "
" Rüya bak çok pişmanım. Affet beni. Antalya dan buraya kadar senin için geldim. "
" Boşuna gelmişsin o zaman. Seni affedeceğim ihtimali nasıl o kıt aklından geçmiş bilmiyorum. Ayrıca benim senden bin kat daha iyi sevgilim var. "
" Kimmiş ? Sen benden başkasıyla çıkmazsın. Seni tanıyorum 4 yılım seninle geçti. "
Düşündüm ama aklımdan hiçbirşey gelmedi en son Eren belki beni anlardı.
" Eren. "
" Demek Eren tanışmak istiyorum şu Eren ile. "
Aldın başına belayı açıkla bakalım bunu Eren'e."
"Neden bunu yapacakmışım. "
" Yalan söylüyorsun işte Rüya. "
" Yalan falan söylemiyorum. Yarın bizim eve yemeğe gel tanış ama ondan sonra peşimi bırakacaksın. "
" Sen affedene kadar peşini bırakmayacağım. "dedi ve çekip gitti.
Amacı sadece beni yatağa atmak olan birini nasıl affedebilirim ki. O benim için bitti. Bay Ego'yla çıkarım daha iyi. Hıh birde o var Rüya nasıl açıklayacaksın Eren'e aldın başına belayı birkere. İnşallah Eren beni anlardı.******************
Sabah
Uyanır uyanmaz hemen Eren gilin evine dayandım . Kapıyı 4.çalışımda Aras abi kapıyı açtı."Aras abi Eren burda mı ? "
" Duş alıyor birazdan çıkar istersen odasında bekleyebilirsin. "dedi ve kapıdan geçmem için yana doğru kaydı.
" Iıı şey Eren'in odası nerde ?"
"Merdivenlerden çık en son sağdaki oda. "
" Teşekkür ederim. "
Merdivenlerden hızlıca çıktım. Niye hızlıca çıkıyorsam. Zaten duştaymış. Kapısının önüne geldiğimde derin nefes alıp kulpu indirdim. Lanet olsun. Eren'in altında sadece bornoz vardı. Hemen elimle gözlerimi kapattım.
" Iıı şey Eren ben gerçekten özür dilerim. Kapının önünde bekliyorum. " dedim ve hemen dışarı çıktım. 1-2 dakika sonra Eren üstü giyinik bir şekilde dışarı çıktı kapıyı açtı ve
" Geçebilirsin. "dedi. Az önce farketmemiştim ama odası siyahtan ibaretti ve çok sadeydi. L şeklinde olan beyaz koltuğa oturdum. O da karşımda ki tekli koltuğa oturdu. İkimizde konuşmuyorduk. Sessizliği bozan o oldu.
" Ne için gelmiştin ? "
" Şey ben senden birşey rica edicem. "
" Seni dinliyorum Rüya. "
" Imm şey benim sevgilim olur musun ? "
Öksürmeye başladı. Ya Rüya öyle pat diye denir mi kızım. Ayağa kalktım ve beline vurmaya başladım. Öksürüğü durdu bende yerime oturdum.
" Öyle değil. Rol yapmanı istiyorum. "
" Nasıl yani. "
" Bak benim Antalya da 4 yıl çıktığım biri vardı. 4 yılın sonunda amacının sadece beni yatağa atmak olduğunu anladım. Ve dün akşam karşıma çıktı. Peşimi bırakması için sevgilim olduğunu söyledim. Ve o da tanışmak istediğini söyledi. Lütfen Eren yardım et bana. "
" Neden ben ? "
" Çünkü sen beni anlıyorsun. "
" Ne zaman şu role başlıyoruz ? "
" Bugün akşam üçümüz yemek yiyeceğiz. "
" Bu akşam mı ? "
" Evet bu akşam neden bu kadar şaşırdın."
"Hiç tamam "
" Tamam görüşürüz o zaman. "dedim ve ayağa kalktım. Kapıya kadar eşlik etti. Yok yok öküz falan değil bu ya. Kapıya geldiğimizde kolumu tuttu ve
" Güzel şeyler giyin çok mini olmasın. "az önce ben öküz değil mi demiştim sözümü geri alıyorum tam bir öküz.
" Sanane ne giyersem giyerim. "
" Peki o zaman kendine başka bir sevgili bulursun. "
" Off tamam. "dedim ve gittim. Eve geldiğimde ablam dergileri karıştırıyordu. Kapıyı kapattım. O da koltuktan arkasını dönüp
" Hoşgeldin. "dedi.
" Hoşbuldum da abla benim seninle hemen birşey konuşmam lazım. "
" Bekliyorum. "
Ablamın karşısındaki koltuğa oturdum.
" Abla şey... "
" Ney ? "
" Abla şey burda. "
" Kim burda ? Kızım açık açık söylesene. "
" Yiğit. "kesin kabul etmicekti hatta gidip kendi elleriyle Yiğit'i öldürebilirdi.
" Oha sana birşey yapmadı dimi iyisin sen ? "
" Abla ben iyiyim de bir sorunumuz var. "
" Ne ? "
" Şey dün akşam Yiğit'e peşimi bırakması için sevgilim var dedim. O da tanışmak istedi. "
" Ama senin sevgilin yok ki. "
" Ama rol yapabilecek biri var. "
" Kimmiş o? "
" Eren. "
" Eee Eren ne dedi? "
" Kabul etti. "
" Kızım bu işin altında kesin birşey var. "
" Ne olacak abla allah aşkına alt tarafı bir gün rol yapıcak benimle abartma. "
" Peki sen öyle diyorsan öyledir. "
" Ben odama çıkıyorum. "
" Tamam. "**************
Biraz dinlendikten sonra aşağı mutfağa indim. Tabikide yemeği ben yapacaktım annem küçükken ablamla bana hep yemek yapmayı öğretirdi. Mutfağın kapısına geldiğimde içeriden yanık kokusu geliyordu. Koşarak içeri girdim ve fırının içindeki kurabiyenin yanmış olduğunu gördüm ablam bahçede telefonla konuşuyordu.
"Ablaaaaa !"
Ablam arkasını döndü ve hemen mutfağa doğru koştu ben bir yandan eldivenle kurabiyeleri çıkartmaya çalışıyordum bir yandanda ablama
"Yardım etsene. Orda duracağına. "diye bağırıyordum. Ablam kendi eline de eldiveni geçirdi ve çıkartmama yardım etti. Tam o anda kapı çaldı. Hayır olamaz. Daha hazır değildim. Yemek yapmamıştım.