7

47 13 0
                                    

Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi yorum olarak yapmayı unutmayın.

Iyi okumalar🥰


Eva hiçbir şey anlamamış bir şekilde Klaus'a bakarak "Canım sen ne anlatıyorsun?"

Klaus iç çekerek "Kol sanırım seni görmüş." Eva kaşlarını havaya kaldırıp heyecanla "Hadi canim!"

Hızlıca şaşkınlıkla Klaus'a bakan Kol'un önünde durdu.

Kol ne diyeceğini bilmeden şaşkınlıkla kendi kendine konuşan Klaus'a bakıyordu.

Eva kolunun içini yalayıp "Beni görüp görmediğini anlamanın bir yolu" El hareketi çektiği zaman sesi yankılandı.

Klaus ağzı açık bir şekilde ona baka kaldı. Kol ayağa kalkıp "Ben bir şeyler içip sonra Jeremy'e işkence yapmaya gidiyorum."

Klaus çekerek "Senin yüzünden delirdiğim düşünüyor!" Eva gözlerini devirip "Kusura bakma ama salak gibi önünde benimle konuşan sensin!"

Klaus kendini işaret ederek "Ben mi salağım!" Eva onu başıyla onaylayarak "Biri kardeşine saldırdı ama sen bunun yerine burada çene çalan bir salaksın!"

Klaus sinirle "Bir şey yapmadığımı nereden biliyorsun?" Eva sinirle "Yav bir siktir git!" Arkasına dönüp oradan uzaklaştı.

Klaus gözlerini devirip "Çok bilmiş sen ne öneriyorum?" Eva yerinde durup tek kaşını havaya kaldırıp arkasına döndü.

"Sen en büyük kötüsün değil mi?" Klaus koltuğa oturup "Evet, öyleyim." Eva iç çekerek "O zaman öyle davran!"

Klaus ayağa kalkıp hızlıca bodrum katına indi. Kol elinde ki çiviler dart tahtasına atarcasına Jeremy'in karnına atıyordu.

Klaus içeriye girince kaşlarını havaya kaldırıp "Neden geldin?" Klaus onu duymamazlıktan gelerek "Her saat boyunca kanını akıt. Kanında mine çiçeği kalmayınca beni çağır."

Kol çekerek "Çok sıkıcı! Neden en sıkıcı işleri ben yapıyorum?" Klaus ifadesiz bir şekilde "Ne diyorsam onu yap!"

Jeremy'in kanında mine çiçeği kalmayınca onu etkisi altına alıp kimin onlarla uğraştığını öğrenecekti.

Jeremy, siyaha dönen gözleriyle kahkaha atarak "Uzun zaman oldu çocuklarım!" Kol kaşlarını çatarak "Anne?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Original: Hayalet GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin